Pagina 150 van 947 EersteEerste ... 50100140148149150151152160200250650 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.491 t/m 1.500 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1491
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Effe een vraagske over de comeback van van broekhoven, gaat die eigelijk d1 rijden of d3...????

  2. #1492
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    www.dcfoto.be is weeral upgedated... Nu staan bijna alle foto's erop...
    En @ freak: een gastenboek komt er ni op, mijn vader wilt dat niet op zijne site (waarom moet ge hem zelf maar eens vragen)... Als ge echter complimentjes, vraagskes, ... kwijt wilt moogt ge altijd een mailtje sturen naar een van de mailadressen op de site... Ge moogt trouwens ook altijd vragen als ge foto's van een bepaalde auto nodig hebt...

    greetz Jelle

  3. #1493
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Standaard

    @ Jelle
    de link met de foto's
    Belgisch kampioenschap - 02 september 2007
    werkt bij mij niet

  4. #1494
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    die foto's zijn nog niet klaar (die moeten eerst uitgeselecteerd worden, lichtelijk bewerkt qua kleur en licht en geconverteerd van raw naar jpeg, en dat neemt wel wat tijd in beslag...), maar in de loop van deze week zouden ze online moeten komen...

    greetz Jelle

  5. #1495
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard Mdk

    goe bezig ze mac hihihi
    kvond het wel een goeike ale dan gaan we met zen allen een tweede europees kampioen aanmoedigen in polen en tsechie he

  6. #1496
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Kheb besloten om te gaan, dus als er nog mensen zijn die een lift nodig hebben, laat maar iets weten. Kheb geen zin om die 7 uur alleen in den otto te zitten.

    Ik vertrek vrijdag en kom maandag terug.

    Ik zie dat wel zitten

  7. #1497
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    foto's bk staan nu ook online... enjoy

  8. #1498
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Thumbs down 2 de????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door number108 Bekijk bericht
    goe bezig ze mac hihihi
    kvond het wel een goeike ale dan gaan we met zen allen een tweede europees kampioen aanmoedigen in polen en tsechie he

    sorry maar wie is dan den eerste,je bedoeld sterekens???is inderdaad kampioen maar hoe!!! zonder tegenstand en door alleen te rijden....maar mdk is er nog lang niet

  9. #1499
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julles Bekijk bericht
    sorry maar wie is dan den eerste,je bedoeld sterekens???is inderdaad kampioen maar hoe!!! zonder tegenstand en door alleen te rijden....maar mdk is er nog lang niet
    Qua rijtalent is MDK zeker evengoed ( of zelfs beter ) dan Kalny,het
    voordeel van Kalny is de thuiswedstrijd.....maar alles moet nog gereden worden....dus ik kan evengoed zeggen Kalny is er ook nog niet !

  10. #1500
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard

    MDK zal den titel niet cadeau krijgen, hij zal alles uit de kast moeten halen... maar dat geld voor de anderen ook... en mdk heeft 9 belangrijke punten voorsprong, en nog eens een lager schraprsultaat (3 extra punten)... Dus zelfs al is kalny nog 2 keer voor mdk, dan nog kan mdk de 2e belgische europees kampioen worde (het kan eenmalig zijn dat we dit meemaken, en je mag sterkens zijn titel onverdiend noemen, maar hij heeft em, en hij heeft de moeite gedaan om heel europa af te reizen, ook al wist hij dat er geen tegenstand was... ik vind em in ieder geval dubbel en dik verdiend)

    greetz Jelle

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •