Pagina 132 van 947 EersteEerste ... 3282122130131132133134142182232632 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.311 t/m 1.320 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1311
    Sponsor rc-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Mol
    Berichten
    51

    Standaard erc mm

    Link naar reportage erc mm, spijtig zonder geluid:
    http://link.brightcove.com/services/...ctid1137834993

  2. #1312
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    18

    Standaard

    - waarom staan er toch die vlaggen aan de buitenkant van het circuit, dat ontneemt een hoop zicht op de wedstrijd, organisatie denk aub aan je publiek idd die lange vlaggen waren echt storend, je zag de wagens niet de Panoramabocht ingaan vanop de rechte lijn
    - publiek? Volgens mij was het er errug rustig... Is idd ieder jaar minder in Valkenswaard. Waarom die RST'jes en die moto's? Dan geven die SN in MM nogal wat meer spectakel en daar was wel publiek.
    - div.1A; voor het publiek is het natuurlijk mooier/beter als er een erun wordt gegeven als er in de eerste bocht 2 afgaan, maar alle 3 stonden in de zandbak ver van de ideale lijn, dus waarom dan toch de rode vlag? Voor de veiligheid van piloten en baancomisarissen, leek mij geen slechte zaak, die rode vlag op dat moment hoor.
    - een sterk optreden van Cokelaere (rechtstreeks in de A) zeker na de problemen van de koprol in de training
    - De zwarte vlag wordt er enkel gebruikt als het echt nodig is, op een tikje meer of minder wordt er niet gekeken. Hier mag men nog voluit gaan

    Gelukkig kan ik ook naar Tjechië, met een beetje geluk moet daar alles en in alle divisie's nog beslist worden.


    Groetjes,
    Jan[/quote]

  3. #1313
    Member
    Geregistreerd
    22 May 2007
    Berichten
    68

    Standaard erc valkenswaard

    mooie race gezien in t weekend. pauwels de skoda's van larsson gekocht, benieuwd of we koen er mee gaan zien rijden in belgie of nederland, of zijn ze om verder te verkopen na polen en tjechie?
    ook heb ik "gehoord" dat er intresse was voor de focus van koen door tommy rustad.

  4. #1314
    Member
    Geregistreerd
    7 May 2007
    Berichten
    42

    Standaard weinig publiek

    het is gemakkelijk om alles op de organisatie te steken hier maar houd rekening dat er vorig weekend VEEL concurrentie was.

    er was de Formule 1 demonstratie Bavarie aan de Maas, de Le Mans series op Franchorchamps EN WK rally Duitsland... Ik was ook aant twijfelen tussen WRC en Valkenswaard en ben blij dat ik voor de rallycross koos. er werd vrij stevig geracet in alle divisies. Ook de supermotards waren wel eens leuk om te zien, hoewel ik natuurlijk ook de supernationals verkies. Maar ik denk dat het Eurocircuit ook voor hun een race probeert te versieren ergens voor volgend seizoen? Zou niet slecht zijn om wat meer bezoekers binnen te krijgen voor een van de NK races. Al bij al heeft de organistaie in Valkenswaard voor een vol programma gezorgd. Heb mij niet verveeld gedurende de hele dag.

    Ook het niveau van de races was boven verwachting goed. als er tijden de vrije trainingen al 2 wagens over de kop gaan en nog andere in de muur dan weet je dat iedereen er 100% voor gaat. ook de Belgen en Nederlanders deden net dat tikkeltje meer dan tijdens een NK met uitstekende prestaties van Cockelaere en Pauwels o.a.
    En de zwarte vlag bleef binnen !! Er werd fair maar hard gestreden voor elke plaats, vooral in de reeksen.

    Deze race was een enorme verademing na het jokergedoe van vorige week. ge moet voor de lol maar eens het aantal inhaalmanoeuvres zonder de jokerlap tellen in de video die hierboven gepost is. Huilen met de pet op is het. Schaf meteen die jokerlap af in Maasmechelen aub! Ook de race met Vanmechelen tegen Hansen in een van de reeksen is een mooi voorbeeld. Zonder joker had Patrick daar voor een stunt kunnen zorgen...

    Groeten

  5. #1315
    Senior Member RX-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Berichten
    187

    Standaard Norwegian Rallycross Team

    Er gaan geruchten rond dat Tommy rustad en Thomas Schie samen een noorsteam gaan vormen. nieuw manager van tommy is ook werkzaam voor thomas Schie, Thomas is nu nog uitkomend in de rally met een ford focus. www.thomasschie.com Nog een ford erbij (isachsen, pauwels) en team is compleet.

  6. #1316
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sverre Bekijk bericht
    mooie race gezien in t weekend.
    Gaat heel hard tegenwoordig oeff. Van den Branden was vorige week woest op Verlinden, maar wat hij gisteren in de B finale bij van de Wege deed zag er ook niet echt fair uit. Verder schitterende prestaties van de nationale rijders uit Belgie en Nederland in de divisie 1A.

  7. #1317
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Standaard EK Tsjechie

    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar het EK in Tsjechie.
    Iemand enig idee wat daar de prijs is voor kaarten?en misschien voor camping?

  8. #1318
    Junior Member BBK's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 April 2007
    Berichten
    9

    Standaard

    Iedereen heeft het over dat er geen zwarte vlag is uitgedeeld. Toch heb ik er minimaal 1 gezien. Die was ook zwaar terecht, want die was voor Scheveneels in de derde manche.

    Meneertje vond het nog nodig, om na twee keer geen tijd te hebben gereden, Tony Bell een flinke zet te geven net voor het blomqviststraatje. Terwijl Bell nog aan het strijden was om in de c-finale terecht te komen. Die duw kostte hem te veel tijd.

    Ik ben blij dat mensen die 2 keer geen tijd heb gereden hun kunsten toch nog laten zien aan het publiek, maar ik vind het ziekelijk om er dan nog iemand af te duwen met opzet.

  9. #1319
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Ik heb net het intervieuw van Koen pauwels gelezen op de site van Pitstop.tv . Daaruit blijkt dat Koen vermoedelijk de skoda's weer snel door verkoopt. (Misschien toch aan Jochem?)

  10. #1320
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Valkenswaard was, net zoals vorig jaar, opnieuw veel mooier dan Maasmechelen. Geen jokerlap is echt zoveel beter. Jammer dat Hansen wint...

    Wat een klapper trouwens van Pat Doran en Tony Bell. Verder heb ik toch wel erg veel valse starts gezien. Ook de omleidingen zorgden voor heel wat ellende. Anderhalf uur gereden op wat normaal 25 km was... De bijbehorende H pijltjes waren niet overal aanwezig, gelukkig dat ze zich wel excuseerden.

    Conclusie: buiten die omleidingen en de vele valse starts, heb ik een erg mooie dag gehad. Zoveel meer genoten dan in Maasmechelen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •