Pagina 634 van 639 EersteEerste ... 134534584624632633634635636 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.331 t/m 6.340 van 6388

Discussie: Rallynieuws buitenland

  1. #6331
    Senior Member JoostS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2008
    Locatie
    NL
    Berichten
    243

    Standaard

    Werd al serieus doorgetrapt vanmorgen!


  2. #6332
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Het startveld maakt niet uit, het enige wat onthouden wordt is de winnaar. Vergelijk het met Loix in België, hij rijdt met al zijn ervaring (WRC-IRC zonder ook maar een titel) rond in een zeer goede auto en wint met zijn vingers in de neus rally na rally. Niet beter of slechter.
    Vraag was of er verbetering in zat. Puur op papier zou je "ja" kunnen antwoorden, maar is een dikke kanttekening bij te maken. In Finland weer geen goede beurt met een stevige crash...
    sandropov.wordpress.com

  3. #6333
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Vraag was of er verbetering in zat. Puur op papier zou je "ja" kunnen antwoorden, maar is een dikke kanttekening bij te maken. In Finland weer geen goede beurt met een stevige crash...
    Kanttekeningen zjn er altijd en wel voor iedereen, wat Finland betreft kan ik dit alleen maar beamen!

  4. #6334
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    WRC promotor zegt dat er volgend jaar maar één rally op een mediterraan eiland zal plaats vinden. Normaal is Sardinië reeds zeker van zijn deelname in 2016. Waardoor geen Corsica in 2016 (en dus hoogstwaarschijnlijk ook geen Franse manche).

    Normaal dus volgende rally's (willekeurige volgorde):

    1 Monte
    2 Zweden
    3 Argentinië
    4 Australië
    5 Finland
    6 Italië
    7 Mexico
    8 Polen
    9 Spanje
    10 Portugal
    11 Duitsland
    12 China
    13 Wales

  5. #6335
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    WRC promotor zegt dat er volgend jaar maar één rally op een mediterraan eiland zal plaats vinden. Normaal is Sardinië reeds zeker van zijn deelname in 2016. Waardoor geen Corsica in 2016 (en dus hoogstwaarschijnlijk ook geen Franse manche).

    Normaal dus volgende rally's (willekeurige volgorde):

    1 Monte
    2 Zweden
    3 Argentinië
    4 Australië
    5 Finland
    6 Italië
    7 Mexico
    8 Polen
    9 Spanje
    10 Portugal
    11 Duitsland
    12 China
    13 Wales
    Hadden ze DE maar opgeofferd, Corsica heeft een traditie maar geen geld...

  6. #6336
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Hadden ze DE maar opgeofferd, Corsica heeft een traditie maar geen geld...
    Of Sardinië, er zijn reeds genoeg onverhard wedstrijden. Volgend jaar waarschijnlijk maar één rally volledig op asfalt(/beton).

  7. #6337
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Of Sardinië, er zijn reeds genoeg onverhard wedstrijden. Volgend jaar waarschijnlijk maar één rally volledig op asfalt(/beton).
    hela hela, dat ze van Sardinië maar afblijven! Volgend jaar wellicht voor de 5de opeenvolgende keer naar ginds trekken.

  8. #6338
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    hela hela, dat ze van Sardinië maar afblijven! Volgend jaar wellicht voor de 5de opeenvolgende keer naar ginds trekken.
    Idd vlakbij, mooie rally, geen te lange verplaatsingen,.. ik hoop ook zeker dat deze in het wk blijft!
    Bij mij zou het nr 6 worden in 2016

  9. #6339
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Hadden ze DE maar opgeofferd, Corsica heeft een traditie maar geen geld...
    Duitsland kan enkel traditie krijgen door in het wk te blijven he.
    Alles bij elkaar is Duitsland toch een goeie rally, ook zeer toeschouwer vriendelijk, constructeurs (teams) zitten allemaal vlakbij, veel fans, ik denk dat ze bij FIA best content zijn van ADAC rally Deutschland de voorbije jaren.

    Ik snap ook ni goed dat ge als belg het jammer vind dat ze Duitsland NIET schrappen, das toch ni echt logisch denk.

  10. #6340
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Duitsland kan enkel traditie krijgen door in het wk te blijven he.
    Alles bij elkaar is Duitsland toch een goeie rally, ook zeer toeschouwer vriendelijk, constructeurs (teams) zitten allemaal vlakbij, veel fans, ik denk dat ze bij FIA best content zijn van ADAC rally Deutschland de voorbije jaren.

    Ik snap ook ni goed dat ge als belg het jammer vind dat ze Duitsland NIET schrappen, das toch ni echt logisch denk.
    Heeft niets te maken met het feit dat ik Belg ben! De D-rally mag dan een mooie en goede georganiseerde rally zijn, ze heeft echter in het WK althans weinig geschiedenis.
    Zo toeschouwervriendelijk kan je deze rally ook niet gaan noemen, ik heb al veel andere, vooral betere, meegemaakt. Hun werkwijze jaagt de mensen naar "verboden zone's" en werkt zo gevaarlijke situaties in de hand.
    Ik moet wel toegeven dat er een grote publieksopkomst is en dat er 2 constructeurs gevestigd zijn in Duitsland, maar is dit meteen een meerwaarde voor een rally?
    Met lede ogen moeten we aanzien dat echt traditionele rally's uit het WK verdwijnen, Acropolis, San Remo, Safari, New Zealand en nu nog Corsica, met voorsprong de mooiste asfaltrally op de wip? om vervangen te worden door een Chinese rally op asfalt...en met veel geld voor de promotoren!

    De rally van Japan was ook al zo een gedrocht, de toeschouwers, voor zover er al waren mochten niet op de proeven. Enkel journalisten konden dit doen, de lokale bevolking stond langs de routier, als idioten, met vlaggetjes te zwaaien. In China zal het niet anders zijn, zal de lokale bevolking weten wat er te doen is? En zo ja, weten ze wat het werkelijk inhoud? Ik vrees van niet.

    Voor de promotoren draait alles om geld, zij verdienen er bakken geld aan en wurgen zodoende goede organisaties met eerder beperkte middelen! Ook de ADAC heeft al gesteld dat ze niet tegen alle prijs in het WK willen blijven investeren! Dus ook de "rijke" Duitse automobielclub stelt zich vragen over de gevraagde bedragen.

    Kijk gewoon naar het ERC, na Ierland, de Scottish, de Jänner zullen er beslist nog gaan verdwijnen! In het verleden dienden de kalenderrechten betaald te worden aan de nationale federaties en de FIA. Nu moet men daarnaast aanzienlijke bedragen betalen aan een promotor die op zijn beurt geld vraagt aan zenders die beelden willen gaan vertonen.
    Laatst gewijzigd door FOCUSWRC; 28 August 2015 om 09:11

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •