Pagina 162 van 947 EersteEerste ... 62112152160161162163164172212262662 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.611 t/m 1.620 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1611
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    Koutny wijkt wel degelijk af van zijn lijn en raakt Bermingrud vol, dat is duidelijk te zien... Eklund doet Bermingrud over de kop gaan maar treft absoluut geen schuld!

    Conclusie: Raceincident met een reukje aan...

  2. #1612
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxi Megane Bekijk bericht
    Denk dat MAC en Phergator nog aan t bijkomen zijn.....
    Ben pas terug van gisteravond laat. Eerst nog een terrasje gedaan in Ceska Lipa, fantastisch weer daar! En een fantastisch weekend gehad!!

    En Maxi, volgende keer ni zo snel vertrekken, zondagavond was zeker zo plezant als de races

  3. #1613
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Uden
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lracer Bekijk bericht
    Koutny wijkt wel degelijk af van zijn lijn en raakt Bermingrud vol, dat is duidelijk te zien... Eklund doet Bermingrud over de kop gaan maar treft absoluut geen schuld!

    Conclusie: Raceincident met een reukje aan...
    Wat mij betreft zonder reukje hoor.
    Omdat de baan daar een knikje naar rechts heeft neemt Koutny de ideale lijn net langs de kurbstone. Bermingrud die half naast Koutny rijdt neemt daardoor vol de kurbstone en spint, krijgt nog een tikje van Eklund maar da's bijzaak. De wagen glijdt dan dwars over het gras en 'hapt' dan op zijn wielen en begint te tollen. Puur eigen schuld maar wel spijtig dat het zo afloopt.

    Het incident tussen Ericsson en Hansen was gelijkwaardig met Hansen die ook vol over die kurbs dacht te gaan. Ook dat was teveel risico dat verkeerd afliep. Overigens behoorlijk stom van Hansen dat risico te nemen in de wetenschap dat op dat moment Larsson al was uitgevallen in die manche.


    Groetjes,
    Jan

  4. #1614
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Wat mij betreft zonder reukje hoor.
    Omdat de baan daar een knikje naar rechts heeft neemt Koutny de ideale lijn net langs de kurbstone. Bermingrud die half naast Koutny rijdt neemt daardoor vol de kurbstone en spint, krijgt nog een tikje van Eklund maar da's bijzaak. De wagen glijdt dan dwars over het gras en 'hapt' dan op zijn wielen en begint te tollen. Puur eigen schuld maar wel spijtig dat het zo afloopt.



    volledig mee akkoord

  5. #1615
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    Mja, de onboardbeelden laten anders zien dat er ruimte genoeg was voor Bermingrud.

    Ma bon, ieder zijn mening hé...

  6. #1616
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lracer Bekijk bericht
    Koutny wijkt wel degelijk af van zijn lijn en raakt Bermingrud vol, dat is duidelijk te zien... Eklund doet Bermingrud over de kop gaan maar treft absoluut geen schuld!

    Conclusie: Raceincident met een reukje aan...
    Ik denk dat je niet mag concluderen op basis van wat je op die foto's ziet. Ik heb zaterdag een rondje op het circuit gewandeld, en als je van het begin van het onverhard terugkijkt naar de eerste bocht lijkt het alsof je daar 1 rechte lijn kunt trekken. Vergeet ook niet dat bij het oversteken van het kartcircuit er een vervaarlijke zonk in de baan zit. Door het feit dat je in de eerste bocht verschillende lijnen kunt rijden, komt het vaak samen in dat stukje zig-zag met een zonk in, en een klein deur aan deur tikje kan je van de baan zetten.
    Aanvulling: als je de beelden meerdere keren bekijkt, dan zie je dat Bermingrud net bij de zonk eraf gaat. Dat is een plaats waar de wielen soms van de grond komen. Dan is het minste contact goed voor zo een schuiver.

    Ik heb maar 2 echt onsportieve acties gezien in Ceska Lipa: de duw van Isachsen op Lindefjell en het rondje opwachten van Hvaal om MDK in de weg te gaan rijden.
    Er waren nog incidenten zoals het te vroeg naar binnenknijpen van Kalle Pinomakki waar Vingerhoeds het slachtoffer van werd of het geduw en getrek van Hvaal en Petrakovits in de A-finale, en die hebben dan ook zwart gekregen.
    Laatst gewijzigd door PhergAthor; 25 September 2007 om 15:30 Reden: aanvulling

  7. #1617
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Het incident tussen Ericsson en Hansen was gelijkwaardig met Hansen die ook vol over die kurbs dacht te gaan. Ook dat was teveel risico dat verkeerd afliep. Overigens behoorlijk stom van Hansen dat risico te nemen in de wetenschap dat op dat moment Larsson al was uitgevallen in die manche.
    Hansen zat volledig op het gras, Eriksson met 2 wielen. Eriksson remt nog als Hansen terug de baan opstuurt maar Hansen raakt met zijn achterwiel het voorwiel van Ericksson en de achterkant van de C4 springt de lucht in. Op dat moment is de C4 onbestuurbaar totdat de 4 pootjes weer op de grond staan, maar toen was de bandenmuur al onontwijkbaar dichtbij. Hansen heeft daar volgens mij te veel risico willen nemen en zijn kampioenschap zelf om zeep geholpen. Als je dan op zondag nog eens 2 keer brute pech hebt, dan is het helemaal over.

  8. #1618
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    18

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Ik denk dat je niet mag concluderen op basis van wat je op die foto's ziet. Ik heb zaterdag een rondje op het circuit gewandeld, en als je van het begin van het onverhard terugkijkt naar de eerste bocht lijkt het alsof je daar 1 rechte lijn kunt trekken. Vergeet ook niet dat bij het oversteken van het kartcircuit er een vervaarlijke zonk in de baan zit. Door het feit dat je in de eerste bocht verschillende lijnen kunt rijden, komt het vaak samen in dat stukje zig-zag met een zonk in, en een klein deur aan deur tikje kan je van de baan zetten.
    Aanvulling: als je de beelden meerdere keren bekijkt, dan zie je dat Bermingrud net bij de zonk eraf gaat. Dat is een plaats waar de wielen soms van de grond komen. Dan is het minste contact goed voor zo een schuiver.

    Ik heb maar 2 echt onsportieve acties gezien in Ceska Lipa: de duw van Isachsen op Lindefjell en het rondje opwachten van Hvaal om MDK in de weg te gaan rijden.
    Er waren nog incidenten zoals het te vroeg naar binnenknijpen van Kalle Pinomakki waar Vingerhoeds het slachtoffer van werd of het geduw en getrek van Hvaal en Petrakovits in de A-finale, en die hebben dan ook zwart gekregen.
    Ik heb de beelden wel 20 keer bekeken en daar maar een conclusie uit kunnen trekken. Een smerig duwtje van Koutny net voor de zonk, waardoor Hunsbedt zijn voorwielen geen grond meer raken en de wagen onbestuurbaar wordt.
    Als er iemand weet waar zo'n duwtje dit effect heeft op dat circuit zal het wel Koutny zijn zeker

  9. #1619
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard Dikke Proficiat


  10. #1620
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard Hey Champ...you Are The Best...

    IMG]http://i27.photobucket.com/albums/c158/rallycross_mac/EKTjechi2142.jpg[/IMG]

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •