Pagina 152 van 947 EersteEerste ... 52102142150151152153154162202252652 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.511 t/m 1.520 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1511
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    Onze site heeft nu ook zen update gehad, nu staan alle foto's online, er is een nieuws-gedeelte, de links zijn aangevuld en speciaal voor freak is er nu ook een gastenboek...

    greetz Jelle

  2. #1512
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    nu met adres...

  3. #1513
    Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    34

    Thumbs down Vas Arendonk

    Ik vond het vandaag een saaie race,heel de dag treintje rijden tot in de finales
    daar mag men dus voortaan duwen en blijven duwen tot er 1tje op zen dak gaat, die zwarte en zwartwitte vlag zijn gedurende het seizoen in de grond vastgegroeid, men kan ze of wil ze ni meer laten zien.Dus conclusie:men is degelijk bezig met botsauto's
    en niet meer met echte rallycrosswagens,niet te voorzien dus dat dan de piloten hetzelf maar uitvechten op de baan of elders.
    Ik hoop maar dat het in Mettet de moeite gaat zijn om de reis te maken.

  4. #1514
    ...
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Maaseik
    Berichten
    7

    Thumbs down Arendonk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lionel Bekijk bericht
    Ik vond het vandaag een saaie race,heel de dag treintje rijden tot in de finales
    daar mag men dus voortaan duwen en blijven duwen tot er 1tje op zen dak gaat, die zwarte en zwartwitte vlag zijn gedurende het seizoen in de grond vastgegroeid, men kan ze of wil ze ni meer laten zien.Dus conclusie:men is degelijk bezig met botsauto's
    en niet meer met echte rallycrosswagens,niet te voorzien dus dat dan de piloten hetzelf maar uitvechten op de baan of elders.
    Ik hoop maar dat het in Mettet de moeite gaat zijn om de reis te maken.
    Dat het saai was, daar ben ik het volledig mee eens. Er waren ook heel weinig deelnemers, doch werd er wel fair gereden.
    Dat Martijn Vanhove de fout was van Dekeyser zen koprol, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik kan begrijpen dat Dekeyser kwaad was, maar zen reactie was der wel just over.
    Met de vlaggen is de organisatie in arendonk inderdaad súper traag ! ... en het vaststellen van een valse start nog véél trager ... zéker als die toevallig door ne blauwe saxo wordt gemaakt. als na 2 ronden het publiek aan de start begint te joelen, hebben ze pas door dat ze niet goed bezig zijn.

  5. #1515
    MMRacingteam MMRacingteam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    28

    Lightbulb MMRacingteam naar Tsjechië

    Martein zal aan de start staan tijdens het laatse EK rallycross 2007.

    Kijk op onze site bij nieuws.
    Voor het laatste nieuws www.mmracing.tk

  6. #1516
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 September 2007
    Berichten
    4

    Standaard

    Martein veel succes daar!! Ik heb ook Willem Veltman gezien op de deelnemerslijst met een C2. Dit zal toch zeker wel de auto van zijn broer Jan zijn. Zal die zeker niet leuk vinden!

  7. #1517
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Question wie beslist?

    De wedstrijdleiding vraagt raad aan Hansen om te beslissen hoe de uitslag is.

    Men zou nog gaan denken dat er piloten worden voorgetrokken en de kampioen nu al bekend is.


    Hoe zit het nu eigenlijk, mag een piloot waarvoor de race werd gestopt opnieuw starten of niet?

    In plaats van nieuwe regeltjes te maken voor 2008 (valse start, niet nemen jokerlap...) , zouden ze beter de regels duidelijk stellen aan iedereen en vooral toepassen.

  8. #1518
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    De wedstrijdleiding vraagt raad aan Hansen om te beslissen hoe de uitslag is.

    Men zou nog gaan denken dat er piloten worden voorgetrokken en de kampioen nu al bekend is.
    Het veranderen van de uitslag maakt wel niet veel uit voor het kampioenschap. Voor de titel gaat het tussen Hansen en Larson, de rest kan daar niet meer aan, tenzij zowel Hansen en Larson uitgesloten worden voor het weekend, waardoor het resultaat van de uitsluiting niet als schrapresultaat mag geteld worden.
    Tussen Hansen en Larson is het ook vrij simpel: beide hebben ze nu een schrapresultaat van 12ptn, en Hansen staat 1pt voor. Dus als Larson Kampioen wil worden moet hij minstens 4de worden en voor Hansen eindigen. Bij gelijke stand tellen immers de 3 overwinningen van Larson door tov de ene winst van Hansen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Hoe zit het nu eigenlijk, mag een piloot waarvoor de race werd gestopt opnieuw starten of niet?

    In plaats van nieuwe regeltjes te maken voor 2008 (valse start, niet nemen jokerlap...) , zouden ze beter de regels duidelijk stellen aan iedereen en vooral toepassen.
    Dat is wel een moeilijke, want het programma kan geen uren stilgelegd worden om te discussiëren. De piloot automatisch terug laten starten gaat ook niet, want die heeft automatisch invloed op de uitslag, ook al sluit je hem later toch uit. Hier kwam het zeldzame voorval voor dat de stewards een beslissing van de koersdirectie ongedaan maakt. En dan moet je een situatie kiezen die billijk is en die voor een betwistbare fase vaststond. Dus ofwel de startgrid, maar dan verwaarloos je die A-finale voor het stilleggen van de cross. Ofwel de stand in de finale vlak voor de crash.

  9. #1519
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandra Bekijk bericht
    Dat het saai was, daar ben ik het volledig mee eens. Er waren ook heel weinig deelnemers, doch werd er wel fair gereden.
    Dat Martijn Vanhove de fout was van Dekeyser zen koprol, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik kan begrijpen dat Dekeyser kwaad was, maar zen reactie was der wel just over.
    Met de vlaggen is de organisatie in arendonk inderdaad súper traag ! ... en het vaststellen van een valse start nog véél trager ... zéker als die toevallig door ne blauwe saxo wordt gemaakt. als na 2 ronden het publiek aan de start begint te joelen, hebben ze pas door dat ze niet goed bezig zijn.
    Was er nog een knokpartij na de prijsuitreiking?? Hoorde hier iets over?

  10. #1520
    Member
    Geregistreerd
    9 September 2007
    Locatie
    Zonhoven
    Berichten
    43

    Standaard vas arendonk

    njah idd twas maar een rare wedstrijd gistere!
    en wat die vlaggen betreft hebk zelf toch mene vlag gekrege
    en dit omda iemand voor mij te breed schoof en voor mij in ging en ik heb hem lichtjes op zen bumper tikte,dus ik krijg een waarschuwing,kan ik nog inkomen...maar als diezelfde piloot die ik raakte een ronde later zonder te remmen op het rechtstuk aan men deur inrijd en die dan geen vlag krijgt,da snap ik dan nie,ma mss heb ik gewoon een slecht gevoel voor humor...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •