Pagina 10 van 99 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #91
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snijers FE Bekijk bericht
    Wat betreft die fouten in het road book. Is het niet nuttig om in de verkenningen niet enkel de parcours af te rijden maar ook eens uw verbindingen te checken. Dan ga je voor geen verrassingen komen te staan
    Als je op voorhand komt verkennen, heb je meestal geen roadbook met verbindingen en dan kunnen missers wel eens voorkomen.

    @Michel: Wij hebben toch geen problemen gehad he? En als wij al aan de roadbook aan uit kunnen...

  2. #92
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Als je op voorhand komt verkennen, heb je meestal geen roadbook met verbindingen en dan kunnen missers wel eens voorkomen.

    @Michel: Wij hebben toch geen problemen gehad he? En als wij al aan de roadbook aan uit kunnen...
    Dat bedoelt snijers FE toch niet. Ik denk dat hij wel degelijk bedoelt op de dag van de officiële verkenningen.

  3. #93
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Als je op voorhand komt verkennen, heb je meestal geen roadbook met verbindingen en dan kunnen missers wel eens voorkomen.

    @Michel: Wij hebben toch geen problemen gehad he? En als wij al aan de roadbook aan uit kunnen...
    Nu ik toch bezig ben,het was een a la carte menu.. @Han,,,Zeker niet,ik ben gewoon wa pissig(zal je hier wel gezien hebben)op de reactie op die 25e vraag en over dat ik het reglement als PILOOT ni goe zou lezen,ik denk dat zelfs mijne co-piloot ni weet dat ik dat zelfs mee in de koersauto pak(reglement).Ben wel een amateurke,maar als het er op aan komt wel ene van en voor het volken dat van die kaarten,daar draai ik men hand ook niet voor om want daar probeer ik gewoon ander mensen mee blij te maken,maar just is just..

  4. #94
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sideways Bekijk bericht
    Dat bedoelt snijers FE toch niet. Ik denk dat hij wel degelijk bedoelt op de dag van de officiële verkenningen.
    Nee,dat is bedoeld tussen Han en mij,die is met mij mee gaan verkennen ,en omdat wij bij de verkenningen moesten lachen omdat we het ook niet direct vondensnijers FE weet dat wel

  5. #95
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Misschien moet ikzelf als ex racb nationaal kampioen van Belgie der co-piloten is lessen gaan volgen

  6. #96
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro Bekijk bericht
    Nee,dat is bedoeld tussen Han en mij,die is met mij mee gaan verkennen ,en omdat wij bij de verkenningen moesten lachen omdat we het ook niet direct vondensnijers FE weet dat wel
    Maar wij hadden het dus even voor tijdens de verkenningen en niet tijdens de rally (was dan ook enkel bij buitenrijden podium omdat we niet wisten aan welke kant ze buiten zouden komen). Ik bedoel dat als je het roadbook niet volgt tijdens de verkenningen (omdat je het niet nodig vindt of omdat je er nog geen hebt omdat je vroeger komt verkennen), je wel eens voor verrassingen kan komen te staan.

  7. #97
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro Bekijk bericht
    Nee,dat is bedoeld tussen Han en mij,die is met mij mee gaan verkennen ,en omdat wij bij de verkenningen moesten lachen omdat we het ook niet direct vondensnijers FE weet dat wel
    Ah, ok. Ik moei er mij niet meer mee

  8. #98
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sideways Bekijk bericht
    Ah, ok. Ik moei er mij niet meer mee
    Wijzelf hadden ook last,en hebben het mits een paar x heen en terug en veel lachen wel gevonden daar in mitsuland.

  9. #99
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 October 2008
    Berichten
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro Bekijk bericht
    Nu ik toch bezig ben,het was een a la carte menu.. @Han,,,Zeker niet,ik ben gewoon wa pissig(zal je hier wel gezien hebben)op de reactie op die 25e vraag en over dat ik het reglement als PILOOT ni goe zou lezen,ik denk dat zelfs mijne co-piloot ni weet dat ik dat zelfs mee in de koersauto pak(reglement).Ben wel een amateurke,maar als het er op aan komt wel ene van en voor het volken dat van die kaarten,daar draai ik men hand ook niet voor om want daar probeer ik gewoon ander mensen mee blij te maken,maar just is just..
    Mijn reactie was te hevig, sorry daarvoor, maar de toon waarop je je vraag stelde, was tamelijk sarcastisch, daarmee.
    Betreffende het roadbook, dat klopte op de meter na. Het ging wel over het moeilijkste stuk van de hele rally (door het centrum van Landen met veel zijstraten, terwijl al de rest zich op grotere wegen afspeelde). Dus was het nodig om het roadbook heel geconcentreerd te volgen. Wat toch 85% van de deelnemers gedaan heeft, de andere 15% zou ofwel beter moeten verkennen, ofwel leren een roadbook lezen. Het enige wat op die verbetering beter kon, was niet de roadbook, maar wel de toegelaten tijd. 6 minuten was te weinig.

  10. #100
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rally666 Bekijk bericht
    Mijn reactie was te hevig, sorry daarvoor, maar de toon waarop je je vraag stelde, was tamelijk sarcastisch, daarmee.
    Betreffende het roadbook, dat klopte op de meter na. Het ging wel over het moeilijkste stuk van de hele rally (door het centrum van Landen met veel zijstraten, terwijl al de rest zich op grotere wegen afspeelde). Dus was het nodig om het roadbook heel geconcentreerd te volgen. Wat toch 85% van de deelnemers gedaan heeft, de andere 15% zou ofwel beter moeten verkennen, ofwel leren een roadbook lezen. Het enige wat op die verbetering beter kon, was niet de roadbook, maar wel de toegelaten tijd. 6 minuten was te weinig.
    Ik ben het al vergeten en zeker genen haatdrager hooren heb mss ook wa fel gereageerd,maar ik voelde mij aangevallen en dan ben ik redelijk gevaarlijk

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •