Pagina 2 van 99 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 June 2007
    Locatie
    Roeselare-Beveren
    Berichten
    582

    Standaard

    Count me in. Vooral 't stukje na de RS Monteberg over het ongeval van Priem (dacht ik?) vond ik getuigen van veel meer sensatiezucht dan journalistiek...Ben nooit echt een liefhebber van PB geweest, die zelf ook niet echt een liefhebber is van 'mijn' sport (rally) als je z'n 'artikels' leest...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Reageren gaat daar niet meer omdat pb niet graag heeft dat er iemand een andere mening als hem heeft
    Je kan je filmpjes beter op bv youtube zetten,dan heb je niet die irritante reclame en zullen er veel meer mensen naar kijken.
    De meeste artikels op die site zijn trouwens persberichten,dat heeft niets met jounalistiek te maken

  3. #13
    Senior Member daelko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 June 2007
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    836

    Standaard

    PB is ook niet mij favoriete reporter , hij kan wel veel termen uit de autosport (rally , driften ,circuit enz...) uitspreken maar of hij altijd weet waar het over gaat is nog te betwijfelen , maar bij gebrek aan anderen luister en kijk ik er wel naar .
    ps. zelf sturen was ook niet echt aan hem besteed vond ik . ja ik weet het de beste stuurlui staan aan wal maar dit is mijn persoonlijke mening .

  4. #14
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Jongens, het gaat hier over rally discussies e.d. Wat Peter Baert doet moet hij zelf weten maar Autosportforum.be heeft absoluut niets te maken met Pitstoptv.be. Gelieve het dan ook on topic off topic te houden hier en het te houden op rally discussies allerlei en in de marge daarvan.

  5. #15
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Oke, het was niet de bedoeling om hier Pitstop TV af te breken of een Peter Baert topic te starten. Zeg je mening over zijn website en dat kan ook zonder afbrekende kritiek.
    Begrijp wel dat sommige het niet eens zijn met wat Peter Baert doet maar dat moet hij zelf weten zoals Han zegd.
    De reklame voor de filmpjes vind ik ook vervelend.
    Niet meer reageren op berichten is ook te snappen als je zag dat sommige er een forum van maakte! Vergeet niet dat P. Baert een bedrijf is.
    .................................................. .............................................
    Rally heeft al weinig belangstelling in de pers en dat is ook het probleem voor het hele wrc momenteel.
    De Fabrieks teams willen ook meer media aandacht of ze haken af.
    Als de F.I.A. hier niets aan doet zal het moeilijk zijn nieuwe kanditaatteams te vinden voor het WRC. Eurosport is met het IRC (S2000) in de goede richting gegaan en meer mensen zien nu af en toe rally, al zou de TV verslaggeving beter kunnen.
    Waarom wil de F.I.A. nu een S2000+?
    Zijn ze bang dat IRC beter word dan het WRC?

  6. #16
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Jongens, het gaat hier over rally discussies e.d. Wat Peter Baert doet moet hij zelf weten maar Autosportforum.be heeft absoluut niets te maken met Pitstoptv.be. Gelieve het dan ook on topic off topic te houden hier en het te houden op rally discussies allerlei en in de marge daarvan.
    Da wordt nog nen topic erbij om in de gaten te houden...

    Nuja, ik heb niks tegen Peter Baert, alhoewel hij denkt van wel...

  7. #17
    Senior Member straffe toebak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brother John Bekijk bericht
    .................................................. .............................................
    Rally heeft al weinig belangstelling in de pers en dat is ook het probleem voor het hele wrc momenteel.
    De Fabrieks teams willen ook meer media aandacht of ze haken af.
    Als de F.I.A. hier niets aan doet zal het moeilijk zijn nieuwe kanditaatteams te vinden voor het WRC. Eurosport is met het IRC (S2000) in de goede richting gegaan en meer mensen zien nu af en toe rally, al zou de TV verslaggeving beter kunnen.
    Waarom wil de F.I.A. nu een S2000+?
    Zijn ze bang dat IRC beter word dan het WRC?
    Brother, prachtige quote. Volgens mij is IRC de toekomst! Maar wat vooral belangrijk is: rally moet opnieuw moeilijker worden : meer en langere KP's van s'morgens vroeg tot s'avonds laat!
    Een 2e punt : bij WRC is het de wagen die beslissend is, bij IRC de piloot! En dat laatste is altijd goed voor de sport!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straffe toebak Bekijk bericht
    Brother, prachtige quote. Volgens mij is IRC de toekomst! Maar wat vooral belangrijk is: rally moet opnieuw moeilijker worden : meer en langere KP's van s'morgens vroeg tot s'avonds laat!
    Een 2e punt : bij WRC is het de wagen die beslissend is, bij IRC de piloot! En dat laatste is altijd goed voor de sport!
    Een S2000+ vind ik geen slecht idee, terug meer constructeurs en meer spanning. Ook veel meer kans voor jonge beloften.

  9. #19
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bousse Bekijk bericht
    Een S2000+ vind ik geen slecht idee, terug meer constructeurs en meer spanning. Ook veel meer kans voor jonge beloften.
    Ik vrees dat S2000+ toch weer te duur word voor de prive teams en dan zijn het weer de fabrieksteams die met de prijzen gaan lopen!

  10. #20
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brother John Bekijk bericht
    Ik vrees dat S2000+ toch weer te duur word voor de prive teams en dan zijn het weer de fabrieksteams die met de prijzen gaan lopen!
    Dat is altijd zo geweest en zal nooit veranderen mijn gedacht,al maken ze er de super 3500 +/- van zonder spoilers.

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 21:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •