Pagina 97 van 99 EersteEerste ... 47879596979899 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 961 t/m 970 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #961
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    506

    Standaard

    Allé dan, toch een paar reacties. Er is hoop...

  2. #962
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 August 2011
    Locatie
    in het hol van plutol
    Berichten
    174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Allé dan, toch een paar reacties. Er is hoop...
    Hoop doet leven

  3. #963
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Het regent hier positieve voorstellen inzake het veiligheidsprobleem, had ook niets anders verwacht van een meute kenners. Alleen jammer dat niemand van VAS of ASAF of RACB ze zal lezen, laat staan een initiatief nemen. Tenzij ik verkeerd ben. Is er iemand bij VAS of ASAF of RACB die dit topic leest? Ja? Maak u dan even kenbaar...
    ik kan u verzekeren kristof dat de meesten van de vas hier actief zijn op het forum....
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  4. #964
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 March 2008
    Berichten
    391

    Standaard Rallycommissie analyseert veiligheidsincidenten

    Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018

  5. #965
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TaxiGilbert Bekijk bericht
    zoals verwacht gaan de poppen aant dansen maar dit ziet er nog goed uit vind ik. paar dingen die worden bijgesteld
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  6. #966
    Junior Member kenji's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 August 2011
    Locatie
    malediven
    Berichten
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TaxiGilbert Bekijk bericht
    Nog meer verantwoordelijkheid voor organisatoren!
    Wie gaat nog durven?

  7. #967
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Verhoogde bewustmaking van het publiek over de risico’s verbonden aan rally’s door het opstellen van een charter voor de toeschouwer.
    Precies alsof de echte rallyliefhebber niet op de hoogte is van deze risico's... Dat die mannen in Brussel eens uit hun ivoren toren komen...

  8. #968
    Bleu Patrol GR Blackbird's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Precies alsof de echte rallyliefhebber niet op de hoogte is van deze risico's... Dat die mannen in Brussel eens uit hun ivoren toren komen...
    En dat zij eens baancommissarissen aanleveren of , politie in opleiding , mensen van het leger , dan gaat er eens iets gedaan worden voor de autosport , vanuit de regering
    Rally Events Simply The Best

    Bovenstaande post is mijn persoonlijke mening , maar gezien ik behoor tot het "MensDom" kan ik het Autosportforum niet verantwoordelijk stellen voor mijn fouten !!

  9. #969
    Senior Member Nonkel Rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 September 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk bericht
    En dat zij eens baancommissarissen aanleveren of , politie in opleiding , mensen van het leger , dan gaat er eens iets gedaan worden voor de autosport , vanuit de regering
    Ja inderdaad ik ben voorstander voor het leger en zeker niet die politie in opleiding want ik kan daar bij voorstellen dat er sommige kadetjes(of noemen ze die mensen niet meer zo) het hoog ik hun bol hebben en dus niet te onderhandelen zijn om bijvoorbeeld die stomme linten maar beneden teplaatsen.

  10. #970
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Amai, Cédric Robert zal het graag horen!

    Om dan toch eens over dat jaar te spreken. In de Elzas reed Tsjoen de Grand Nationale, maar wie zijn tijden vergeleek met de WRC-piloten kon zien dat hij constant rond de 5de - 6de tijden zat. Btw: Onze Freddy eindigt dit jaar toch ook maar achtste in dat kampioenschap é!

    En de Valais vorig jaar ook niet vergeten, é. Ja, hij ging er af, domweg, maar wie ging 'm daar anders gaan halen? Als zelfs Citroën Tsjoen de vuurdoop gunt van de RRC zal het wel niet voor zijn schoon ogen geweest zijn! Ik vind het quasi ongelooflijk wat Tsjoen doet met die C4. Kijk wat anderen ermee doen: Romain, Snobeck, Stéveny, ... Een moeilijk op de baan te houden wagen, maar Tsjoen slaagt erin, en met succes!
    Op de proeven van die Grand Nationale was er veel minder modder dan bij de WK rijders. Bovendien vind ik niet dat je tijden kan vergelijken wanneer ze niet in dezelfde rally rijden.

    En waarom ging Tsjoen er in de Valais af? Omdat hij te hard aan het pushen was, iets wat hij in het BK nog maar heel zelden heeft moeten doen.

    Romain reed duidelijk met een veel kleiner budget dan Tsjoen en was qua snelheid toch bijna even snel en dat terwijl hij bijna geen WRC ervaring had. Snobeck is ruim boven de 60 en kan je toch niet vergelijken met een dertiger en Stéveny is een circuitrijder die, zoals meestal bij circuitrijders die rally willen rijden, er weinig van terecht bracht. Een uitzondering is uiteraard Marc Duez, die met alles overweg kan.

    Vandaag staat er trouwens een uitgebreid interview in Het Laatste Nieuws met Tsjoen.

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •