Pagina 153 van 947 EersteEerste ... 53103143151152153154155163203253653 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.521 t/m 1.530 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1521
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 May 2007
    Berichten
    19

    Thumbs down vas arendonk

    awel en nu ga ik mijn mening es zeggen eh ... de hele rallycross in het vas is heel naar de botte! de reden? vriendjes politiek en ni een klein beetje!.. laat veldman en co een jaar niet op een circuit en het zal heel anders uitzien... die moeten zich altijd met alles moeien en menen het daar ook nog naar het zeggen te hebben...
    en dan knokpartij... tis een groot woord ma wie zat er weer tusse ... de veldmanboys... en veel lawaai ma als het er op aan komt niets daar.overal en altijd moeten ze zich er tussen werpen... en dan waarover het gaat...als ze volgend jaar nog een vas willen hebben met een aantrekkelijke deelnemerslijst want da begint sterk te minderen door heel die gevallen . kijk a finale in de -1600 gister van ratingen, roumans,dekeyser,coppens en van schaik... ik kan je zeggen dat er van deze toffe teams een minimaal aantal volgend jaar nog van aan de start zal komen als het zo door gaat. proficiat aan de organisatie, maar niet klagen volgend jaar dan!

  2. #1522
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 September 2007
    Berichten
    4

    Standaard

    Ik wil even zeggen dat Jan niet meer bij de veltmanboys zit. Hij was dat gezeur van hun volgens mij ook zat! Veltmanboys zijn Wim en Willem!

  3. #1523
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 May 2007
    Berichten
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PT24 Bekijk bericht
    Ik wil even zeggen dat Jan niet meer bij de veltmanboys zit. Hij was dat gezeur van hun volgens mij ook zat! Veltmanboys zijn Wim en Willem!
    ik kan jan heel goed begrijpen.... ze hebben wel een vervangend zoontje gekregen dennis remans.

  4. #1524
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje Bekijk bericht
    ik kan jan heel goed begrijpen.... ze hebben wel een vervangend zoontje gekregen dennis remans.
    AI AI AI wat een geklaag over de vas wedstrijd in arendonk

    de vas da was lange tijd nen onklopbare ford afkomstig uit de limburg -1600/+1600?????????????? blablabla maar niemand die iets ondernam
    dan komt er nog een limburgerke bij met een echte -1600!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!leuke en spannende races in voor (en soms)nadeel van de heren piloten maar ook een ietwat foutjes van de koersdirektie wat blijkt da fordje is wel degelijk nen -1600 en wat zie ik dan dat die gisteren mij dik tegenviel

    wat betreft die koersdirektie doe zo verder om heel 't boeltje om zeep te helpen jullie zijn goed bezig

    mijn mening bij een eerste tik de zwart /wit vlag en kijk dan hoe de race zich verder evolueert om verdere stappen te ondernemen

  5. #1525
    Senior Member schuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 September 2007
    Berichten
    220

    Standaard ff voorstellen

    hallo met schuur , ben nieuw hier opt forum dus gegroet aan iedereen !! ik rij al 7 jaar opendeur dagen . eerst met de ascona en nu met e30s . hopelijk staan we in oktober nog eens aan de start voor de opendeurdagen er zijn onderhandelingen voor een andere e30 waar ik volgend jaar vas mee wil gaan rijden wat eigenlijk dit jaar al de bedoeling was maar zoals de meeste wel weten is dat idee afgeblazen na ons voorval vorig jaar op de opendeur in arendonk . daar door heb ik dit jaar nog niks gereden en hoop dus in oktober aan de start te staan nogmaals gegroet aan iedereen grtz schuur

  6. #1526
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 May 2007
    Berichten
    19

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    AI AI AI wat een geklaag over de vas wedstrijd in arendonk

    de vas da was lange tijd nen onklopbare ford afkomstig uit de limburg -1600/+1600?????????????? blablabla maar niemand die iets ondernam
    dan komt er nog een limburgerke bij met een echte -1600!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!leuke en spannende races in voor (en soms)nadeel van de heren piloten maar ook een ietwat foutjes van de koersdirektie wat blijkt da fordje is wel degelijk nen -1600 en wat zie ik dan dat die gisteren mij dik tegenviel

    wat betreft die koersdirektie doe zo verder om heel 't boeltje om zeep te helpen jullie zijn goed bezig

    mijn mening bij een eerste tik de zwart /wit vlag en kijk dan hoe de race zich verder evolueert om verdere stappen te ondernemen
    dat fordje draait nog altijd de zelfde tijden als het begin van het seizoen! kijk naar 7 juli toen draaide hij 3.02.90 en 1 september 3.02.26 ....

