Pagina 96 van 99 EersteEerste ... 46869495969798 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 960 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #951
    Senior Member skippy the race kanga's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 April 2011
    Berichten
    251

    Standaard

    als iemand een email weet van deze geef hem aan mij zal ze vragen dit te lezen dit meen ik dus wel
    no guts no glory

    freddy loix maximum attack

  2. #952
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Het regent hier positieve voorstellen inzake het veiligheidsprobleem, had ook niets anders verwacht van een meute kenners. Alleen jammer dat niemand van VAS of ASAF of RACB ze zal lezen, laat staan een initiatief nemen. Tenzij ik verkeerd ben. Is er iemand bij VAS of ASAF of RACB die dit topic leest? Ja? Maak u dan even kenbaar...
    Er zijn er..

  3. #953
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    afspannen naar duits model

  4. #954
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 August 2011
    Locatie
    in het hol van plutol
    Berichten
    174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Het regent hier positieve voorstellen inzake het veiligheidsprobleem, had ook niets anders verwacht van een meute kenners. Alleen jammer dat niemand van VAS of ASAF of RACB ze zal lezen, laat staan een initiatief nemen. Tenzij ik verkeerd ben. Is er iemand bij VAS of ASAF of RACB die dit topic leest? Ja? Maak u dan even kenbaar...
    Ik lees het

  5. #955
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 April 2007
    Berichten
    229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeway Bekijk bericht
    Ik lees het
    Hopelijk blijft het niet bij lezen.

    En misschien nog een voorstel, al de deelnemers die zich zouden bezondigen aan illegaal verkennen(lees, niet op de toegelaten uren en dagen) enkele rally's als steward laten dienst doen
    Liefde is blind, daarom kan ze mij niet vinden

  6. #956
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onslow Bekijk bericht
    Hopelijk blijft het niet bij lezen.

    En misschien nog een voorstel, al de deelnemers die zich zouden bezondigen aan illegaal verkennen(lees, niet op de toegelaten uren en dagen) enkele rally's als steward laten dienst doen
    Ik begrijp best uw voorstel maar als iemand betrapt wordt op illegaal verkennen kan je deze persoon toch moeilijk verplichten om enkele rally's als steward actief te zijn ?
    Om maar een voorbeeld te geven, je kan toch maar moeilijk bijvoorbeeld een Loix, Snijers of Tsjoen enzo... verplichten om als steward actief te zijn wegens straf voor illegaal verkennen

  7. #957
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Ik begrijp best uw voorstel maar als iemand betrapt wordt op illegaal verkennen kan je deze persoon toch moeilijk verplichten om enkele rally's als steward actief te zijn ?
    Om maar een voorbeeld te geven, je kan toch maar moeilijk bijvoorbeeld een Loix, Snijers of Tsjoen enzo... verplichten om als steward actief te zijn wegens straf voor illegaal verkennen
    Dat of Licentie kwijt voor een mooie leuke periode, ze zullen het wel vlug doen denk ik.. Maar dat zie ik niet vlug gebeuren dat die mannen al zouden durven gestraft worden.

  8. #958
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Ik begrijp best uw voorstel maar als iemand betrapt wordt op illegaal verkennen kan je deze persoon toch moeilijk verplichten om enkele rally's als steward actief te zijn ?
    Om maar een voorbeeld te geven, je kan toch maar moeilijk bijvoorbeeld een Loix, Snijers of Tsjoen enzo... verplichten om als steward actief te zijn wegens straf voor illegaal verkennen
    Geef eens andere mensen de bevoegdheid om te controleren op de verkenningen die niet gebonden zijn aan sponsers, federaties etc... zullen het vlug weten wanneer ze mogen verkennen. Hiervoor zijn natuurlijk wel wat wetswijzigingen voor nodig.

  9. #959
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfr Bekijk bericht
    Geef eens andere mensen de bevoegdheid om te controleren op de verkenningen die niet gebonden zijn aan sponsers, federaties etc... zullen het vlug weten wanneer ze mogen verkennen. Hiervoor zijn natuurlijk wel wat wetswijzigingen voor nodig.
    het probleem ligt hem meestal iets verder.
    verkennen word gedaan met gewone voertuigen zonder echt herkenningsmiddelen. voor de slimmerikken toch
    voor de vas of wie ook controleert is het dus vrij moeilijk om buurtbewoners uit verkenners te halen zeker in de nacht waar je heel moeilijk kan zien wie er in een wagen zit
    voor politie zou dit peenuts zijn gezien zij steeds kunnen en mogen tegenhouden op verdenking, maar verkennen (zolang dit rustig enz gebeurt) is geen overtreding voor hen.
    ze kunnen enkel vragen wat die personen daar doen en wie ze zijn
    indien de arrestant (ja zo noemen zij dat) alle betrokkenheid ontkent houd het verhaal op.

    een goeie manier om dit aan te pakken is een gemengd team samenstellen van een ongemerkt politie voertuig met 1 of 2 agenten vergezeld van mensen van de organisatie. zij kunnen de namen
    controleren en zijn in staat piloten te herkennen. de strafmaat staat mooi beschreven in het vas reglement. uitsluiting van de wedstrijd en dat moet dan ook zonder uitzondering uitgevoerd worden.

    ik heb aan beide partijen het pleidooi: federatie pas uw reglementen deftig toe en piloten wees eerlijk en hou je aan het reglement. geen discussie van "de openbare weg is van iedereen" nee toch niet je tekende het reglement van de wedstrijd en verklaart daarbij dat je niet illegaal gaat verkennen. gebruik onboards van vorige jaren, streetvieuw en google earth om te verkennen dat lukt even goed en je stoort niemand. kost geen benzine en het is te doen knus vanuit de luie zetel.
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  10. #960
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 April 2007
    Berichten
    429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Het regent hier positieve voorstellen inzake het veiligheidsprobleem, had ook niets anders verwacht van een meute kenners. Alleen jammer dat niemand van VAS of ASAF of RACB ze zal lezen, laat staan een initiatief nemen. Tenzij ik verkeerd ben. Is er iemand bij VAS of ASAF of RACB die dit topic leest? Ja? Maak u dan even kenbaar...
    Wees maar gerust, er wordt meegelezen en zelfs soms geantwoord ;-)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •