Pagina 423 van 947 EersteEerste ... 323373413421422423424425433473523923 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.221 t/m 4.230 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #4221
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    170

    Standaard ERC Belgie

    Denk ook dat het niet makkelijk gaat worden!
    Lijst van Belgie is compleet!! Geweldig deelnemersveld hoor!

    Met opvallende naam Alexander Theuil!! Frans kampioen 2006!
    Ben zeer benieuwd en kijk uit naar 9-10 augustus!!!

    verder alle toppers aanwezig!!!
    en totaal meer als 100 deelnemers??? mag dat in Maasmechelen wel of heeft dat te maken met het niet starten van de SN?

    Dan zou het in Valkenswaard ook kunnen ipv RST?? Formula Rallyracing???

  2. #4222
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Voila daar is em :


  3. #4223
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus Bekijk bericht
    Denk ook dat het niet makkelijk gaat worden!
    Lijst van Belgie is compleet!! Geweldig deelnemersveld hoor!

    Met opvallende naam Alexander Theuil!! Frans kampioen 2006!
    Ben zeer benieuwd en kijk uit naar 9-10 augustus!!!

    verder alle toppers aanwezig!!!
    en totaal meer als 100 deelnemers??? mag dat in Maasmechelen wel of heeft dat te maken met het niet starten van de SN?

    Dan zou het in Valkenswaard ook kunnen ipv RST?? Formula Rallyracing???
    Theuil of start ronny met de wagen van Alexander

  4. #4224
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Hij deed dit seizoen een A finale in Frankrijk en in Oostenrijk met een verouderde Kuypers focus.
    Ik ben een zeikerd, een betweter en hardstarrig, maar ik blijf die hype rondom "verouderd" of "nieuw" echt maar klets vinden! Er is niks revolutionair aan de nieuwe Focus II, het enige wat anders is zijn de afmetingen. En de Kuypers Focus I is gewoon een top auto en in de juiste handen (rijder en nog belangrijker het onderhoud en de preparateur) echt een goede auto! De Focus is in het post Kuypers tijdperk gewoon in de handen van prutsers gekomen! Oke prutsers is misschien wat overdreven...

    Sterker nog: de Focus II (oldschool) Cosworth motor zou meer vermogen hebben dan de Focus I ooit had (met dezelfde 45mm), maar was nooit sneller. En het komt misschien als een verassing, maar die veranderingen aan de motor kunnen één op één doorgevoerd worden aan de "verouderde" Focus I!

    En de C4? Wel die heeft zich dusver nog niet bewezen... Wel denk ik dat de Fabia een betere auto is, al zal het marginaal zijn (in gelijke handen)?

  5. #4225
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Die Tracey weet ik ook niet wat ik van moet vinden: Eerst de halve paddock leegkopen (6R4/306/307/RS200/Xsara/C4) en verkopen en een heel team samenstellen en nogmaals aan een te dure 307 WRC kas laten sleutelen en dan halverwege het seizoen de steker er uit trekken... Wegens gebrek aan geld! Het lijkt wel het Spyker F1 team...

    Bij ons zouden ze zeggen: "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
    Afijn, had volgens mij beter bij één auto kunnen blijven, zoals de betrouwbare (alhoewel McCluskey...) Xsara en "goedkope" ervaring opdoen...

  6. #4226
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    De Focus is in het post Kuypers tijdperk gewoon in de handen van prutsers gekomen! Oke prutsers is misschien wat overdreven...
    Groosman prutsers noemen kan je echt niet maken,
    een Belgische tuner met kennis van zaken die al heel wat heeft laten zien. Beetje respect misschien? Ze hebben Van Mechelen groot gemaakt, daarna de Astra's OPC remember Vlassak / Lindefjell, daarna service met Isachsen / Lindefjell / Rustad. Dus ook meer dan divisie 1 ervaring genoeg.

    Wat het Tracey verhaal betreft moet ik je wel gelijk geven!
    Laatst gewijzigd door Fullspeed; 31 July 2008 om 08:01

  7. #4227
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Groosman prutsers noemen kan je echt niet maken
    Ik doelde eigenlijk meer op die Tsjechen, wat Groosman (waar ik veel respect voor heb, denk aan die Corsa!) later kon herstellen... Maar dan nog: een auto bouwen, onderhouden of (verder) verbeteren zijn 3 totaal verschillende zaken, hetzelfde geldt voor de motor...

    Wat ik probeer aan te geven is dat er maar weinig verschil is tussen oud en nieuw, in ieder geval niets radikaals wat niet bij het oude verbeterd kan worden... Het is net als met die oude Cosworth motoren: die zijn nog steeds succesvol in de Rallycross, maar hebben nu andere specs als in het RS500 tijdperk.

  8. #4228
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Nu kan ik al beter volgen

    Wat is volgens jou de reden dat de Kuypers II focus (zijn huidige) niets wordt, en hij er niet in slaagt om daar een topwagen van te maken? Het ligt volgens mij toch niet enkel aan de motor? Zijn Focus I (ex Lindefjell) blijft volgens mij beter dan zijn huidige Focus.

  9. #4229
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 June 2008
    Berichten
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fullspeed Bekijk bericht
    Nu kan ik al beter volgen

    Wat is volgens jou de reden dat de Kuypers II focus (zijn huidige) niets wordt, en hij er niet in slaagt om daar een topwagen van te maken? Het ligt volgens mij toch niet enkel aan de motor? Zijn Focus I (ex Lindefjell) blijft volgens mij beter dan zijn huidige Focus.

    Weet je wat Jos kuypers moet doen, proberen een kilo of 20 af te vallen. Hoe kan je nu goed sturen met een helm op de verkeerde plaats. (En dit is geschreven om hem uit te dagen!)

  10. #4230
    Member
    Geregistreerd
    26 June 2008
    Berichten
    86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terug van weggeweest Bekijk bericht
    Weet je wat Jos kuypers moet doen, proberen een kilo of 20 af te vallen. Hoe kan je nu goed sturen met een helm op de verkeerde plaats. (En dit is geschreven om hem uit te dagen!)
    je bedoelt een BREEDBEELD helm? en een korte STUURSTANG
    we mogen ook eens lachen
    grrrrrr

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •