Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 84

Discussie: belgische rally scene heeft jullie nodig

  1. #1
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Exclamation belgische rally scene heeft jullie nodig

    vas en lrt-team zoeken dringend extra mensen als baancommissarisen.
    zonder deze mensen is er geen rally en worden nu reeds verschilende kp's afgelast !!!
    vervoeg ons en help mee om het voortbestaan van de belgische rally's te verzekeren.

    bezoek even http://www.lrt-team.com voor verdere uitleg.

    hopelijk tot spoedig !!

  2. #2
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    wat ik dus na een weekend on line staan zeer spijtig vind is dat er velen wel komen kijken en ook onze site bezoeken (waarvoor dank) maar nog niemand interesse getoond heeft of zelfs maar reageert op het postje.
    het is geen reclame stunt om meer leden te trekken of zo
    maar de pure bittere waarheid. kp's worden geanulleerd wegens gebrek aan baanposten en de veiligheid voor de piloten is niet overal meer zeker.
    denk aan de drie zware crashes dit jaar op kp crupet in de wallonie.
    die post was niet gedekt omdat we met te weinig zijn. ikzelf heb na de tweede crash mij verplaatst omdat reeds twee keer de piloten twee km te voet moesten om hulp te vinden....

  3. #3
    Junior Member sabrina kuypers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 October 2008
    Locatie
    moorslede
    Berichten
    22

    Standaard

    dag LRT,

    als nieuwste lid zie ik het volledig zitten om te starten met de dienst.
    ook al omdat ik het jaren terug al gedaan heb en weet verdraait heel goed wat je bedoeld.
    ik sta te popelen om op een kp te gaan staan.
    hoe rapper hoe liever zou ik zeggen

    mensen alstublieft we hebben veel manschappen te kort, neem een kijkje op de site
    daar staat de verdere uitleg

    vriendelijke groetjes
    sabrina kuypers

  4. #4
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrina kuypers Bekijk bericht
    dag LRT,

    als nieuwste lid zie ik het volledig zitten om te starten met de dienst.
    ook al omdat ik het jaren terug al gedaan heb en weet verdraait heel goed wat je bedoeld.
    ik sta te popelen om op een kp te gaan staan.
    hoe rapper hoe liever zou ik zeggen

    mensen alstublieft we hebben veel manschappen te kort, neem een kijkje op de site
    daar staat de verdere uitleg

    vriendelijke groetjes
    sabrina kuypers
    idd sabrina laat ons hopen dat we nog volk kunnen overtuigen
    dank alvast voor je inschrijving ;-)

  5. #5
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Een zeer bewonderenswaardig initiatief! Zonder baanposten immers geen rally.
    Hopelijk vinden jullie nog veel belangstellenden om jullie team te komen versterken en mogen we jullie club nog veel langs de rallypaden tegenkomen.

    Succes!

  6. #6
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Een zeer bewonderenswaardig initiatief! Zonder baanposten immers geen rally.
    Hopelijk vinden jullie nog veel belangstellenden om jullie team te komen versterken en mogen we jullie club nog veel langs de rallypaden tegenkomen.

    Succes!
    bedankt voor de steun betuiging han...
    u bent steeds welkom om onze "campagne" te versterken en onze link te verspreiden waar u denkt dat er interesse te vinden is. dank bij voorbaat

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 April 2007
    Berichten
    464

    Standaard

    Laat alle kandidaat rijders en bijzitters in de rallywagens. Voor ze hun eerste vergunning krijgen, de opleiding tot baanpost volgen. Laat ze dan ieder jaar verplicht 2 wedstrijden als baanpost dienst doen. Geen 2 proeven als baanpost gedaan,heel simpel jaar nadien geen rallyvergunning ! Het gebrek aan posten zal heel vlug opgelost raken.
    Het probleem van tekort aan posten,wordt momenteel telkens maar groter. Wordt hoog tijd dat organisatoren eens gezamelijk harde eisen beginnen stellen. Ja de verantwoordelijke automobielbonden, moeten ook eens wakker geschud worden bij dit probleem.

  8. #8
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Westhoeker Bekijk bericht
    Laat alle kandidaat rijders en bijzitters in de rallywagens. Voor ze hun eerste vergunning krijgen, de opleiding tot baanpost volgen. Laat ze dan ieder jaar verplicht 2 wedstrijden als baanpost dienst doen. Geen 2 proeven als baanpost gedaan,heel simpel jaar nadien geen rallyvergunning ! Het gebrek aan posten zal heel vlug opgelost raken.
    Het probleem van tekort aan posten,wordt momenteel telkens maar groter. Wordt hoog tijd dat organisatoren eens gezamelijk harde eisen beginnen stellen. Ja de verantwoordelijke automobielbonden, moeten ook eens wakker geschud worden bij dit probleem.
    Hoe ga je dit verkopen aan een rijder die een heel kampioenschap rijdt?
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  9. #9
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Westhoeker Bekijk bericht
    Laat alle kandidaat rijders en bijzitters in de rallywagens. Voor ze hun eerste vergunning krijgen, de opleiding tot baanpost volgen. Laat ze dan ieder jaar verplicht 2 wedstrijden als baanpost dienst doen. Geen 2 proeven als baanpost gedaan,heel simpel jaar nadien geen rallyvergunning ! Het gebrek aan posten zal heel vlug opgelost raken.
    Het probleem van tekort aan posten,wordt momenteel telkens maar groter. Wordt hoog tijd dat organisatoren eens gezamelijk harde eisen beginnen stellen. Ja de verantwoordelijke automobielbonden, moeten ook eens wakker geschud worden bij dit probleem.
    Zou idd. niet slecht zijn. Ben ik ook wel voorstander van.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 April 2007
    Berichten
    464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snijers FE Bekijk bericht
    Hoe ga je dit verkopen aan een rijder die een heel kampioenschap rijdt?

    Wel dan gaat die rijder dienst doen op een ander proef. Er zijn toch genoeg proeven dat ze uit kunnen kiezen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •