Pagina 190 van 947 EersteEerste ... 90140180188189190191192200240290690 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.891 t/m 1.900 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1891
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Ik heb veel gemengde reacties gehoord, maar als het slecht was, was het over het weer en dat hebt ge nu eenmaal niet in de hand als organisator.

    Het circuit was ook ni echt een RX circuit; nogal small en het water kon ni weg op een bepaalde plaats. Maar ook dat was niet van belang omdat deze lay-out toch verdwijnt. Die mensen hebben de plannen klaar voor een nieuw circiut, en als de Walen (en ik hoop van ganser harte van wel) dit geslaagd vonden, passen ze die plannen aan zodat er een echt RX-circuit bijkomt. En dan was deze koude dag met helse buien meer dan de moeite waard!

  2. #1892
    Senior Member NICO 325's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    122

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MIVEC Bekijk bericht
    Alle Divisie I auto's moeten toch 1200kg wegen in het ERC, niet?

    Die keuze is er enkel in het Frans kampioenschap, hierdoor zullen misschien wat meer Franse rijders een uitstapje maken in het ERC.

    gewicht wordt bepaald door de cc !!! en er rijden meer ;;;; auto's rond die niet comform zijn dan jullie denken in div 1 Ma ja je knt ook een heel team kopen en dan ....... SUBKE en PATJE PROFICIAT
    Laatst gewijzigd door NICO 325; 11 November 2007 om 21:46 Reden: FOUTJE

  3. #1893
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Thumbs up knappe foto's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D Smeets Bekijk bericht
    Foto's van Mettet staan inmiddels online.
    Check www.davesmeets.nl !!
    Fantastische foto's met prachtige achtergronden vaak !! Chapau Dave in deze moeilijke omstandigheden. Als ik eerlijk mag zijn dan zijn jou foto's pure klasse terwijl die 5 van HDW op ERC24 heel wat minder zijn. Had Henk zijn lens vergeten of zo of bang om nat ter worden?

    Kan jij je foto's niet insturen in the gallery's van ERC?

  4. #1894
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Thumbs up Positief !! doelstelling was op voorhand duidelijk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PhergAthor Bekijk bericht
    Ik heb veel gemengde reacties gehoord, maar als het slecht was, was het over het weer en dat hebt ge nu eenmaal niet in de hand als organisator.

    Het circuit was ook ni echt een RX circuit; nogal small en het water kon ni weg op een bepaalde plaats. Maar ook dat was niet van belang omdat deze lay-out toch verdwijnt. Die mensen hebben de plannen klaar voor een nieuw circiut, en als de Walen (en ik hoop van ganser harte van wel) dit geslaagd vonden, passen ze die plannen aan zodat er een echt RX-circuit bijkomt. En dan was deze koude dag met helse buien meer dan de moeite waard!
    inderdaad volledig mee eens !!
    organisatie proficiat al was het geen gemakkelijke opdracht! Het weer kies je niet zelf !

    De doelstelling was op voorhand duidelijk, ook gekend voor de piloten,
    iets laten zien aan de Walen en dat is gelukt!! Er waren ook positieve reacties van sommige piloten en PROFICIAT aan iedereen die er was en iets liet zien !! De enige vraag was natuurlijk of dit diende mee te tellen voor het BK, maar indien niet dan had men ook bijna geen piloten aan de start gekregen!!

    Op naar 2008 met misschien voor het eerst ECHT een NATIONAAL BK en geen VLAAMS (en nu nog een nieuwe regering

    Proficiat aan Peter Van De Wege (met zijn eerste overwinning)

    Proficiat aan de achtertrekkers Leysen en De Wit en Stessens
    (dit podium had ik niet verwacht)

    Proficiat aan Van Mechelen en Lunenburg (eerste podium
    Pauwels die op het laatste moment (tent al afgebroken) blijkbaar toch besliste om nog efkes de finale te gaan meerijden??! erg knappe start maar blijkbaar toch opnieuw problemen voor beide skoda's ?!?? Coox kende ook een zeer moeilijk weekend.
    Laatst gewijzigd door Freak; 12 November 2007 om 07:19

  5. #1895
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    204

    Standaard

    Ik kon jammer genoeg enkel zaterdag tijdens de trainingen gaan zien. Maar ik wilde de eerste rallycross op Waalse bodem toch niet helemaal missen.

    Als zondag het spektakel is verdergezet dat een heel aantal piloten zaterdag al gaven, dan moet het toch niet slecht geweest zijn.

    En het weer, daar kunnen ze idd niks aan doen.

    Ook ik heb van een aantal piloten positieve reacties gehoord over het circuit. En er zijn inderdaad blijkbaar plannen en mogelijkheden om er een "volwassen" circuit aan te leggen.

    Verder heb ik geleerd dat de foto's van Croft op www.rally-racing.nl wel worden bekeken . Er zullen inderdaad mss niet zo veel Belgen als toeschouwer in Croft zijn geweest . Het is wel zeer de moeite, maar ga nu niet met teveel ineens naar daar hé, nu kon ik rustig kijken en foto-plekjes uittesten

  6. #1896
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Thumbs up van de Wege

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freak Bekijk bericht

    Proficiat aan Peter Van De Wege (met zijn eerste overwinning)
    Heeft volgens mij al wedstrijd in VW gewonnen dit jaar, wel een zeer mooie actie hoe hij in de finale Cokelaere voorbij ging, die gast kan echt wel aan een stuur draaien, heb met hem gesproken, als je dan ziet dat hij zonder dogbox en instelbare schokbrekers rijd, pure klasse, hoop dat zijn teammaat Kolijn volgend jaar in z'n buurt kan blijven... maar t is zo Maart dan zullen we t zien, verder was t een prachtige cross gisteren, met spektakel van bijna elke deelnemer

  7. #1897
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NICO 325 Bekijk bericht
    gewicht wordt bepaald door de cc !!! en er rijden meer ;;;; auto's rond die niet comform zijn dan jullie denken in div 1 Ma ja je knt ook een heel team kopen en dan ....... SUBKE en PATJE PROFICIAT
    en dan wat.....

  8. #1898
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kezzel Bekijk bericht
    en dan wat.....
    Heb t ook niet begrepen, maar hij zal wel doelen op Coox en Pauwels....

  9. #1899
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freak Bekijk bericht
    Pauwels die op het laatste moment (tent al afgebroken) blijkbaar toch besliste om nog efkes de finale te gaan meerijden??! erg knappe start maar blijkbaar toch opnieuw problemen
    Eigenlijk was de bedoeling in te pakken na de 2de reeks wegens een aantal technische problemen. Maar op vraag van de organisatie en om het publiek te plezieren is Koen nog gestart (ferme start trouwens!).

  10. #1900
    Member corsalet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    69

    Standaard iedereen gelijk zeggen ze dan

    vond het een tof circuit , alleen vond ik het niet tof dat ze men 1ste tijd in de 2de mache na een half uur na mache af neemde door een zwarte vlag, wist niet dat dit kon , nadat jos sterkens en snoeyers waren gaan bleiten bij de koers directie , dat onozel hollandertje kreeg geen gelijk en reed dan maar vanachter op mijn wagen in het binnen rijden van pits, (dit is maar geleend ) dan de jos onze RX KAMPIOEN , hij mag ni vergeten da hij niet alleen rijd zoals de rest van het jaar , die had ik zo gezegt rond geduwd , maar ging gisteren tot 3x in de fout op de zelfde plaats , spijtig da de directie onze RX KAMPIOEN ( hahahah) geloofde .

    daar ging men A finale

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •