Pagina 65 van 99 EersteEerste ... 1555636465666775 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 650 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #641
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 February 2010
    Berichten
    2

    Standaard rally binnenland historics

    ik ga ervan uit dat we hier als verstandige mensen wat nieuwsjes kunnen uitwisselen over de boeiende sport die rally heet.

  2. #642
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 February 2010
    Berichten
    2

    Standaard

    iemand al enig nieuws over de boucles de spa , want ik kan er zelf niet zijn en vind nog geen resultaten ?

  3. #643
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Thumbs down

    Met alle respect voor mods, forumregels en organisatoren. Maar dat gedoe over die KP kaartjes vind ik persoonlijk belachelijk.

    Hetgeen wat GeDi zegt, is precies hoe ik het ook zie:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Tot daar dan uw bijdrage aan de organisatie en grote dienst aan de rallysport en het efficiënt modereren
    Ik bedoel dus, blijf niet met het hoofd in het zand zitten. We mogen terug een stapje vooruit doen en gebruik maken van digitale media om onze rally te plannen en zelfs te navigeren tijdens de rally. Is natuurlijk heel moeilijk als je de dag zelf pas de kaarten krijgt.

    Persoonlijk vind ik de uitleg van verlies van inkomsten de grootste larie. Met wat creativiteit en redeneringswil kan je er makkelijk in slagen om het verlies in aankoop van boekjes (voor zover die er al is!) te recupereren bij ticketten. Sommige rally's geven gewoon een boekske bij het ticket, doeme dat was een moeilijke denkoefening.

    Dezelfde redenering geldt trouwens voor de genummerde startlijsten.

    Het ergste van al is eigenlijk het feit dat in sommige programmaboekjes alleen nog dat (een kaart en genummerde startlijst) zijn en een hoop reclame. Nog een beetje harder nadenken (ai, hoofdpijnlimiet overschreden), zou het misschien wel kunnen dat de reclameopbrengsten verhogen als je de boeken met de ticketten mee uitdeelt.

    Moest de hele mensheid de laatste jaren op deze manier geredeneerd hebben, zouden we wellicht tot woensdag mogen wachten om de uitslag van de IRC rally op de Canarische eilanden te mogen zien, uiteraard op betaalTV.

    Tot zover mijn mening, met de nodige frustratie.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  4. #644
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    We nemen akte van uw mening Hannu, je mag die gerust verkondigen. Wij zien het enigszins anders maar dat is dan maar zo. Ik heb nog nooit iemand tegengekomen die mij vertelde dat hij geen mooie punten kon vinden omdat hij de kp-kaarten pas net voor de rally in ontvangst mochten nemen. Ik doe minimum 25 rally's per jaar en of ik nu de kaarten een half jaar op voorhand heb of met de rally zelf, dat maakt me echt niets uit, meestal heb ik echt wel een mooie rally gezien. Veel rally's verkopen amper tickets omdat ze moeite hebben om volk te vinden om de controleposten te bemannen. Deze werken immers ook niet gratis. Daarom denk ik dat het Nederlandse systeem vaak beter werkt waarbij men slechts op enkele showproeven inkom betaalt en waar men iets meer vraagt voor een degelijk uitgerust infopakket. Want zoals je zegt, kunnen de organisatoren op dit vlak meestal nog iets bijleren van onze Noorderburen. Het is de organisatoren heus niet alleen om de inkomsten uit programma's te doen, ik hoop dat je dat zelf ook beseft. Degenen die vooraf illegaal verkennen zullen ook wel op andere manieren aan het parcours geraken maar we willen dit met het forum zeker niet aanmoedigen. Net hetzelfde voor de toeschouwers die zich ook rallypiloot voor één dag wanen en de kp's weken voordien platverkennen. Draai of keer het zoals je wilt, het meeste tegenkanting voor de rally heeft nog steeds niet met de veiligheid te maken, maar wel met de overlast die gepaard gaat bij de organisatie en dan nog vooral tijdens de verkenningen. Velen schijnen dat niet te beseffen.
    Laatst gewijzigd door Han; 1 May 2010 om 20:34

  5. #645
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Ik denk dat iedereen er wel in slaagt om mooie punten te vinden op een kaart. Maar met digitale versies kan je nog veel meer mooie dingen doen.

    Dat je denkt dat je hiermee het illegaal verkennen door rijders of toeschouwers gaat verminderen lijkt me redelijk naïef. Precies alsof dat probleem ontstaan is met het ontstaan van forums als deze.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han
    We nemen akte van uw mening Hannu, je mag die gerust verkondigen.
    Ik weet niet precies wat je bedoelt met deze zin (gezien hetgeen je schrijft gewoon evident is), maar als mod hoef je echt niet zo uit de hoogte te doen.

    Grtz.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  6. #646
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Laat maar zitten, het heeft geen zin...

  7. #647
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Lightbulb @Han, Uw werk heeft altijd zin hier om wat orde op het forum te houden.

    Zet een nieuw topic met de naam DIGITALE VUILBAK of AMBRAS BERICHTEN op het forum, geintreseerde kunnen daar alle afwijkende berichten dan terug vinden inplaats van topics te verknoeien met andere afwijkende berichten.
    Ach ja tegenwoordig zijn er al veel te lui om naar bijvoorbeeld dit topic te komen met toch wel de juiste naam dacht ik , DISCUSSIES & KOMMENTAREN
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
    Aléé dan maar over iets anders.
    1.- Wat is er fout bij Kronos of met de ophanging of velgen van de S2000 Peugeot?
    ************************************************** ************
    2.- Zal het in New Zealand weer een Citroën cup worden? In mijn promo alvast niet.
    ************************************************** ************

  8. #648
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brother John Bekijk bericht
    Zet een nieuw topic met de naam DIGITALE VUILBAK of AMBRAS BERICHTEN op het forum, geintreseerde kunnen daar alle afwijkende berichten dan terug vinden inplaats van topics te verknoeien met andere afwijkende berichten.
    Ach ja tegenwoordig zijn er al veel te lui om naar bijvoorbeeld dit topic te komen met toch wel de juiste naam dacht ik , DISCUSSIES & KOMMENTAREN
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
    Aléé dan maar over iets anders.
    1.- Wat is er fout bij Kronos of met de ophanging of velgen van de S2000 Peugeot?
    ************************************************** ************
    2.- Zal het in New Zealand weer een Citroën cup worden? In mijn promo alvast niet.
    ************************************************** ************
    Je vergeet nog café-talk
    sandropov.wordpress.com

  9. #649
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Daarvoor dienen deze topics ja, ik zal een standaard reply-berichtje moeten maken.

  10. #650
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Question Hoezal het gaan in de toekomst met RGRS en Kronos?

    Hoog tijd voor Kronos om met resultaten te komen, of is het ook crisis bij hun?

    Volgens Al Attiyah blijkt RGRS niet professioneel genoeg te zijn!
    Volgens Duitse sites heeft teammanager Jack de Keijzer het team ook al verlaten.
    VW Motorsport is blijkbaar al op zoek om een oplossing te vinden.

    Met de Fiesta RS WRC gaat blijkbaar alles volgens plan.

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •