Pagina 202 van 214 EersteEerste ... 102152192200201202203204212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.011 t/m 2.020 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #2011
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Weet nu al dat die wedstrijd me weeral 5 jaar van men leven gaan kosten.
    Nog een klein hafuur'ke en ik peins dat het Tom al 10 jaar van zijn leven gekost heeft nu
    Life is a highway to hell

  2. #2012
    Senior Member phénoménal-duval fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Oostduinkerke
    Berichten
    440

    Standaard

    cmon GENK
    phénoménal duval


  3. #2013
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Nog een klein hafuur'ke en ik peins dat het Tom al 10 jaar van zijn leven gekost heeft nu
    Tja, spijtig de wedstrijd duurde een kwartiertje te lang. Nog 3 goeie kansen gehad na de 1-1 maar prachtig gered door Courtois.
    In een week dat je alles kan winnen en straks met niks overbijft dat zou wel een ferme domper zijn. Dus hopelijk straks berkerwinst!

  4. #2014
    Senior Member phénoménal-duval fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Oostduinkerke
    Berichten
    440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Tja, spijtig de wedstrijd duurde een kwartiertje te lang. Nog 3 goeie kansen gehad na de 1-1 maar prachtig gered door Courtois.
    In een week dat je alles kan winnen en straks met niks overbijft dat zou wel een ferme domper zijn. Dus hopelijk straks berkerwinst!
    Laat ons dan toch duimen voor zaterdag hé,al zullen ze nog efkes op de tanden moeten bijten
    phénoménal duval


  5. #2015
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Morgen de Rode Duivels en met 2 keer na mekaar te winnen is er onmiddelijk meer beleving voor een wedstrijd van de nationale ploeg. Stadion in een mum van tijd uitverkocht, auto's die toeterend door de straat zullen rijden bij winst, in de supermarkt staat er een standje met allerlei supportersspullen...
    Nu nog hopen dat we winnen morgen!
    Pronostiek 2-1.

  6. #2016
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Wel Tom , ik ga morgen es kijkken

  7. #2017
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Typisch Belgie ..... onze nationale krabbers winnen 2x en gans het land staat achter de ploeg en is Leekens ineens uitgeroepen tot supercoach, de redder des vaderlands.

    Moesten ze morgen kansloos verliezen is het juist het omgekeerde en schiet iedereen en de media op de eerste rij Leekens af.


    Feit is wel dat er een talentvolle vrij jonge groep bij elkaar is gekomen.
    De vergelijking met de groep van Guy Thys in de jaren '80 is nog wel ver gezocht maar deze groep heeft toch veel in zich om iets gelijkwaardig neer te zetten .... zolang ze zich maar blijven concentreren op het spelleke en niet op hun sjakoskes.
    En hopelijk beginnen die bobo's van den voetbalbond niet naast hun schoenen te lopen want daar vrees ik meer voor.
    Life is a highway to hell

  8. #2018
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Typisch Belgie ..... onze nationale krabbers winnen 2x en gans het land staat achter de ploeg en is Leekens ineens uitgeroepen tot supercoach, de redder des vaderlands.
    Gohja typisch Dead_Man? Niet vergeten het is al jaren geleden dat onze nationale ploeg er nog iets van terecht bracht. En als er dan eens een succesje is dan zijn de mensen natuurlijk wat euforisch.
    Toen we 6 keer na elkaar het WK haalden dan was dat ook al gewoontjes. Terwijl nu de mensen dolblij zouden zijn als we nog eens groot toernooi halen.

  9. #2019
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Typisch Belgie ..... onze nationale krabbers winnen 2x en gans het land staat achter de ploeg en is Leekens ineens uitgeroepen tot supercoach, de redder des vaderlands.
    Je zou moeten blij zijn! Een uitverkochte Heizel met 3/4 belgen! Mocht de heizel 80.000 plaatsen hebben, tzou nog uitverkocht zijn. De mensen zijn terug geïnteresseerd in de Rode Duivels! (ik ook)

    En je mag zeggen wat je wil, Leekens is een van de beste trainers in België. Enkel Gerets is nog een trapje hoger.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  10. #2020
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Ik ben content met onze nationale ploeg op 't moment ... er staat terug een ploeg en niet zoals een dik jaar geleden een bende egotrippers waarbij hun sjakos'ke belangrijker was.

    Ik ben alleen wat bang dat de media, nu dat het beter gaat, teveel druk gaan leggen op deze vrij jonge groep.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •