Pagina 192 van 947 EersteEerste ... 92142182190191192193194202242292692 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.911 t/m 1.920 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1911
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    Men heeft pogingen gedaan om na de tweede reeks het water weg te pompen... tijdens de eerste en de tweede reeks echter bleef er zoveel water uit de lucht vallen dat een pomp weinig geholpen zou hebben...

    grtz Jelle

  2. #1912
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Angry @julles: uw laatste posts zijn een schande

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    ik denk dat het een flop was...michien moeten we nen boot kopen om rallycross mee te doen....als je de fotokes zo bekijkt....

    was wel volk heb ik den indruk of heb ik het mis? als ik op fotokes kijk
    @ julles
    ga eens op een ander gaan kafferen en zagen !!

    met uw gekanker kunnen we hier weinig aanvangen, blijkbaar GEFRUSTREERD omdat je er niet bij was en m.a.w. heel wat spektakel gemist!

    Raar dat degene die er wel waren en de kou en regen trotseerden toch positief uit de hoek komen he. Het ligt misschien aan de ingesteldheid van de PERSOON ZELF ??


    Alles de grond inboren is wel heel makkellijk
    maar al de vrijwilligers GLOSSO en de organisatie zelf zijn degenen die het goed menen met de Rallycross en niet iemand zoals jij !!

  3. #1913
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.dcdesign.tk Bekijk bericht
    Men heeft pogingen gedaan om na de tweede reeks het water weg te pompen... tijdens de eerste en de tweede reeks echter bleef er zoveel water uit de lucht vallen dat een pomp weinig geholpen zou hebben...

    grtz Jelle
    Men heeft trouwens aan de buitenkant van die waterbak na de tweede reeks een gat gemaakt met een kraan zodat het water heel snel weg kon! Daardoor dat het tijdens de finales ook een stuk beter ging.

    Iedereen die er was en de organisatie was van goede wil en er viel hen echt niets te verwijten vond ik. Chapau ! Het weer van je evenement kies je niet zelf !

    In Frankrijk een drietal jaren terug hebben ze ook eens een Europese 1e reeks op zaterdag moeten aflassen door wateroverlast! Geen enkel circuit is daar tegen bestand !

  4. #1914
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Thumbs down haha

    jaja tis al lang goe jongens....ga maar int water plonzen!!



    toedeloe!!!

  5. #1915
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Beste Freak,

    Je bent een waarlijk positief ingesteld mens als ik je reacties op het forum zo leest. Wat jammer is dat je iedereen die een kritische noot heeft over een feit binnen de Rallycross meent te moeten neersabelen. Dat is zonde, een forum als dit is ook iets waar men zijn emoties kwijt wil. Beter is dan nog eens 3 keer te lezen wat de werkelijke bedoeling van het geschrevene is alvorens uitsluitend wat te zeggen te hebben op de wellicht negatieve toonzetting.

    Om op Mettet terug te komen, ik ben er niet geweest. Bewust, geen (echt) onverhard is geen Rallycross bij mij.

    Ben wel blij dat het bij de Walen goed is ontvangen en hopelijk leidt het tot meer, maar dan op een echt Rallycrosscircuit.

    Hoewel het gezien de kalender dit jaar niet anders kon mag je toch voorzichtig de conclusie trekken dat een wedstrijd in November niet wenselijk is. Iemand al enig zicht hoe 'men' dat komend seizoen in zou kunnen vullen? De kalenders lijken met EK's en wedstrijden in V'waard, Arendonk en Maasmechelen al behoorlijk vol te zijn. Of, als er een compleet nieuw circuit komt met alle faciliteiten, is dat dan voor 2009?

    Groetjes,
    Jan

  6. #1916
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Standaard

    Alles afbreken wat anderen steentje bij steentje proberen opbouwen
    "vind ik erg laag bij de grond"

    Iedereen smeekt om een nieuw circuit om zo Wallonië erbij te betrekken

    Als je hier op 11 november om 20.57u al post dat het een flop was, terwijl Julles zelf niet aanwezig was, dan mag daar best op gereageert worden.

    Zoniet kom je in een negatieve spiraal terecht, waar men niets anders doet dan
    organisaties afbreken, piloten afbreken, echte rallycrossfans belachelijk maken en tegen elkaar opzetten!

    En dan hoeft het voor mij echt niet meer

  7. #1917
    Photographer
    Geregistreerd
    23 October 2007
    Locatie
    Best (NL)
    Berichten
    60

    Standaard

    Negatieve dingen komen vaak sterker over dan de postieve.

    Dat de mooie manches en goede inzet van iedereen naar beneden gehaald wordt door het weer en een grote plas water. Er kwam een bak water naar beneden waar geen een circuit tegen kan. Ik denk dat mening ander rallycross circuit er net zo slecht aan toe zou zijn.

    Als je ziet wat de organisatie heeft neergezet met nauwelijks rallycross ervaring mogen we toch spreken van een mooi evenement.

  8. #1918
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remond Verloop Bekijk bericht
    Negatieve dingen komen vaak sterker over dan de postieve.
    volledig mee eens Remond !!

    Alleen raar dat de negatieve dingen die hier geschreven worden over Mettet, vooral van de thuisblijvers komen en niet van de mensen die regen en wind trotseerden!!

    En daar heb ik een probleem mee ...

  9. #1919
    Member Erik J.B.Racing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    38

    Standaard

    attn Julles, de beelden van ERC in Noorwegen al vergeten misschien? was net hetzelfde weer.
    en het was voor alle deelnemers hetzelfde weer... voor de ''dure'' auto's en voor de ''gewone''

  10. #1920
    Photographer
    Geregistreerd
    23 October 2007
    Locatie
    Best (NL)
    Berichten
    60

    Standaard

    Mensen met dure auto's kunnen het beter veroorloven om in dat weer te rijden dan mensen met mindere auto's.

    Dure auto's staat vaak een groot budget tegenover. Dus kunnen die meer risico nemen lijkt mij. Degene die met moeite hun geld rond krijgen en toch gaan rijden, stel dat die schade rijden heb je kans dat ze volgend jaar niet meer kunnen rijden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •