Pagina 142 van 947 EersteEerste ... 4292132140141142143144152192242642 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.411 t/m 1.420 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #1411
    Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    64

    Standaard

    http://www.superbiker.com/Site%20pla..._permanent.pdf


    blijkbaar zijn er plannen voor ene circuit ....

  2. #1412
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 July 2007
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    26

    Standaard

    Ik heb een tijdje terug al de vraag gesteld of er iemand iets meer wist van de wedstrijd in Mettet. Nu weet ik er toch alweer wat meer van, maar dan absoluut niet via jullie van het forum, want ik had er geen enkele reply op gehad. Waarvoor alvast mijn hartelijke dank.
    Vind het wel belachelijk dat die wedstrijd meeteld voor het kampioenschap - na 3 kwart seizoen beslissen dat er nog een extra westrijd bijkomt. Valt ook samen met het evenement dat door de Veltman boys wordt georganiseerd op 11/11 en waaraan sommige rallycrossers al hun medewerking hadden beloofd.

  3. #1413
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Thumbs up Mettet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saabdriver Bekijk bericht
    http://www.superbiker.com/Site%20pla..._permanent.pdf


    blijkbaar zijn er plannen voor ene circuit ....
    Da ziet er nie slecht uit doet me denken aan INGELMUNSTER da kan leuk worden

  4. #1414
    Member
    Geregistreerd
    9 July 2007
    Berichten
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youp Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje terug al de vraag gesteld of er iemand iets meer wist van de wedstrijd in Mettet. Nu weet ik er toch alweer wat meer van, maar dan absoluut niet via jullie van het forum, want ik had er geen enkele reply op gehad. Waarvoor alvast mijn hartelijke dank.
    Vind het wel belachelijk dat die wedstrijd meeteld voor het kampioenschap - na 3 kwart seizoen beslissen dat er nog een extra westrijd bijkomt. Valt ook samen met het evenement dat door de Veltman boys wordt georganiseerd op 11/11 en waaraan sommige rallycrossers al hun medewerking hadden beloofd.
    Inderdaad dit is belachelijk, wat dacht je van de tijd tussen de laatste wedstrijd in november en de eerste in maart, die tijd word ook te kort voor sommige rijders. Tegenwoordig is het toch weer Veltman boy ipv boys??

  5. #1415
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GOLFIE Bekijk bericht
    Tegenwoordig is het toch weer Veltman boy ipv boys??
    Ist nu weer ruzie in de familie?
    Ik dacht dat het bijgelegd was.

    Nu is er kans op een nieuw circuit en nu ist weer niet goed, dat snap ik niet hoor.

    Als we moeten kiezen tussen een "autoshow" of wat is het dat Veltman (met alle respect) zal organiseren, of een echte rallycrosswedstrijd, dan is de keuze toch redelijk simpel lijkt mij. Dit maakt nieuwe kansen in Belgie voor rallycross.
    De walen zijn meer autosport minded dan de vlamingen, zo worden er misschien nog een paar warm voor onze sport.

    Want hoeveel walen zijn er in rallycross?

    Vincent Piret
    Vul de lijst maar verder aan...
    We hebben er ooit wel een paar gehad, Blaise (broer en zus), die man met de witte Honda ITR, ook ne Franstalige denk ik, maar verder niet veel he

  6. #1416
    Junior Member christophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    6

    Standaard Mettet

    Jammer dat het blijkbaar enkel om een wedstrijd gaat voor het BK .Zou nochthans leuk zijn voor de VAS piloten

  7. #1417
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 July 2007
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    26

    Standaard

    Natuurlijk is het fantastisch dat er een circuit bijkomt, en dan vooral in de Ardennen. Maar dan wordt er eens iets georganiseerd door een (in rallycross-middens zeer bekende) familie rallycrossers, en dan vinden ze weer geen andere datum om die wedstrijd op te houden. Bovendien hadden ze dit in mijn ogen beter kunnen inrichten als demo-wedstrijd, en als dat dan meevalt, dat ze er volgend jaar ook 4 wedstrijden voor het Belgische én VAS kampioenschap op kunnen houden.
    Is het trouwens niet beter om alles te tonen wat we in de rallycross hebben, dan met een 30-tal (als ze dat halen) wagens een wedstrijd te gaan rijden (en de dag weer te moeten vullen met pauzes). Volgens mij hadden ze de Vas-sers er ook beter op dezelfde dag mee laten rijden. Vroeger mochten de piloten van de VAS toch ook meerijden met de laatste wedstrijd...

  8. #1418
    webmaster regionaal Regionaal-Rallycross's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe Bekijk bericht
    Jammer dat het blijkbaar enkel om een wedstrijd gaat voor het BK .Zou nochthans leuk zijn voor de VAS piloten
    ja inderdaad, de jongens en meisjes van het Regionaal gebeuren zouden ook niet liever willen dat er een paar wedstrijden zouden bijkomen. tussen de eerste 4 wedstrijden ligt soms meer dan 1 maand pauze en de laatste 3 wedstrijden worden op amper 6 weken afgehandeld. en waarom kunnen zij niet naar Valkenswaard om 1 of 2 wedstrijden te gaan rijden? Zou ook intressant zijn voor hun Nederlandse collega's die telkens naar Belgie afzakken

  9. #1419
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 June 2007
    Berichten
    19

    Standaard

    DIE?

  10. #1420
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youp Bekijk bericht
    ... Bovendien hadden ze dit in mijn ogen beter kunnen inrichten als demo-wedstrijd, ... Volgens mij hadden ze de Vas-sers er ook beter op dezelfde dag mee laten rijden. Vroeger mochten de piloten van de VAS toch ook meerijden met de laatste wedstrijd...
    Op een demo wedstrijd komen maar een paar piloten af, een BK wedstrijd zal meer deelnemers lokken.

    Men spreekt over 10 en 11 november, op 2 dagen tijd kunnen ze best ook de VAS piloten laten rijden. Dit zou ook de instapdrempel verlagen voor walen die met rallycross zouden willen beginnen.

    Voor mij zouden de VAS piloten zeker mee mogen rijden met de anderen de laatste wedstrijd. Maar enkele piloten zijn daarover gaan huilen bij de organisatie omdat die hun punten kwamen wegkapen. Ze moeten niet zagen, ze moeten gewoon zorgen dat ze de VAS piloten ( sportief ) kunnen verslaan!
    Anders kunnen we evengoed alle buitenlanders weigeren, die pakken ook punten weg van de Belgen.

    Hoe meer deelnemers hoe beter, en de beste zal wel winnen!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •