Pagina 792 van 947 EersteEerste ... 292692742782790791792793794802842892 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.911 t/m 7.920 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #7911
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    Hoe bedoel je????????????????
    pff denk als ge zelf achter da stuur zit en ze duwen u met de snuit richting vangrail dan zulde ook zowel reageren maarja zoals ze zeggen de beste stuurlui staan aanwal hé

  2. #7912
    Member
    Geregistreerd
    1 March 2009
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tingting Bekijk bericht
    Dit is waarom Castoral gedwiskwalificeerd is:

    Het hele weekend zag ik dit soort ongevallen onbestraft blijven. (ook al is het natuurlijk zwart waard)
    zo van de beelden gezien is dit geen zwart

  3. #7913
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Ik heb zojuist Motors gekeken. Het valt me op dat Kuypers in elke finale slecht wegkomt, dat gaat nog niet van een leien dakje... Duval is zeer goed met de start, lijkt Alamaki wel! Knap van alle gastrijders, om zulke goede resultaten neer te zetten. Zou mooi zijn als ze vaker te zien zouden zijn. Ook blij dat Anne weer terug is. 2009 toch best een mooi seizoen zo, Lydden Hill, veel nieuw materiaal etc, etc... Holte blijft toch de verassing van het seizoen, Hansen toch een beetje tegenvallend, ondanks punten nog niet eens zo slecht zijn...

  4. #7914
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Thumbs down coox

    kheb vandaag vernomen dat coox zijn" helga 1" te herstellen is en dat hij nog beter en sneller zal worden wij zullen zien hé maar kwens jochen alvast een spoedig herstel en dat hij vlug van zijn gipsverband mag verwijderd zijn

  5. #7915
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1975DCS Bekijk bericht
    Ik heb zojuist Motors gekeken. Het valt me op dat Kuypers in elke finale slecht wegkomt, dat gaat nog niet van een leien dakje... Duval is zeer goed met de start, lijkt Alamaki wel! Knap van alle gastrijders, om zulke goede resultaten neer te zetten. Zou mooi zijn als ze vaker te zien zouden zijn. Ook blij dat Anne weer terug is. 2009 toch best een mooi seizoen zo, Lydden Hill, veel nieuw materiaal etc, etc... Holte blijft toch de verassing van het seizoen, Hansen toch een beetje tegenvallend, ondanks punten nog niet eens zo slecht zijn...

    kheb vernomen dat DUDU Duvall een budget aant zoeken is om volgend jaar een seizoen europees gaan te rijden ?

  6. #7916
    Member
    Geregistreerd
    1 March 2009
    Berichten
    30

    Standaard

    niet meegekrege wa nu de reactie van kenis was,was da op de baan of buiten de baan
    Laatst gewijzigd door wogboy; 17 August 2009 om 22:58

  7. #7917
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 July 2009
    Berichten
    121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waltie Bekijk bericht
    kheb vernomen dat DUDU Duvall een budget aant zoeken is om volgend jaar een seizoen europees gaan te rijden ?
    zal spijtig genoeg bij zoeken blijven

  8. #7918
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 July 2009
    Berichten
    121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    als em betaald is zeker
    zal nog niet zo zijn want anders zou kuypers er niet meer mee rijden denk ik.maar we zullen nog een beetje geduld moeten hebben.
    maar er is niks officieel.ze spelen het spel mee haha.
    door zo een beetje geheimzinnig te doen.

  9. #7919
    Member
    Geregistreerd
    1 May 2008
    Locatie
    Bertem
    Berichten
    79

    Standaard wel zwart!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wogboy Bekijk bericht
    zo van de beelden gezien is dit geen zwart

    Op voorhand werd er in de briefing ZEER DUIDELIJK uitgesproken dat duwfouten (met rondgaan van voorligger) in de eerste bocht onverbiddelijk werden afgestraft met een ZWARTE VLAG.
    De diskwalificatie van Castoral is daarmee dus terecht.

    Wel zijn er volgens mij meerdere duwfouten geweest in die eerste bocht die niet bestraft zijn met een zwarte vlag. Erg consequent verliep die stelling dus niet.

  10. #7920
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    na bekijken filmke finale div 2 : de ene duwt in de finale en krijgt daarvoor bestraffing en dan zijn er ook die na de wedstrijd nog even ambetant beginnen doen en de anderen hun auto express kapot rijden, die moesten ze dadelijk schorsen, is dit de reden waarom ze van circuit naar rallycross overstappen?? k zou zeggen laten we een reeksje autocross in leggen, wie doet mee? materiaal kost precies geen geld niet meer dat het zo mag kapot gereden worden

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •