na aanslepende koelingsproblemen van de gt en de geboorte van de kleine (van de piloot) gaan we normaal ook aanwezig zijn . in de eerste plaats just for fun en ook om te proberen de ophanging nog te verbeteren .
Ja, in alle VAS-wedstrijden mag je nog steeds met een dagvergunning navigeren. Meer info op www.vas.be
na aanslepende koelingsproblemen van de gt en de geboorte van de kleine (van de piloot) gaan we normaal ook aanwezig zijn . in de eerste plaats just for fun en ook om te proberen de ophanging nog te verbeteren .
Blijkbaar komen daar ieder jaar sommige mensen iets testen daar
Hopelijk een prachtig weekendje met mooi weer !
Dan is het altijd leuk in Kasterlee om te verblijven, te wandelen en natuurlijk ook als het kan een wedstrijdje mee te pakken.
Indien er iemand budget zou geven en er dan nog een super wagen beschikbaar zou zijn, kan dat altijd mogelijk gemaakt worden dacht ik toch
Allé, 't is voor te zeggen dat de goesting er altijd is.
Nu de rest nog zeker ?
Sint Niklaas, de stad, is dichtbij mij, maar de gelijknamige brave man mag voor mij enkele maanden vroeger komen
Wie weet hoort hij mij nu wel![]()
Laatst gewijzigd door EVA RACING; 23 juli 2008 om 21:31
En wij starten er ook weer met de vertrouwde corsa. Vorig jaar hebben we Kasterlee voor de eerste keer gereden (=gefietst). Bedoeling is toch om dit jaar tijden te verbeteren... Grtz