Pagina 151 van 214 EersteEerste ... 51101141149150151152153161201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.501 t/m 1.510 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1501
    Senior Member barresjok's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    960

    Standaard

    Ivm vijand : dit hoort erbij in het voetbal. Je hebt altijd een ploeg waar je dubbel en dik gemotiveerd bent. Voetballer en supporter ( mijn persoonlijke mening).

    Desmet is (in mijn ogen) ZEKER 3 miljoen waard, nog heel veel groeimarge, jong en Belg.
    Door de komst van Buffel en een conflict (al dan niet waar) met De Boeck, kan hij niet tonen wat hij in zijn mars heeft. Waardoor de prijs dan weer daalt.

  2. #1502
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 June 2007
    Locatie
    Roeselare-Beveren
    Berichten
    582

    Standaard

    Groeimarge...dat kan je nooit weten op 't moment van de transfer...potentieel is iets dat altijd nog moet worden waargemaakt....

  3. #1503
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barresjok Bekijk bericht
    Ivm vijand : dit hoort erbij in het voetbal. Je hebt altijd een ploeg waar je dubbel en dik gemotiveerd bent. Voetballer en supporter ( mijn persoonlijke mening).

    Desmet is (in mijn ogen) ZEKER 3 miljoen waard, nog heel veel groeimarge, jong en Belg.
    Door de komst van Buffel en een conflict (al dan niet waar) met De Boeck, kan hij niet tonen wat hij in zijn mars heeft. Waardoor de prijs dan weer daalt.
    Kwa talent moeten ze zich nog allebei bewijzen ,tis niet omdat je een jaar goed speelt dat ge daarvoor zal schitteren bij een betere ploeg.Zoals salou,blondel als die van moeskroen naar tottenham ging,...Zo zie ik ze allebei mislukken bij een topper zowel de sutter als desmedt.
    Vijanden bestaan zeker in het voetbal maar de grootste van allemaal is anderlecht als club supporter.WE HATE SPORTING en dan letterlijk.

  4. #1504
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 June 2007
    Locatie
    Roeselare-Beveren
    Berichten
    582

    Standaard

    Ik supporter VOOR een ploeg, en niet tegen een andere...Daar zouden 80% van de (Club)supporters zich beter ook es mee bezighouden...

    En als er iets is wat De Sutter en De Smet al bewezen hebben is dat ze talent hebben. 't Is nu aan De Sutter (in eerste instantie) om te bewijzen dat ie 't bij een topclub kan waarmaken. Vooral dan het ander soort voetbal, de zakelijkere sfeer in de groep, de druk...Voetballen kan ie wel, maar talent alleen is niet genoeg.
    Laatst gewijzigd door Rubinho; 6 January 2009 om 21:03

  5. #1505
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubinho Bekijk bericht
    Wat is 'te' goedkoop? Omdat Standard Fellaini kwijtgeraakt is voor 20 miljoen (zuivere paniekaankoop...) denkt iedere Belgische ploeg nu dat hun spelers zuiver goud zijn. 5 miljoen is alleszins een belachelijke prijs voor De Smet. 'k Denk dat 2 à 3 correct is.
    De nagel op de kop! Wat sommige bestuursleden durven vragen voor een speler uit de Belgische competitie. Je kan het natuurlijk altijd maar eens proberen maar toch...
    De Smet voor een prijs van 2 à 3 miljoen lijkt me ook correcter.

  6. #1506
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Club heeft volgens mijn bescheiden mening 2 goede aankopen naar de toekomst toe gedaan.

    De 21 jarige Duiter Kruska .... verdedigende middenvelder van Borussia Dortmund.

    En ook één van de Belgische talenten van de laatste jaren Vadiz heeft bij Club een contract getekend tot 2013
    Door Anderlecht "niet goed bevonden" en naar Hamburg verkast waar hij verkommerde bij de reserven .... op zijn truitje gaat naar 't schijnt niet Vadiz staan maar zijne andere naam : Odjidja
    Life is a highway to hell

  7. #1507
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Club heeft volgens mijn bescheiden mening 2 goede aankopen naar de toekomst toe gedaan.

    De 21 jarige Duiter Kruska .... verdedigende middenvelder van Borussia Dortmund.

    En ook één van de Belgische talenten van de laatste jaren Vadiz heeft bij Club een contract getekend tot 2013
    Door Anderlecht "niet goed bevonden" en naar Hamburg verkast waar hij verkommerde bij de reserven .... op zijn truitje gaat naar 't schijnt niet Vadiz staan maar zijne andere naam : Odjidja
    Bijkomende info: Odjidja gaat met het nummer 24 spelen. Hij zou zelfs eerst gevraagd hebben aan Anderlecht of hij daar kon terug komen, maar kreeg een 'njet'.
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  8. #1508
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badday Bekijk bericht
    Bijkomende info: Odjidja gaat met het nummer 24 spelen. Hij zou zelfs eerst gevraagd hebben aan Anderlecht of hij daar kon terug komen, maar kreeg een 'njet'.
    Uw info verschilt van wat ik gelezen heb
    Kruska gaat met het nummer 24 spelen .... Odjidja met nummer 32


    En diene 'njet' van Anderlecht verbaast me niks .... Van Holsbeek heeft liever een paar 3e rangsbuitenlanders ipv een jong Belgisch talent.
    Life is a highway to hell

  9. #1509
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Uw info verschilt van wat ik gelezen heb
    Kruska gaat met het nummer 24 spelen .... Odjidja met nummer 32


    En diene 'njet' van Anderlecht verbaast me niks .... Van Holsbeek heeft liever een paar 3e rangsbuitenlanders ipv een jong Belgisch talent.
    Inderdaad, je hebt gelijk. Foutje van mij Anderlecht heeft vorig jaar inspanningen willen doen om hem te houden, maar wou hij liever naar Duitsland. Nu komt hij met hangende pootjes terug... Nuja, ik ga niet in het potje van Anderlecht roeren. Khoop da de Club hier een goeie investering heeft gedaan. Het was in ieder geval redelijk 'goedkoop'.. In voetbaltermen toch.
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  10. #1510
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En diene 'njet' van Anderlecht verbaast me niks .... Van Holsbeek heeft liever een paar 3e rangsbuitenlanders ipv een jong Belgisch talent.
    Het valt me op Dead_Man dat je vrij krities bent tegenover Van Holsbeeck. Niet alleen in dit bericht maar ook in eerdere berichten. Nochtans is Van Holsbeeck niet de enige die 3e rangbuitenlanders aantrekt. Brugge, Standard, Genk, Gent en bij uitbreiding de ganse competitie zit in dat zelfde potje te roeren.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •