Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 3760

Discussie: Patattentijd

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    We hebben het ondertussen gezien. Sneller dan ik verwacht had trouwens. Sainz vervangt Alonso bij McLaren. Red Bull kust, zoals iedereen wel weet, het gat van Max. Deze laatste kan trouwens zijn grote, kinderachtige bek weer niet dichthouden ( https://nl.motorsport.com/f1/news/ve...vatie/3159388/ ) . Maarja... we weten allemaal dat die kerel nog veel te leren heeft maar dat is iets helemaal anders. In elk geval, indien Red Bull Ricciardo laat vertrekken voor Max zal het heel weinig moeite gehad hebben om Sainz te laten vertrekken indien Max problemen heeft met Sainz.

    Nu het 2de zitje nog. Voor mij blijft in elk geval Stoffel de grootste kanshebber op dat zitje. Ik hoop het in elk geval want ik blijf een beetje met het gevoel zitten dat Stoffel zijn ware potentie niet heeft kunnen/mogen tonen in de 2 jaar dat hij n F1 rijdt. Natuurlijk zijn er wel nog kapers op de kust en hierbij denk ik natuurlijk in de eerste plaats aan Lando Norris maar ook aan Ocon en Perez. En ik hoor zelfs geruchten over Kimi Raikkonen, al geloof ik daar de ballen van. Fingers crossed dat we nog een jaartje mogen genieten van Stoffel. Maar hij zou nu eindelijk wel eens voor Alonso moeten raken.
    Ik vind het trouwens wel heel mooi dat Alonso het voor Stoffel blijft opnemen. Ik denk dat iedereen wel door heeft dat Alonso achter de transfer van Sainz naar McLaren zit. Ik hoop dat Alonso er ook een beetje voor kan zorgen dat Stoffel nog een jaartje in de F1 blijft.
    Afwachten... Ik heb toch nog altijd wat vrees voor Vandoorne. Als je bv dit leest https://www.planetf1.com/news/driver...india-mclaren/ dan wordt Vandoorne gewoon met de grond gelijk gemaakt.


    Artikel van Verstappen zie ik niks verkeerd mee. Ze hebben aan hem gevraagd of hij een éénmalige uitstap naar de Indy500 ziet zitten, wat moet hij antwoorden ?
    Volgens mij is dat een eerlijk antwoord. Je gaat dat nooit doen als je in de F1 zit, en kans hebt op de titel ? Dat is dus inderdaad iets voor F1 piloten, die niet kunnen winnen, en daar extra motivatie uit halen. Monaco is ook altijd gelijktijdig ?
    Indycar is ook gewoon een stap onder F1.


    Hamilton en Schumacher hebben in het verleden zowat hetzelfde gezegd.

  2. #2
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Afwachten... Ik heb toch nog altijd wat vrees voor Vandoorne. Als je bv dit leest https://www.planetf1.com/news/driver...india-mclaren/ dan wordt Vandoorne gewoon met de grond gelijk gemaakt.
    Ik hecht altijd heel weinig belang aan wat ik lees in de Engelse pers. We weten allemaal wat die willen...

    Ik hecht veel meer geloof aan artikels zoals https://nl.motorsport.com/f1/news/mc...oorne/3156422/ en https://www.f1maximaal.nl/nieuws/for...-dan-raikkonen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Artikel van Verstappen zie ik niks verkeerd mee. Ze hebben aan hem gevraagd of hij een éénmalige uitstap naar de Indy500 ziet zitten, wat moet hij antwoorden ?
    Volgens mij is dat een eerlijk antwoord. Je gaat dat nooit doen als je in de F1 zit, en kans hebt op de titel ? Dat is dus inderdaad iets voor F1 piloten, die niet kunnen winnen, en daar extra motivatie uit halen. Monaco is ook altijd gelijktijdig ?
    Indycar is ook gewoon een stap onder F1.
    Ten eerste lees ik nergens dat ze Max iets gevraagd hebben. Het kan natuurlijk zijn, maar het kan ook zijn dat Max gewoon ook zijn zegje wou hebben. Waar ik trouwens echt niet op zit te wachten. Max heeft niks te maken met de switch van Alonso naar Indy Car. Andere piloten trouwens ook niet maar van die lees ik dan ook niet wat die er over denken.

    Ten tweede heb ik niet de indruk dat Max het heeft over een eenmalige deelname aan de Indy 500, maar wel over de switch van F1 naar Indycar. Indien het over een eenmalige switch gaat geef ik Max trouwens gelijk. Als je toch niet kan winnen in de F1 en je hebt de kans om op de brickyard te rijden en te zegevieren dan kan ik de switch begrijpen. Indien je echter voor een volledige seizoen van klasse verandert, kan het een heel andere reden hebben. Kijk maar naar Nigel Mansell. Maar daar heeft Max niet aan gedacht denk ik.