  7. #1527
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schuur Bekijk bericht
    hallo met schuur , ben nieuw hier opt forum dus gegroet aan iedereen !! ik rij al 7 jaar opendeur dagen . eerst met de ascona en nu met e30s . hopelijk staan we in oktober nog eens aan de start voor de opendeurdagen er zijn onderhandelingen voor een andere e30 waar ik volgend jaar vas mee wil gaan rijden wat eigenlijk dit jaar al de bedoeling was maar zoals de meeste wel weten is dat idee afgeblazen na ons voorval vorig jaar op de opendeur in arendonk . daar door heb ik dit jaar nog niks gereden en hoop dus in oktober aan de start te staan nogmaals gegroet aan iedereen grtz schuur
    Welkom op 't forum.

    Was er bij bij het gebeuren in Arendonk, dat was diep triest. Moet zeggen dat het moeite kost je het voordeel van de twijfel te geven om je succes te wensen bij de opendeurdag. Vind het ook niet niks van de organisatie om je toch weer een startvergunning te geven. Als je weer wil deelnemen neem ik aan dat je er over hebt nagedacht hoe je een dergelijk conflict in het vervolg niet uit de hand moet laten lopen.

    Positief is wel dat je rallycross zo leuk vindt dat je het opnieuw wil proberen!

    Groetjes,
    Jan

  8. #1528
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Thumbs down Zielige Bende

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Welkom op 't forum.

    Was er bij bij het gebeuren in Arendonk, dat was diep triest. Moet zeggen dat het moeite kost je het voordeel van de twijfel te geven om je succes te wensen bij de opendeurdag. Vind het ook niet niks van de organisatie om je toch weer een startvergunning te geven. Als je weer wil deelnemen neem ik aan dat je er over hebt nagedacht hoe je een dergelijk conflict in het vervolg niet uit de hand moet laten lopen.

    Positief is wel dat je rallycross zo leuk vindt dat je het opnieuw wil proberen!

    Groetjes,
    Jan
    Geen licentie meer voor zulk volk....... waar gaat t dan naar toe met de rallycross, elke strijd naderhand met de vuisten op gaan lossen, zal gezellig worden, word t open wondendag.

    En wat er zondag is gebeurd, simpel elke betrokken rijder zijn licentie innemen, regionaal, of nationaal, veltman of geen veltman, waar zijn ze allemaal meebezig. Vind het ver gaan om op een VAS niveau elkaar af te gaan rossen, en denk dat er een paar zijn die beter is overstappen naar nationaal, daar haal je niet teveel van die grappen uit, want dat doe je 1 keer, daarna lik op stuk en verder gaan.....

  9. #1529
    Senior Member schuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 September 2007
    Berichten
    220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Welkom op 't forum.

    Was er bij bij het gebeuren in Arendonk, dat was diep triest. Moet zeggen dat het moeite kost je het voordeel van de twijfel te geven om je succes te wensen bij de opendeurdag. Vind het ook niet niks van de organisatie om je toch weer een startvergunning te geven. Als je weer wil deelnemen neem ik aan dat je er over hebt nagedacht hoe je een dergelijk conflict in het vervolg niet uit de hand moet laten lopen.

    Positief is wel dat je rallycross zo leuk vindt dat je het opnieuw wil proberen!

    Groetjes,
    Jan
    wat dat voorval betreft ik wil dat liefst zo snel mogelijk achter me laten dat had inderdaad nooit mogen gebeuren ! denk wel dat we met twee fout waren zowel ik op het parcour lijk hij er buiten . voor mij is het vergeten en vergeven . die vechtpartij had echt nie mogen gebeuren wat bij mij de druppel was dat ze mijn vrouw die 7 maanden zwanger was in haar buik stampte denk dat iedereen zo zou reageren als hij zen vrouw op de grond zag liggen ! nu wat gebeurt is is gebeurt de gevolgen daarvan laat ik aan het gerecht over want dat pik ik niet . in ieder geval op kerstdag is mijn dochter geboren gezond en wel . we hebben alles ff laten bezinken en hebben nu weer de smaak te pakken . ben aan het onderhandelen met een ex rallywagen e30 hopelijk dat ik het budget op tijd bijeen krijg voor de opendeur en dat we volgend jaar eindelijk na zoveel jaren eens in de vas kunnen gaan rijden . wil in ieder geval iedereen nog eens bedanken die ons steunde en hopelijk tot ziens op de opendeur waar we ons best zullen doen voor het nodige schuifwerk en spektakel grtz schuur

  10. #1530
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Question wel of geen homologatie?

    deelnemerslijst Tjechie

    Janis Aleksejevs met een Opel Corsa B, staat niet in deze lijst van de FIA, wat wil zeggen dat de homologatie van dit model al vier jaar verlopen is.

    Ook in Polen waren meerdere wagens die niet meer gehomologeerd waren (RX Cup)

    Het reglement zegt hierover het volgende:

    4. ELIGIBLE VEHICLES
    4.1
    ..., Group A and N cars are permitted,
    during a further period of four years following the
    expiry of their homologation, to participate in

    Rallycross International Events ...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •