Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk bericht
En ken je de timing al?

Trouwens je bent op 5 minuten van Gingelom naar de E40, richting Waremme, dan 5 minuten later ben je aan KP Heers of Horpmaal.

Denk zelfs dat je er zo sneller gaat zijn dan van Halle-Booienhoven naar Heers / Horpmaal.
Je hebt volledig gelijk. Neen, ik ken ze niet!

Vandaar, indien je mij correct wenst te interpreteren, dat ik gepoogd heb om duidelijk te maken dat mijn opmerking VOLLEDIG ONDER VOORBEHOUD was van het bekendmaken van de timing (zie mijn laatste zin) en dat het louter om een vrees mijnentwege ging en zeker nog geen vaststelling.

Ik verklaar mij nader vanwaar de vrees: op het persbericht was duidelijk te lezen dat na Walshoutem de wagens naar Gingelom gaan. Mss heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, dat kan zeker, maar ik heb gewoon wat angst (nogmaals: alles voorbarig) dat het daardoor steeds 2kp's dicht bij elkaar en dus kort naéén zal zijn, zodat je maar 2kp's kan zien.

Nogmaals, ik geef de timing zeker een eerlijke kans en kijk er reikhalzend naar uit. En jullie mogen mij zeker helemaal verrassen en het tegendeel bewijzen, met alle plezier.

Bovendien wens ik ook te benadrukken dat ik jullie organisatie ZEKER NIET viseer en heb proberen duidelijk te maken dat ik vaststel dat dit kennelijk een trend is bij de meeste organisaties, waarbij ik zeker en vast begrijp dat dit niet altijd jullie wens is en dat hierbij heel veel extra factoren komen bij kijken.

Ik hoop hiermee toch wat wrevel te hebben weggewerkt. En ik wens mij alvast bij U te excuseren voor mochten mijn woorden toch te onvoorzichtig zijn overgekomen.