Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 137

Discussie: Vragen en problemen ivm het Forum

  1. #1
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard Vragen en problemen ivm het Forum

    Ik weet niet of er al zo een topje bestaat, zoja dump deze dan maar.

    Ik dacht dat dit soort topje wel eens handig kan zijn voor de mods om te weten waar sommigen een klein probleempje hebben gezien ofzo, om voor de newbies om te leren hoe ze foto's moeten plaatsen en dergelijke...

    Newbie Help

    OPGELET: de spaties in de tags moeten verwijderd worden, er staat bvb [/ img] deze spatie tussen de backslash en de "img" moet verwijderd worden.


    Hoe een img (foto) plaatsen?
    Dit is zeer simpel, men plaatst gewoon voor de url van de foto hetvolgende [ img ] en na die url [/ img ]

    Hoe een stuk tekst in bold/vet plaatsen?
    Ook hier werken we gewoon met tags. We plaatsen aan het begin van de tekst (die vet moet worden) hetvolgende [ b ] hier komt uw tekst in het vet [/ b ]

    Hoe een stuk tekst in italic/schuingedrukt plaatsen?
    Ook dit is eerder simpel, we plaatsen de tekst opnieuw tussen tags, maar deze keer als volgt: [i ] hier komt uw tekst [/ i]


    Men kan natuurlijk ook altijd de WYSIWYG editor gebruiken boven ieder bericht. (What You See Is What You Get) Maar soms gaat het veel rapper om gewoon de tag te typen.

    Hopelijk was dit een nuttige bijdrage.

  2. #2
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Wat ik meestal doe is mijn ganse tekst gewoon intikken en de tekst die dan vet, onderstreept op cursief moet zijn gewoon selecteren en op de betreffende knop klikken bovenaan dit venster. Of dat nu een quick-reply venster dan wel een normaal reply venster is maakt niet uit.

    Nóg veel sneller dat de tags zelf intikken.

    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #3
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Ja, je hebt tegenwoordig meerdere manieren, maar als ik het zelf typ, gaat dit het snelst. Misschien omdat het een gewoonte is omdat we zelf veel HTML en dergelijke typen enzo. Nuja, ik dacht dat dit mss handig was voor sommigen.

  4. #4
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Misschien een kleine how-to om foto's te uploaden naar één of andere online webservice? Sommigen die me een bericht sturen begrijpen totaal niet wat een URL van een foto is. Heb zelfs al iemand gehad die erin geslaagd was om foto te kopiëren van verkenner in de WYSIWYG editor (was niet iemand van dit forum by the way)
    Alé ja, 't is maar een ideetje hé. Geen verplichting

  5. #5
    Senior Member Skodaracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door digibyte Bekijk bericht
    Misschien een kleine how-to om foto's te uploaden naar één of andere online webservice? Sommigen die me een bericht sturen begrijpen totaal niet wat een URL van een foto is. Heb zelfs al iemand gehad die erin geslaagd was om foto te kopiëren van verkenner in de WYSIWYG editor (was niet iemand van dit forum by the way)
    Alé ja, 't is maar een ideetje hé. Geen verplichting

    Ik zou wel eens graag weten hoe je foto's kan plaatsen in je berichten

    thx

  6. #6
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Gewoon de URL van de foto tussen [ IMG] en [ /IMG] tags plaatsen (maar dan zonder de spaties)

    Of de knop gebruiken.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  7. #7

    Standaard

    Ik weet niet of er andere forummers ook dit probleem hebben :

    Bij bepaalde topics staan er zogezegd nog bladzijden om te lezen, maar als je er op klikt blijf je bij de laatst bekeken bladzijde.

  8. #8
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Ik heb ook dit probleem.

  9. #9
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Bedankt om te melden.
    Probleem zou nu opgelost moeten zijn.

  10. #10
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Verstraete Bekijk bericht
    Ik weet niet of er andere forummers ook dit probleem hebben :

    Bij bepaalde topics staan er zogezegd nog bladzijden om te lezen, maar als je er op klikt blijf je bij de laatst bekeken bladzijde.

    Ik had 't probleem ook

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •