Pagina 98 van 99 EersteEerste ... 488896979899 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 971 t/m 980 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #971
    Senior Member rallymen123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 September 2007
    Berichten
    1.872

    Standaard

    Steveny is misschien een circuitrijder, maar was ooit toch nationaal rallykampioen, dus zo onervaren als rallyrijder was hij toch niet?

  2. #972
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Op de proeven van die Grand Nationale was er veel minder modder dan bij de WK rijders. Bovendien vind ik niet dat je tijden kan vergelijken wanneer ze niet in dezelfde rally rijden.

    En waarom ging Tsjoen er in de Valais af? Omdat hij te hard aan het pushen was, iets wat hij in het BK nog maar heel zelden heeft moeten doen.

    Romain reed duidelijk met een veel kleiner budget dan Tsjoen en was qua snelheid toch bijna even snel en dat terwijl hij bijna geen WRC ervaring had. Snobeck is ruim boven de 60 en kan je toch niet vergelijken met een dertiger en Stéveny is een circuitrijder die, zoals meestal bij circuitrijders die rally willen rijden, er weinig van terecht bracht. Een uitzondering is uiteraard Marc Duez, die met alles overweg kan.

    Vandaag staat er trouwens een uitgebreid interview in Het Laatste Nieuws met Tsjoen.
    Qua modder op de weg in de Elzas zou ik toch het tegendeel durven beweren. De eersten reden in de eerste ronde zeker op een properder parcours.

    En volgens mij ging 'm er niet af in de Valais omdat hij aan het pushen was, maar wel omwille van de onbekende wagen.
    sandropov.wordpress.com

  3. #973
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 February 2010
    Berichten
    28

    Standaard rally

    waarom moeten de rally 's in de vas veel duurder zijn als in de asaf en voor meer wedstrijd kilometers

  4. #974
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapracing Bekijk bericht
    waarom moeten de rally 's in de vas veel duurder zijn als in de asaf en voor meer wedstrijd kilometers
    De normaalste zaak van de wereld . Einde jaar moet de vas inrichter de asaf inrichter bijspringen om deze hun kas in evenwicht te brengen .

    Auriculas asini quis non habet

  5. #975
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 February 2010
    Berichten
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    De normaalste zaak van de wereld . Einde jaar moet de vas inrichter de asaf inrichter bijspringen om deze hun kas in evenwicht te brengen .
    dan zou de vas da ook beter doen ,nu gaan ze meer en meer in de asaf rijden

  6. #976
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRT Bekijk bericht
    ik heb aan beide partijen het pleidooi: federatie pas uw reglementen deftig toe en piloten wees eerlijk en hou je aan het reglement. geen discussie van "de openbare weg is van iedereen" nee toch niet je tekende het reglement van de wedstrijd en verklaart daarbij dat je niet illegaal gaat verkennen. gebruik onboards van vorige jaren, streetvieuw en google earth om te verkennen dat lukt even goed en je stoort niemand. kost geen benzine en het is te doen knus vanuit de luie zetel.
    Dan blijft er 1 probleem: stel dat een team vooraf gaat verkennen (bv 1 maand voor de rally) en op dat moment nog niet is ingeschreven. Je kan mensen die niet ingeschreven staan niets maken he...
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  7. #977
    Senior Member Nonkel Rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 September 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    696

    Standaard

    Iemand één idee wie er allemaal is ingeschreven voor de VAS divisie 1-2.
    Of zijn het allemaal de zelfde van vorig jaar?

    Alvast bedankt

  8. #978
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 July 2016
    Berichten
    4

    Standaard Vraagje

    Beste,
    Ik bekijk al een tijd de onboard video's van rally's in België, ik hoor de copiloten echter veel Zeggen "a fond" maar weer echter niet wat dat wil zeggen...
    Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft
    Alvast bedankt
    Lv

  9. #979
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @louisviaene Bekijk bericht
    Beste,
    Ik bekijk al een tijd de onboard video's van rally's in België, ik hoor de copiloten echter veel Zeggen "a fond" maar weer echter niet wat dat wil zeggen...
    Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft
    Alvast bedankt
    Lv
    "à fond" is Frans voor "voluit," dus situatie te nemen zonder gas te lossen.

  10. #980
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    De nieuwe SKODA R5 evo's worden geleverd.

    Heeft GoDrive er ook één besteld of rijdt Verschueren dit seizoen verder met de huidige?

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 21:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •