Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 136

Discussie: Grand Prix van Australie 2007

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    359

    Standaard

    Elk jaar hetzelfde, vanaf dat Ferrari er bovenuit steekt dan rijden ze illegaal rond. In 2005 hoorde je dergelijke zaken niet.

  2. #102
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik zie het probleem niet.
    Kan die onderkant bewegen ja of nee, wordt dit deftig gecontroleerd en is dat legaal ja of nee.

    Vorig jaar konden de regels 'verduidelijkt' worden en Renault kon hun wagen aanpassen op een belachelijk maar vooral cruciaal moment. Het lijkt me alleziens beter om nu zo'n vraag te stellen dan tijdens de teststop in de Zomer.

    Trouwens Ferrari fans, geen nood:

    A Ferrari spokesman commented: "It's part of the game any time Ferrari is quickest. It's not the first time that there have been questions about legality.

    "If someone has a complaint, there is always the FIA."

    Der is nog altijd de fia om elk Ferrari probleem op te lossen
    We weten toch allemaal de feiten uit het verleden. Ferrari is steeds legaal en een Niet-Ferrari is illegaal. Het komt erop neer om je zo snel mogelijk aan te passen aan wat fia(t) beslist.

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    324

    Standaard

    dat is nu eenmaal altijd als er een team domminant is... de andere zullen dubbel en dik checken om te zien of ze dat team niet kunnen vertragen. Als als het in een grijze zone zit dan vind ik dat het moet kunnen dat ze dit opnieuw bekijken.

    Als blijkt dat dit legaal is zal iedereen zo'n systeem binnen de kortste keren introduceren.

    zie vorig jaar de dempers van renault
    (\__/)
    (='.'=)
    ('')_('')

    This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination!!!!!!!!!

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht

    A Ferrari spokesman commented: "It's part of the game any time Ferrari is quickest. It's not the first time that there have been questions about legality.

    "If someone has a complaint, there is always the FIA."
    vind het toch straf dat ze dit zo zeggen... misschien is het wel een interpretatie van den journalist...
    (\__/)
    (='.'=)
    ('')_('')

    This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination!!!!!!!!!

  5. #105
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door song2 Bekijk bericht
    vind het toch straf dat ze dit zo zeggen... misschien is het wel een interpretatie van den journalist...
    ik vind niet veel speciaal aan die uitspraak. In mijn ogen reageren ze op een manier van, onze auto is legaal, maar als je het niet gelooft, ga dan naar de fia, en je zal zien dat we gelijk hebben...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  6. #106
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    De toon voor het 2007 seizoen is al gezet .... vrij vroeg dit jaar moet ik zeggen
    Life is a highway to hell

  7. #107
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    De toon voor het 2007 seizoen is al gezet .... vrij vroeg dit jaar moet ik zeggen

    achja, suspens van in het begin
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #108
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Hehé....daardoor is de Ferrari weer zo snel

    http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5587
    Heb juist dat artikel nog eens gelezen ....


    Hoewel Ron Dennis Ferrari niet specifiek bij naam noemt of zegt dat de bodemplaat illegaal is, zegt de McLaren-teambaas zeker te weten dat er auto's minder gaan presteren zodra deze interpretatie van het reglement wordt opgehelderd.
    .....
    Alle bolides hebben een oplossing zodat de vloer op z'n plaats blijft zitten, maar de concurrentie heeft een ongewoon complexe maatregel gespot in de pit bij Ferrari toen het bodywork van de auto af was.
    .....
    Dennis heeft duidelijk laten weten dat hij van mening is dat er verschillende illegale auto's rondrijden op het moment. ,,We zien wel hoe de zaken er voor staan over twee of drie races. Bij de eerste race zie je veel dingen voor het eerst waarna de vraag zich opwerpt wat legaal is en wat niet. Meestal krijgen de teams de eerste race het voordeel van de twijfel."

    Ik zie dus nie wat het probleem is.
    Ron Dennis heeft Ferrari niet bij naam genoemd .... Ron Dennis heeft niiet gezegt dat de bodemplaat illegaal is.
    Men heeft iets ongewoons gezien in de pitbox van Ferrari .... da's alles.
    En blijkbaar zijn er verschillende teams of bedoeld men met "verschillende illegale auto's" maar 2 auto's
    Life is a highway to hell

  9. #109
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Het zal uit pure gewenning zijn dat ze ferrari noemen he.

    Ik denk dat van heel die situatie niet veel gaat komen...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  10. #110
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    en komt erbij dat autosport.com, grandprix.com, motorsport.com en formula1.com nog niks melden over dit.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •