Pagina 390 van 947 EersteEerste ... 290340380388389390391392400440490890 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.891 t/m 3.900 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #3891
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GOLFIE Bekijk bericht
    Voor zondag praten ze in de voorbeschouwing over Marc Vandenbergh, maar volgens mij ging die in Belgie niet rijden ivm andere reglementen als in Holland????

    En zo te zien zijn Deelen, van de Wege, Remans en Vingerhoets ook geen gevaar voor het BK,volgens de tekstschrijver dan toch........ We zullen t zondagavond zien.....

    Heb ik gelijk of heb ik gelijk........ Bovenstande namen allemaal in de A finale, en de genoemde niet echt....

  2. #3892
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    Welke zijn dan de reglementsverschillen tussen BK en NK? Ik dacht dat men sinds de invoering van het Belnedkampioenschap (dat ondertussen al terug verdwenen is) de reglementen op elkaar had afgesteld...

  3. #3893
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard


  4. #3894
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    Welke zijn dan de reglementsverschillen tussen BK en NK? Ik dacht dat men sinds de invoering van het Belnedkampioenschap (dat ondertussen al terug verdwenen is) de reglementen op elkaar had afgesteld...
    Hou me ten goede: In NK mag je rijden met stoel en gordel die uitgehomologeerd zijn, in Belgie niet. Marc had geen zin om te investeren, wat z'n goed recht is, maar eeuwig zonde voor ons, de toeschouwers....

  5. #3895
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GOLFIE Bekijk bericht
    Hou me ten goede: In NK mag je rijden met stoel en gordel die uitgehomologeerd zijn, in Belgie niet. Marc had geen zin om te investeren, wat z'n goed recht is, maar eeuwig zonde voor ons, de toeschouwers....
    Maar wel komen stoefen met nen dikke mercedes

  6. #3896
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Exclamation ik negatief ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Maar wel komen stoefen met nen dikke mercedes
    En ik krijg naar mijn voeten omdat ik negatief ben? Amai mijne frak. (alsjemenou voor onze Nederlandse vrienden)

    @Golfie: Marc VDB zou ook een gekeurde benzinetank nodig hebben.

  7. #3897
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    Na het zien van die a-finale, lijkt het erop dat gronholm vooral geluk heeft gehad... geluk dat hij vrij weinig verkeer had in de reeksen (toch volgens anderen hier), zodat hij snelle tijden kon draaien wat resulteerde in de pole. geluk met die pole, zodat hij mits een mooie start als eerste de eerste bocht in kon duiken (en het is bekend dat de eriksson-fiesta's vrij goed zijn in de start) en dus vrij baan had... en met een vrije baan is rallycross te vergelijken met rally, zeker als je het circuit zo hebt kunnen verkennen...

    Daarenboven heeft hij geluk gehad dat Hundsbedt van de baan is gegaan... Hundsbedt had Hansen vlak daarvoor heel overtuigend ingehaald, en Hansen zat na gronholm's jokerlap niet zo heel ver eraf... Dus dat had anders wel eens raak kunne zijn tussen Marcus en Ludvig, en ik denk dat die zweedse tank net iets steviger is als dat kleine fiesta'ke...

    Conclusie: hij heeft goed gereden, daar niet van, maar hij heeft de rest niet verloren gereden, hij heeft gewoon zijn plaats behouden... En in vw zal hij het heel wat moeilijker hebben...

  8. #3898
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 May 2008
    Berichten
    101

    Standaard zwartgalligen

    Pf,

    Bij deze een algemene reactie op verschillenden op deze site.
    Ik kan sommigen gelijk geven als je hier weer de laatste paginas erop na leest.
    Ik denk dat sommigen ( velen ) op deze site blijkbaar een probleem hebben met zichzelf of zo.
    Ook ik heb voorkeur voor bepaalde piloten en zie sommigen liever rijden dan anderen.
    Maar welke reacties ( laag bij de grondse ) je hier soms leest over op onze eigen Belgische , en ik zou zeggen zelfs nederlandse piloten, dan vraag ik me soms toch af, waarom of wat jullie aan rallycross interesseert.
    Ik denk dat al de piloten waarover hier sprake, zowel de Nederlandse als de Belgische die Europees mee rijden ALTIJD respect verdienen van iedereen. Zij zetten tenminste onze lage landen op de kaart.

    Meestal zijn het ook die piloten ook nog die koste noch moeite ( en geld ) sparen om ook onze rallycross alhier levende te houden en in de belangstelling brengen. VOOR ONS ALLEN !

    Uiteraard ook de nationale en regionale piloten, maar ik reageer nu hierop omdat het meestal onze Nationale trotsen op europees vlak zijn waarop hier veel 'gekakt' wordt.

    Mijn idee ? als je het gewone respect voor deze mensen niet kan opbrengen en dergelijke opmerkingen niet achterwege kan laten, al zie je de één al liever rijden dan de andere, ga dan ergens bij een zatte hoop biljarters roddelen ........

    Hopende op meer positieve reacties en bijdragen ....

  9. #3899
    RX-Guru RX-Guru's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 July 2008
    Locatie
    in Duitsland, 15 km ten oosten van Roermond
    Berichten
    127

    Standaard

    Hansen heeft in de Zweedse pers beweert, dat hij op de rem getrapt heeft toen Grönholm uit zijn joker lap kwam. En dat valt ook op de video te zien. Ik denk dat hij gewoon een anrijding wilde voorkomen. Hansen heeft ook beweert, dat hij dat zeker niet voor Jernberg of Hunsbedt gedaan had.

    Wie foutjes in mijn Nederlands vind, die kan ze behouden. Ik ga toch weer nieuwe maaken…! (Nederlands babbelen is niet zo moelijk als schrijven.)

  10. #3900
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 June 2007
    Berichten
    197

    Standaard

    Eddi, welkom op dit forum !! Je Nederlands is beter dan menig Nederlander

    Mijn foto's van gisteren staan online www.davesmeets.nl

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •