Ik weet niet of de spiegels beter plaatsen dit probleem zal oplossen. Ik betwijfel of de spiegels zo goed kunnen staan dat Vettel kon zien dat hij nog niet helemaal voorbij Bottas was. Bottas kon trouwens ook niet zien dat Vettel hem nog niet helemaal voorbij was, want in een F1 wagen zie je je eigen voorvleugel niet. Als Bottas zelf niet eens kon zien dat Vettel hem helemaal voorbij was, hoe verwacht je dan dat Vettel zou kunnen zien dat hij Bottas nog niet helemaal voorbij was. Zelfs met perfect gepositioneerde spiegels kan hij dat volgens mij onmogelijk zien.
Ik denk in elk geval wel dat hij Bottas wel degelijk gezien had. Kon niet anders, want hij was hem net voorbij gereden. Hij wist dus wel degelijk dat Bottas daar zat, maar hij was er van overtuigd dat hij hem helemaal voorbij was. Als je de beelden goed bekijkt zie je dat Bottas met 2 wielen op het gras zat. Zijn wagen remde dus in elk geval een pak minder dan dat hij zelf gewild had. Vettel kon dit onmogelijk zien. In elk geval geeft hij Bottas niet de schuld van de botsing : https://www.planetf1.com/news/vettel...s-for-contact/