    En ten derde interpreteer ik de woorden van Max heel anders. Mij komt het echt over dat Max zegt dan Indycar een minderwaardig kampioenschap is waar minderwaardige piloten rijden. Letterlijk zegt hij : "Ik denk dat dat vooral iets is voor rijders die in de F1 niet meer kunnen winnen".
    Moest Alonso gelijk materiaal krijgen als Max zou Alonso hem nog wat lesjes kunnen leren denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Hamilton en Schumacher hebben in het verleden zowat hetzelfde gezegd
    Van Hamilton weet ik niet. Schumacher weet ik wel dat die ooit gezegd heeft van geen Indycar te willen rijden wegens te gevaarlijk.


    Soit... ik interpreteer het artikel blijkbaar helemaal anders. Misschien wel verkeerd. Maar uiteindelijk heeft dat niet veel te betekenen
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #3
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Een eenmalige deelname aan de Indy 500 sluit hij uit.
    En eigenlijk moet je alleen lezen wat Verstappen heeft gezegd. Want die kop, die is een beetje uit context gerukt.

    Ik denk dat dat vooral iets is voor rijders die niet meer kunnen winnen. Dat geeft je weer de motivatie om verder te gaan. Fernando zat de laatste jaren niet in een positie waarin hij kon winnen. Mijn vader Jos zat in dezelfde positie. Hij reed in de F1, maar won niet. Op een gegeven moment verdwijnt je motivatie dan. Dat kan je wel enkele jaren volhouden, maar dat vreet je van binnen op.

    Volgens mij zegt hij daar niks fout ?

    Origineel is trouwens dit artikel : https://www.goodwood.com/grrc/race/m...on-the-inside/
    Met als titel Max Verstappen interview



    Schumacher :

    En van Schumacher vooral de 1ste zin.

    Hamilton :
    http://www.dailymail.co.uk/sport/formulaone/article-4547574/Lewis-Hamilton-blasts-level-Indy-500.html
    'Fernando, in his first qualifying, came fifth. Does that say something about [the level] of IndyCar? Great drivers, if they can't succeed in Formula One, look for titles in other races, but to see him come fifth against drivers who do this all year round is... interesting.'
    Laatst gewijzigd door Knarf; 16 August 2018 om 18:27

  4. #4
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    En eigenlijk moet je alleen lezen wat Verstappen heeft gezegd
    Ik lees : "Max ziet zich niet deelnemen aan de Indy500 of aan andere Indy Car races : "Dat gebeurt alleen bij rijders die niet in de positie zijn om te winnen". En verderop lees ik ongeveer hetzelfde namelijk : "Ik denk dat dat vooral iets is voor rijders die niet meer kunnen winnen".

    Nu, ik geef Max eigenlijk gelijk wat hij daar zegt. Natuurlijk is IndyCar van een lagere klasse dan F1. Ik vind alleen niet dat een F1 piloot dat hardop moet zeggen. Buiten Hamilton zie ik ook geen andere F1 piloot (die nu op de grid staat) dat zeggen. Enkel Max en Hamilton. (Die laatste is dan wel een 4-voudig wereldkampioen en heeft imo wat meer recht van spreken dan Max). Ik weet niet of ze Max dat expliciet gevraagd hebben. Misschien wel, misschien niet. Ik vind gewoon dat Max enorm neerbuigend overkomt tegenover Indycar, de piloten die daar rijden en de piloten die daar van plan zijn te gaan rijden. Max zou beter zelf eerst eens wereldkampioen, of Indycar kampioen worden en dan neerbuigend doen over de tegenstand.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Schumacher : ...........
    Hamilton : .............
    Ik geloofde je wel hoor. Ik had geen bewijzen nodig . Ik heb nooit geweten dat Hamilton dat gezegd heeft, maar dat wil niet zeggen dat ik niet geloofde dat hij dat ooit gezegd heeft. Van Schumacher wist ik het tweede, maar die eerste zin wist ik ook niet. Maar ook hier wilde ik je best geloven.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  5. #5
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Bij Auto Motor und Sport zetten ze hun geld op Ocon als teammaat voor Sainz.

  6. #6
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Ik heb ergens gelezen dat met de komst van Stroll bij Force India Ocon zijn zitje daar veilig is. Stroll en Ocon zouden namelijk goede vrienden zijn.
    Op een andere plaats heb ik dan weer gelezen dat de komst van Stroll het einde betekent voor Ocon bij Force India. Dit omdat Ocon gewoon te snel is en Stroll geen mal figuur wil slaan.

    Je leest momenteel vanalles
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #7
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ondertussen laat Vergne weten dat hij benaderd is geweest door een F1 team.
    Lijkt me duidelijk dat dit om Torro Rosso of RedBull gaat. En indien dit waar is ze dus Lando Norris daar niet meer nodig hebben.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •