Pagina 100 van 214 EersteEerste ... 50909899100101102110150200 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 991 t/m 1.000 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #991
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat in feite niemand nog voor mogelijk hield ..... Anderlecht speelt nen 21 op 21 en komt terug tot op 7 punten

    Het is te hopen voor Standard dat ze komend weekend punten pakken tegen Anderlecht.
    Als Anderlecht wint komen ze tot op 4 punten .... en dan geef ik paars-wit nog een kans op den titel.
    Standard begint zenuwachtig te worden .... heb ik vrijdag op Lokeren duidelijk gemerkt, zeker in 't laatste half uur.
    Ook hapert de laatste paar wedstrijden het doelpuntenmachien een beetje maar gelukkig geeft de verdediging bijna geen kansen weg.
    Life is a highway to hell

  2. #992
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat in feite niemand nog voor mogelijk hield ..... Anderlecht speelt nen 21 op 21 en komt terug tot op 7 punten

    Het is te hopen voor Standard dat ze komend weekend punten pakken tegen Anderlecht.
    Als Anderlecht wint komen ze tot op 4 punten .... en dan geef ik paars-wit nog een kans op den titel.
    Anderlecht moet wel komen winnen op Standard met een gelijkspel schieten ze niets op. Club kan dan bij winst op Gent wel op 6 punten komen. Na komend weekend zijn er maar 9 punten meer te verdienen. En Anderlecht en Club spelen nog tegen elkaar.
    Me niet nerveuser maken dan dat ik al ben e Dead Man!

  3. #993
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Rustig blijven Tom !!

    Zondagavond om 22u15 zijn we aan het feesten in Luik !

  4. #994
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Rustig blijven Tom !!

    Zondagavond om 22u15 zijn we aan het feesten in Luik !
    Voor mij mogen jullie gerust feesten hoor, zou een goeie zaak zijn moest Standard winnen van Anderlecht voor ons

    @ Barresjok: scheidsrechter was gisteren inderdaad niet veel raars, als hij moest fluiten deed hij dat niet en dat het niet echt nodig was dan floot hij wel.
    Club was de eerste helft zeker beter en de tweede helft waren we evengoed vond ik, aan beide kanten enkele goeie kansen.
    Een geluk dat Stijnen nog steeds goed in het doel staat.

  5. #995
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Rustig blijven Tom !!

    Zondagavond om 22u15 zijn we aan het feesten in Luik !

    Niet te rap roepen he ...... maar van mij mogen de rouches de titel halen

  6. #996
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Als Anderlecht zou winnen tegen Standard, denk ik dat bij Standard de veer helemaal gebroken is, en dan mogen ze nog serieus oppassen dat Anderlecht niet met de titel gaat lopen.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  7. #997
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Veel zal afhangen wat zowel Standard als Anderlecht vanavond en morgen gaan doen.

    Zo'n mid-week wedstrijd heeft altijd gevolgen voor de weekend-wedstrijd.
    Als Standard word uitgeschakeld gaat dit volgens mij wel in 't koppeke blijven hangen ... zeker omdat het de laatste paar weken niet echt meer draait zoals voorheen en nu lees ik dat ze in spitsennood zitten voor vanavond.

    Voor Anderlecht is de beker niet echt belangrijk .... de titel of de 2e plaats is véél belangrijker voor hun want da's deelname aan de voorrondes van de Champions League en da's het hoofddoel van de Brusselaars.
    De beker- (finale) zullen ze weliswaar niet links laten liggen als de gelegenheid zich voordoet maar 't is niet hun prioriteit.

    Als Standard geen punt(en) pakt zondag zie ik het wel gebeuren dat Anderelecht alsnog de titel pakt .... en wie had dat verwacht pakweg 2 maand geleden.

    Na deze speeldag heeft Standard nog 1 thuismatch tegen Dender en moeten ze nog naar Charleroi en Genk.
    3 ambetante wedstrijden voor een ploeg waar de zenuwachtigheid begint mee te spelen.
    Anderlecht heeft daar geen last van na hun 21 op 21 (na de winterstop nen 34 op 39) en ze hebben nog 2 thuiswedstrijden, tegen STVV en Club en nog 1 uitmatch tegen Bergen.
    Life is a highway to hell

  8. #998
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Als Anderlecht zou winnen tegen Standard, denk ik dat bij Standard de veer helemaal gebroken is, en dan mogen ze nog serieus oppassen dat Anderlecht niet met de titel gaat lopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Als Standard geen punt(en) pakt zondag zie ik het wel gebeuren dat Anderelecht alsnog de titel pakt .... en wie had dat verwacht pakweg 2 maand geleden.

    Na deze speeldag heeft Standard nog 1 thuismatch tegen Dender en moeten ze nog naar Charleroi en Genk.
    3 ambetante wedstrijden voor een ploeg waar de zenuwachtigheid begint mee te spelen.
    Stel dat we nu verliezen zondag dan staan we nog altijd 4 punten voor toch? Als ik dit hier allemaal lees zou ik eraan beginnen twijfelen.
    En ja natuurlijk zijn het geen gemakkelijke verplaatsingen naar Charleroi en naar Genk ( al betwijfel ik dat die match nog beslissend zal zijn ) maar naar Club was ook niet eenvoudig en we weten hoe het daar is afgelopen. Net als op GBA en op Mechelen die ook ver van eenvoudige verplaatsingen zijn.

  9. #999
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Tuurlijk Tom ..... natuurlijk staat Standard dan nog 4 punten voor indien ze moesten verliezen.

    Maar Standard is niet het Standard van pakweg 5 à 6 speeldagen geleden

    Ik heb Standard in de laatste 2 maand nu al 3x aan 't werk gezein.
    Ik ben naar Westerlo - Standard (op uitnodiging in de loges ) , naar Beerschot - Standard en afgelopen vrijdag Lokeren - Standard geweest.
    Het Standard tegen Westerlo speelde frank en vrij, zonder druk .... tegen Beerschot speelde Standard bij momenten ook leuk voetbal maar het Standard tegen Lokeren speelde onder druk, krampachtig .... het laatste halfuur zéér zenuwachtig.

    En als (met de nadruk op "ALS") Anderlecht tot op 4 punten zou terugkomen gaat dit in 't koppeke spelen en gaat men de laatste 3 wedstrijden nog zenuwachtiger beginnen spelen .... en ik denk niet dat Michel, of eender welke trainer dan ook, dit uit de spelers hun koppeke kan krijgen dan.
    En dat kan dan in 't voordeel van Anderlecht uitdraaien.
    Life is a highway to hell

  10. #1000
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Standerd vanavond een flinke klop gekregen door met 4-0 onderuit te gaan in Gent, een serieuse afstraffing.

    Hopelijk voor hen kunnen ze zich herpakken komend weekend.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •