Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 71

Discussie: Wint Loeb alles dit jaar?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    506

    Standaard Wint Loeb alles dit jaar?

    Lijkt me niet onwaarschijnlijk... Laat ons zeggen dat ie er één keer afgaat wegens in slaap gevallen, en één keer problemen heeft (mss op verbinding met een teamgenoot, wie weet?) Wat denken jullie?

  2. #2
    Senior Member david's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    2.319

    Standaard

    nee zeker niet

  3. #3
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Een onzinnig topic, dit. Zullen we er meteen eentje opstarten met de vraag: Gaat Rautenbach dit jaar podiums pakken? Of: Gaat Henning Solberg dit jaar een sortie maken?

    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  4. #4
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Zeker wint die alles !!! Das goed voor mijne WK prono
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  5. #5
    Neuville-Duval-Paddonfan SpillieWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 January 2008
    Locatie
    Philippeville
    Berichten
    2.231

    Standaard

    Moest Duval nog een wedstrijd rijden dan zeker niet. Maar tzal wel een paar Irc en BK worden denk ik.

  6. #6
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpillieWRC Bekijk bericht
    Moest Duval nog een wedstrijd rijden dan zeker niet. Maar tzal wel een paar Irc en BK worden denk ik.

    Woehahaha!

    Ik hoop niet dat Loeb alles wint, maar er zijn slechts 4 dingen die hem van een overwinning af kunnen houden: Hirvonen, Latvala, Sordo of pech.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Woehahaha!

    Ik hoop niet dat Loeb alles wint, maar er zijn slechts 4 dingen die hem van een overwinning af kunnen houden: Hirvonen, Latvala, Sordo of pech.
    Toch is Loeb, mocht Duval meerijden(met een goede auto, weliswaar), er niet altijd gerust in. Maar zo'n vaart zal het spijtig genoeg niet lopen

  8. #8
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Woehahaha!

    Ik hoop niet dat Loeb alles wint, maar er zijn slechts 4 dingen die hem van een overwinning af kunnen houden: Hirvonen, Latvala, Sordo of pech.
    Ik wil er nog drie afdoen zodat pech alleen blijft staan
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  9. #9
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Pech heeft Loeb al sinds Zweden 2005 (opgegeven door motorproblemen) niet meer gehad. Een eeuwigheid in rally termen dus. Sordo mag je ook doorstrepen, die moet nog steeds veel bewijzen op onverhard. Op asfalt mag hij niet winnen van Citroën.

    Hirvonen heeft gewoon niet het talent van Loeb. Sterker nog, ik vind hem een 'grijze muis'. Hij is niet snel genoeg, maakt tactische fouten (bandenkeuzes, in Noorwegen die blunder dat hij enkele seconden voorsprong op Loeb zomaar weggooit...). Latvala is in pure snelheid beter als Hirvonen, maar die is dan mentaal nogal zwak en maakt nog steeds te veel fouten.

    Alleen als Loeb zelf een fout maakt, dan is er een kans dat hij niet alle 12 de manches wint. Maar ja, Loeb maakte zoveel fouten in Nieuw-Zeeland vorig jaar en zelfs over een kanjer van een rots rijden kon hem niet stoppen. Bovendien heeft hij nogal eens geluk, dat moet zelfs een Loeb fan toegeven.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    rond menen
    Berichten
    483

    Standaard

    ik ga daar volledige mee in, maar sordo ( eventueel vertragen ) op asfalt zal zeker gebeuren, want de verharde wedstrijden zijn al verminderd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Pech heeft Loeb al sinds Zweden 2005 (opgegeven door motorproblemen) niet meer gehad. Een eeuwigheid in rally termen dus. Sordo mag je ook doorstrepen, die moet nog steeds veel bewijzen op onverhard. Op asfalt mag hij niet winnen van Citroën.

    Hirvonen heeft gewoon niet het talent van Loeb. Sterker nog, ik vind hem een 'grijze muis'. Hij is niet snel genoeg, maakt tactische fouten (bandenkeuzes, in Noorwegen die blunder dat hij enkele seconden voorsprong op Loeb zomaar weggooit...). Latvala is in pure snelheid beter als Hirvonen, maar die is dan mentaal nogal zwak en maakt nog steeds te veel fouten.

    Alleen als Loeb zelf een fout maakt, dan is er een kans dat hij niet alle 12 de manches wint. Maar ja, Loeb maakte zoveel fouten in Nieuw-Zeeland vorig jaar en zelfs over een kanjer van een rots rijden kon hem niet stoppen. Bovendien heeft hij nogal eens geluk, dat moet zelfs een Loeb fan toegeven.

Soortgelijke discussies

  1. 50 jaar Omloop van vlaanderen
    By co-pilootje in forum Rally binnenland
    Reacties: 1209
    Laatste bericht: 1 February 2010, 17:26
  2. Loeb En Gronholm Wie Van De Twee
    By per total in forum Rally buitenland
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 4 December 2007, 09:20
  3. concours rally copiloot alles er al betaald
    By kevinrallye in forum Rally binnenland
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 12 June 2007, 21:40

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •