Pagina 39 van 947 EersteEerste ... 2937383940414989139539 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #381
    Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    64

    Standaard

    Derde van links : Michaela Kalna ! ik was ook in Frankrijk en heb ze gezien !

  2. #382
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freak Bekijk bericht
    Zoals vorige week al geschreven !! Evans en Laboulle serieus overschat !! Evans kwam over het volledige weekend er niet aan te pas. Het Brits kampioenschap ligt echt wel duidelijk een schuifke lager ...

    Ook Tracey met zijn veelbelovende Peugeot 307 WRC kon geen vuist maken in de tweede en derde reeks tegen Tommeke Geenen. De Ier mocht 2x mooi volgen !! Tom heeft eigenlijk ook best een mooie wedstrijd gereden.
    Ik weet het niet hoor, maar Evans toch 13e en 14e in de eerste 2 heats, alleen dat was gezamelijk niet voldoende. Ik denk dat Tracey zijn Peugeot nog even niks wordt, ook nu hij wat meer vermogen heeft gevonden. Ik denk dat de 18 inch en dwars geplaatste motor niet "voldoende" geschikt zijn voor RC. En ik denk ook dat het vermogen nog steeds te kort komt. Misschien dat Pailler wat tips kan geven en parts of ontwikkeling zal regelen zodat het nog zal veranderen. Vergeet niet het koste Gollop vroeger ook nogal wat moeite om de juiste motor en set-up te vinden, maar afijn dat was natuurlijk voor het Peugeot WRC tijdperk...

  3. #383
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRC Bekijk bericht
    corsa verkocht dan?? wa zijn de andere plannen dan??

    corsa is nog nie helemaal verkocht. ben bezig aan een opel ascona 400 replica te maken. voor wat over de straat te scheuren en wat oldtimer wedstrijdjes te rijden. alles begint al goe te vlotten dus da komt wel inorde

  4. #384
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard Evans

    Van de GB1 zou je toch meer mogen verwachten dan een 13e en 14e tijd, maar hij kon niet mee. Dan doet Sachweh het beter met zijn Astra, terwijl ik niet denk dat Sachweh een rastalent is. Voor de Britten is het wachten tot Andrew Jordan naar Europa komt. Ik heb ff met hem staan praten, en hij staat te popelen om mee te komen spelen. Hij was trouwens erg geïntresseerd naar de Focus van Pauwels aan het kijken.

  5. #385
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Standaard Larsson - Hunsbedt

    Denk dat de foto's van Wouter op www.rallycross-photo.com wel zeer duidelijk laten zien wat er precies gebeurde tussen Larsson en Hunsbedt. De Noor gaat gewoon knal in het achterwiel van Larsson zonder dat er ook maar 1 gat was. Dit is allesbehalve en dan ook terecht dat Larsson zich behoorlijk kwaad maakte. Lars had nog mooie dingen kunnen laten zien in de A-finale en was de enige die er hoorde te zijn.

    http://www.rallycross-photo.com/phot...0070513/64.jpg
    http://www.rallycross-photo.com/phot...0070513/65.jpg
    http://www.rallycross-photo.com/phot...0070513/66.jpg
    http://www.rallycross-photo.com/phot...0070513/67.jpg

    (heel mooie foto's trouwens van Wouter Moeskops)

  6. #386
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freak Bekijk bericht
    Denk dat de foto's van Wouter op www.rallycross-photo.com wel zeer duidelijk laten zien wat er precies gebeurde tussen Larsson en Hunsbedt. De Noor gaat gewoon knal in het achterwiel van Larsson zonder dat er ook maar 1 gat was. Dit is allesbehalve en dan ook terecht dat Larsson zich behoorlijk kwaad maakte. Lars had nog mooie dingen kunnen laten zien in de A-finale en was de enige die er hoorde te zijn.
    Naar wat ik kwa uitleg heb gekregen, zou Hunsbeth zijn stuurinrichting kapot zijn gegaan op het moment dat hij de kurvestones van de eerste bocht opreed. Vanaf dan was hij passagier in een stuurloze wagen. Op de prijsuitreiking leek er trouwens al niet veel meer aan de hand tussen Hunsbeth en Larson.
    Ik vind het ook heel spijtig dat Larson niet in de A-finale zat. Hij hoorde er idd wel thuis. Maar hij heeft nog maar 4 punten achterstand op Hansen, en er moet nog geschrapt worden. Het zal wel spannend blijven tot het einde.

  7. #387
    Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fidel Bekijk bericht
    corsa is nog nie helemaal verkocht. ben bezig aan een opel ascona 400 replica te maken. voor wat over de straat te scheuren en wat oldtimer wedstrijdjes te rijden. alles begint al goe te vlotten dus da komt wel inorde
    Waarom eigenlijk gestopt met rallycross en corsa te koop??
    je post maar eens wa foto's eh ;-)

  8. #388
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRC Bekijk bericht
    Waarom eigenlijk gestopt met rallycross en corsa te koop??
    je post maar eens wa foto's eh ;-)

    heb er voort moment geen tijd meer voor eigenlijk, zeker nie om constant aan de auto te sleutelen. ik rij ook heel graag histiriek ritten dus maak ik mij maar ineens ne goeie. als dat klaar is moet ge nimmer constant sleutelen en kunt ge rijden als ge gosting hebt. en daar kruipt ook wa geld in dus corsa weg!

  9. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fidel Bekijk bericht
    heb er voort moment geen tijd meer voor eigenlijk, zeker nie om constant aan de auto te sleutelen. ik rij ook heel graag histiriek ritten dus maak ik mij maar ineens ne goeie. als dat klaar is moet ge nimmer constant sleutelen en kunt ge rijden als ge gosting hebt. en daar kruipt ook wa geld in dus corsa weg!
    Moe je nie meer werken of wa????? Of ben je nog ziek van afgelopen weekend?

  10. #390
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 March 2007
    Berichten
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxi Megane Bekijk bericht
    Moe je nie meer werken of wa????? Of ben je nog ziek van afgelopen weekend?

    in belgie mogen de harde werkers uit de bouw doppen alst slecht weer is! die hollanders werken nie hard genoeg dus moeten die altijd doorwerken. van wat zou ik ziek moeten geweest zijn dan. heb me nog zo goed gedragen!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •