Pagina 24 van 293 EersteEerste ... 1422232425263474124 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 2929

Discussie: Ieper 2008

  1. #231
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Wees maar gerust jongen, als u goed kan lezen heb ik het over programma's van piloten/teams en niet allemaal rijden ze het volledige IRC. Als u alles goed hebt gelezen, zoals u trouwens laat uitschijnen, is er ene IRC rijder die Ieper links laat liggen.

    Is dit trouwens niet de TOPIC over Ieper en niet het topic dat handelt over het IRC???

    Als ik me niet vergis is dit hier trouwens een forum waarop men informatie kan uitwisselen, klaarblijkelijk heeft u vaak moeilijkheden daarmee?? Hoe dan ook, als ik over info beschik die geschikt is voor dit forum zal ik nooit nalaten om dit kenbaar te maken.
    wie hier juiste info post word nogal dikwijls met vuurpijlen aangeschoten

  2. #232
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Niet aantrekken. Ik denk niet dat rallytoerist problemen heeft met info, maar alleen met info over Ieper? Waarom, omdat hij duidelijk een hekel heeft aan deze rally. Blijf dan gewoon weg in plaats van hier te zitten zagen... is toch simpel?
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  3. #233
    Event Manager Events's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 December 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RALLYTOURIST Bekijk bericht
    1/ Welke criteria wordt er genomen om buitenlandse piloten te contacteren ?

    Ik heb de indruk dat enkel de in de media gekende piloten + piloten die voor het kampioenschap ( erc of irc ) rijden gecontacteerd worden en niet de minder bekende ( bij het bredere publiek ) .

    2/ Regionale piloten klaagden over te hoge prijzen voor het servicepark ( waar dat geen kat dan nog komt kijken )

    3/ Bestuursleden van ACTF die denken dat er maar 1 Rally bestaat in BELGIE nl de Ypres . De realiteit is dat Qua deelnemersveld de Ypres misschien nog wel de grootste is in Belgie maar qua toeschouwersaantallen het ferm achteruit gegaan is . Jaren geleden was het op de koppen lopen in Ieper op de Grote markt en zaten alle toegangswegen dicht .

    4/ Onnodig ver afsluiten van wegen naar kp's . Verleden jaar KP Langemark - St juliaan . De baan Boezinge - Pilkem - Langemark werd volgens mij veel te ver afgesloten Reden ????

    5/ Het te veel of onoordeelkundig gebruik van linten voor het afbakenen vd verboden zones .

    Hopelijk kan ik daar enkele antwoordjes op krijgen zodoende ik weer met de glimlach kan spreken over de rally van mijn geboortestad en waar ik mijn jeugdtijd mee opgegroeid ben .
    Ik ben dus niet iemand die mij zal wegsteken en zeker niet wanneer ik bovenstaande lees.
    Op één punt ben ik al heel te vreden, ook ik ben opgegroeit met de rally terwijl ik de papfles nog niet zelf kon vasthouden

    Op bovenstaande vragen wil ik je duidelijke antwoorden geven en dat zou ik willen doen door je via deze weg uit te nodigen voor een open constructief gesprek op zondag 6 april om 10u30 in onze Office - Boezingepoortstraat 8 - Ieper.

    Laat me iets weten of het je lukt.

    Alvast Bedankt!

  4. #234
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    GIOVANNI MANFRINATO, rijdt heel het ERC, dus ook Ieper. Evo 9 actueel.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  5. #235
    Senior Member Snijers fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Berichten
    750

    Standaard

    En er zou ook wat meer tijd tussen de KP's zijn vind ik.. Dat je tijd genoeg hebt om je te verplaatsen en toch al de mooie wagens aan het werk kan zien.. Want rond Ieper zijn er dat weekend wel heel veel flitsers..

  6. #236
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snijers fan Bekijk bericht
    En er zou ook wat meer tijd tussen de KP's zijn vind ik.. Dat je tijd genoeg hebt om je te verplaatsen en toch al de mooie wagens aan het werk kan zien.. Want rond Ieper zijn er dat weekend wel heel veel flitsers..
    Juist het strakke tempo in Ieper maakt het voor de piloten extra moeilijk.
    En ik denk dat het de toeschouwer is die zoch iets meer dient aan te passen aan het "moderne" rally. De tijden van vroeger zijn weg en blijven weg.
    Liever een mooie plaats zoeken op een special en mijn goesting kijken dan op het laatste moment toekomen , op de vierde rij staan en na 10 antennes te zien passeren lopen naar den tut tut en rijden als gek om op de volgende te raken. Met als gevolg dat een bepaalde groep mensen foto's trekt dat weekend die heel duur zijn bij het afmaken.
    En veeeel liever een strakke timing maar die op tijd begint dan een timing waar je na 1 KP geen staat meer kan op maken. Daar kan je in Belgie genoeg voorbeelden van aanhalen.
    Maarja , das mijn gedacht he.

  7. #237
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ge zijt niet alleen met uw gedacht

  8. #238
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    En wat betreft die gloriedagen van Ieper.
    Man man , nog eens de deelnemerslijst bekijken van vorig jaar. En natuurlijk ook dit jaar niet vergeten. Ik denk dat dit ook wel gloriejaren zijn niet?
    Maar ja zoals ik al eerder zei , den "ouden tijd" is weg.

  9. #239
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 April 2007
    Berichten
    246

    Standaard

    Rally op hoog niveau (en daarbij reken ik Ieper) evolueert namelijk. Het feit dat we minder klassementsproeven kunnen bekijken vind ik eerder positief. Zeker door het feit dat het deelnemersveld kwalitatief/kwantitatief heel hoog ligt vind ik het niet erger om minder kp's te doen. Bovendien hebben we zo ook minder kans om op de foto te staan. Vorig jaar heb ik ook maar 4/5 kp's gedaan op 1 dag, en ik heb me ferm geamuseerd. Wat het ver parkeren betreft, daar had ik ook niet veel over te klagen, behalve op kp dikkebus was het extreem.

  10. #240
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petr Bekijk bericht
    Rally op hoog niveau (en daarbij reken ik Ieper) evolueert namelijk. Het feit dat we minder klassementsproeven kunnen bekijken vind ik eerder positief. Zeker door het feit dat het deelnemersveld kwalitatief/kwantitatief heel hoog ligt vind ik het niet erger om minder kp's te doen. Bovendien hebben we zo ook minder kans om op de foto te staan. Vorig jaar heb ik ook maar 4/5 kp's gedaan op 1 dag, en ik heb me ferm geamuseerd. Wat het ver parkeren betreft, daar had ik ook niet veel over te klagen, behalve op kp dikkebus was het extreem.

    Minder kp's/dag is allemaal goe & wel , maar dan mag de prijs ook wel een beetje naar beneden ..... zeker met 't overdreven ver afspannen !
    Parkeren was de laatste jaren zeker niet moeilijk....hoe zou da komen

Soortgelijke discussies

  1. Uw favoriete KP plaats tijdens 24u Ieper
    By SKJEF in forum Rally binnenland
    Reacties: 414
    Laatste bericht: 28 June 2007, 10:23
  2. GP Ieper
    By RS-Steven in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 20 June 2007, 10:48
  3. Goed Doel Ieper
    By WRCKE in forum Rally binnenland
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 9 April 2007, 10:13

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •