Pagina 941 van 947 EersteEerste ... 441841891931939940941942943 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.401 t/m 9.410 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #9401
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Ik sluit me aan bij Dave zijn mening hoor. Er wordt hier inderdaad nogal kinderachtig gedaan.

    Ik ben blij met elke rallycross-piloot : of hij nu veel geld of weinig heeft/investeert, of hij nu eerste of laatste rijdt, zoveel te meer rijders zoveel te liever.

    En toen het er volwassener aan toe ging waren er hier nog leuke nieuwtjes te rapen , interessante discussies.

    En aan Mandes : het lijkt me een steengoed idee en dat echt voor en door echte liefhebbers, idd opgesmukt met foto's, laatste nieuwtjes : www.brc24.be of zo

  2. #9402
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
    En wat zou dit allemaal helpen dan ?
    Binnen de kortste keren zijn dezelfde personen ook op een nieuw forum aanwezig om dezelfde zin of onzin uit te kramen.
    Ik zie niet in wat een nieuw forum daarin als oplossing kan bieden.
    Is mijn gedacht ook , zolang ze elkaar persoonlijk blijven aanvallen zal er niks veranderen.
    Niet tegenstaande dat ik het een mooi initiatief vind.

  3. #9403
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 June 2009
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandes veteraan Bekijk bericht
    Alles beter onder controle houden bv, kort op de bal spelen (geloof mij, heb ervaring met forums)
    Een frustratiehoek maken bv waar iedereen zijn ongezouten zegje kwijt kan, maar dan enkel in de frustratiehoek
    Alles mooi onder verdelen in rubrieken, BK, ERC, wedstrijd per wedstrijd........
    We kunnen zelfs een pilotensubforum aanmaken waar alles bv over MDK en alle andere piloten wordt gepost, die het niet wil lezen doet dan dan niet want er zullen andere rubrieken zijn waar deze mensen wel in terecht kunnen. Zo iets moet georganiseerd gebeuren en niet alles op één rubriek zoals hier.
    Alles is mogelijk, indien het maar georganiseerd gebeurd.
    Kijk, nu hebben jullie een uitgelezen kans om iets mooi ivm rallycroos op poten te zetten.
    Ik wil gerust al het werk om een forum en site op te zetten op mij nemen.
    Enkel de kosten moeten gedeeld worden (Sponsor???? met eventueel wat reclame op de site en forum ???)
    Voor een 50 euro per jaar moet er toch iemand zijn die wil meedoen.
    Grtz


    Grtz
    Komaan gasten, wie doet er meer om www.rallycrossfreaks.be op poten te zetten !
    Unieke kans voor ik mij bedenk

  4. #9404
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    We kunnen met echte liefhebbers eens afspreken in Maasmechelen de laatste cross hé en het daar eens over hebben

  5. #9405
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 June 2009
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kezzel Bekijk bericht
    Is mijn gedacht ook , zolang ze elkaar persoonlijk blijven aanvallen zal er niks veranderen.
    Niet tegenstaande dat ik het een mooi initiatief vind.
    Nogmaals, kort op de bal spelen, goede forum controle, en persoonlijke aanvallen direckt in de kiem smoren !!!!
    Heb jaren een hengelsport forum als admin geleid en alles verliep er op wieltjes (nu zelfs nog), zelfs met ambetanterikken als posters !.
    Nu, jullie moeten het zelf weten als je hier verder wil klooien.
    Ik zeg het nog eens ORGANISATIE EN GOEDE EN GERICHTE CONTOLE zijn de sleutelwoorden voor een goed draaiend forum !!
    Grtz

  6. #9406
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 June 2009
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht
    We kunnen met echte liefhebbers eens afspreken in Maasmechelen de laatste cross hé en het daar eens over hebben
    We kunnen iets via pb of mail ook afspreken, want ik ben niet iedere cross aanwezig. Ik volg de rallycross wel nauwgezet maar ik kan niet iedere cross daar zijn. (Maasmechelen is nu niet bij de deur hier)
    Moesten we nu om te beginnen een man (of vrouw) of drie hebben die elk hun duit in het sponsor zakje willen doen ( neem elk een 15 euro per jaar tot we een echte sponsor vinden die de +/- 50euro per jaar wil betalen) kunnen we de boel opstarten en gans de winter er ons werk van maken om een mooie site en forum op te zetten.
    T'is maar een voorstel he.
    Probeer de tegenstanders te overtuigen dat zoiets WEL kan zonder miserie
    Grtz

  7. #9407
    Member
    Geregistreerd
    12 November 2008
    Berichten
    57

    Standaard

    Wat ga je voor die 50 euro dan allemaal aanschaffen? Je hebt al webruimte zeg je?

  8. #9408
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    Misschien de firma JDK contacteren??? Whoehaha... dees is smerig.

    Effe practical joke ertussen... no offence.

    Mijn mening: Michaël is een steengoede piloot en hij doet inderdaad met zijn geld wat hij wil!!!

    Ma ik ben toch een beetje fan onze Jochen... hihi.

    Grtz to all.

  9. #9409
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyloverke Bekijk bericht

    En aan Mandes : het lijkt me een steengoed idee en dat echt voor en door echte liefhebbers, idd opgesmukt met foto's, laatste nieuwtjes : www.brc24.be of zo
    Zeer knappe naam mijn gedacht.

  10. #9410
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 June 2009
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tingting Bekijk bericht
    Wat ga je voor die 50 euro dan allemaal aanschaffen? Je hebt al webruimte zeg je?
    Als ik mijn eigen webruimte moet nemen dan ga ik ook mijn eigen domeinnaam moeten nemen, en dat zie ik niet zo zitten.
    Wie gaat er in godsnaam afkomen op www.digiklik.be/rallycrossforum ???
    Dus een eigen domeinnaam en eigen webruimte, mailserver, traffic enz... alles erop en eraan om een zelfstandige site en forum te kunnen beginnen !
    Heb trouwens al een aanbieding gekregen van iemand om alles te bekostigen !
    Nog even heen en weer mailen voor de details en we kunnen van start gaan met het opzetten van alles !
    Ik hou jullie op de hoogte !
    Grtz
    Laatst gewijzigd door Mandes veteraan; 2 October 2009 om 19:07

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •