Pagina 797 van 947 EersteEerste ... 297697747787795796797798799807847897 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.961 t/m 7.970 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #7961
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 September 2007
    Berichten
    26

    Standaard Een tip......

    Hé ollipower, ik heb een tip voor jouw.........Je mag hier niks negatief over de "GOD" mdk zeggen of je wordt hier langs alle kanten aan gevallen. Het is hier geen rallycross forum maar een mdk fanclubke.....

  2. #7962
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scheet Bekijk bericht
    er zijn wel ergere dingen gebeurd in maasmechelen en duitsland dan het pruts tikje van mdk(dat was voeger ook een ander verhaal)elke reeks dat duval gestart is kreeg hij tikjes met als gevolg rook rook......het onverhard lag zeer slecht ....... veel banden die stuk gingen,kan ook een oorzaak zijn ...ni??
    Yep, eigenlijk omdat de berg zelf een opknapbeurt tegen spoorvorming en putten gekregen had (waardoor het op een soort ruw beton begon te lijken). Door die verharding gingen de wagens iets harder over de berg met het gevolg dat de banden meer te lijden hadden bergaf, waar geen werken waren uitgevoerd en het vrij slecht lag.
    Als je dan een bumper tegen de band hebt slepen, oververhitten deze waardoor ze makkelijker stuk gaan.

  3. #7963
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driver Bekijk bericht
    Hé ollipower, ik heb een tip voor jouw.........Je mag hier niks negatief over de "GOD" mdk zeggen of je wordt hier langs alle kanten aan gevallen. Het is hier geen rallycross forum maar een mdk fanclubke.....
    Dan ben ik toch wel de " HOOFDAPOSTEL "

  4. #7964
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Denk dat er hier vele van de warmte weten, al dat geruzie en gezaag .......
    Geef liever wat nieuwtjes, foto's en video's heet van de naald.

  5. #7965
    Member
    Geregistreerd
    12 November 2008
    Berichten
    57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Bij het ingaan van de eerste bocht knalt Hunsbet op Pino,die op Mdk,en Mdk op Duval en had Kuypers Mdk niet opzij gezet bij de jokerronde,had Duval de duimen moeten leggen tegen Mdk ( Oh ja,ik kan dat niet gezien hebben,stond 6 meter boven de grond en had oogkleppen op )
    Kijk nog eens naar de video zou ik zeggen. MDK rijdt bij het uitgaan van de spinnekop bij Duval achterop. Vanaf dan begint ook de bumper te roken.
    De video van rallycross.hu is volgens mij ook van de jdk truck gemaakt en daar is toch duidelijk te zien wat er gebeurdt.
    Let wel, ik heb hier geen oordeel of dit nou wel of niet zwart(/wit) verdiend. Het gaat er mij om dat alles en iedereen de schuld krijgt behalve mdk.

  6. #7966
    Senior Member Lracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2007
    Berichten
    151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polle Bekijk bericht
    Denk dat er hier vele van de warmte weten, al dat geruzie en gezaag .......
    Geef liever wat nieuwtjes, foto's en video's heet van de naald.
    Awel ja, ik deel uw mening... No offense, commentaar mag er zeker zijn en men moet zijn zegje kunnen doen.
    Maar al die speculaties, geruchten etc etc... Ieder heeft zijn visie op de zaken... maar toch, laten we het wat gezellig houden!

    3 dingen die me van het hart moeten:

    - Als je een bericht plaatst over acties tussen bepaalde piloten, wees dan aub zeker dat je de juiste namen vernoemd anders maak je je eindeloos belachelijk...

    - Jochen Coox doet het bijzonder goed met "zijn Helga", maar je moet ook wat geluk hebben met sommige acties...

    - @ VTS'ke: Hebt ge iets tegen de limburgers? Uw opmerkingen irriteren mij... en waarschijnlijk niet alleen mezelf.

    Groeten.

  7. #7967
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tingting Bekijk bericht
    Kijk nog eens naar de video zou ik zeggen. MDK rijdt bij het uitgaan van de spinnekop bij Duval achterop. Vanaf dan begint ook de bumper te roken.
    De video van rallycross.hu is volgens mij ook van de jdk truck gemaakt en daar is toch duidelijk te zien wat er gebeurdt.
    Let wel, ik heb hier geen oordeel of dit nou wel of niet zwart(/wit) verdiend. Het gaat er mij om dat alles en iedereen de schuld krijgt behalve mdk.
    Oké,jullie hebben gelijk....Michaël heeft de zwaarste fout gemaakt uit heel zijn carriere.....

    Daar leg ik mij bij neer.....en ben vandaag niet meer bereikbaar snik..snik...

  8. #7968
    monteur 129 div 1A laki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 August 2008
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Dan ben ik toch wel de " HOOFDAPOSTEL "
    ja dat ben je zeker Mac.

  9. #7969
    senior Member spectator's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 November 2007
    Berichten
    145

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vts'ke Bekijk bericht
    gij zei toch Ford gezind
    Da heeft er niks meet te maken hoe ik gezind ben, ieder piloot heeft recht op de juiste punten!!!!!!!!!!

  10. #7970
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Oké,jullie hebben gelijk....Michaël heeft de zwaarste fout gemaakt uit heel zijn carriere.....

    Daar leg ik mij bij neer.....en ben vandaag niet meer bereikbaar snik..snik...

    trek het je niet aan se MAC dudu had maar wa meer gas moeten geven dan , maar dat MDK vreschillende malen is aangetikt word hier met geen pen beschreven hé

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •