Pagina 13 van 66 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 656

Discussie: T-shirts

  1. #121
    drift is fun Pinto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Limburger en wereldburger
    Berichten
    475

    Standaard

    Zal er dan alleen de mogelijkheid zijn om de shirt te krijgen in Ieper of kan die ook (tegen betaling) worden verzonden voor degene dat niet naar Ieper afzakken?

  2. #122
    Senior Member harm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    151

    Standaard

    Gaat die nickname er nu bij staan? 'k denk dat het beter zou zijn dat we enkel de voornaam er op zetten ipv de nickname...

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    kan er een definitief ontwerp gemaakt worden? zodat we dan kunnen een vaste prijs vast leggen en kijken wie er ene wilt

  4. #124
    Senior Member Skodaracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    615

    Standaard

    Wie bestelt ze?

    Waar kunnen we bestellen?

    Hoe worden ze verdeeld?

    ...

  5. #125
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harm Bekijk bericht
    Gaat die nickname er nu bij staan? 'k denk dat het beter zou zijn dat we enkel de voornaam er op zetten ipv de nickname...
    In jouw geval is dat misschien wel beter.

    Voor de andere waarvan hun nick niet hetzelfde als hun voornaam is het aangeraden om toch maar hun nick erop te plaatsen

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    eerst moeten we een defintief ontwerp hebben over onze shirts

    kijken wat de prijs is?
    wie er ene wilt?
    wie kijkt om ze te laten drukken?
    zorgen voor de verdeling (in de tent van ieper is al een optie) dat kan geregeld worden daarvoor kijk ik en tevens ben ik ook aant het proberen om nog enkele zaken te regelen maar daarvoor later meer

    wel belangrijk enkel site naam op shirt+nick, eventueel de sponser namen kweet nie hoe jullie mening hier over is

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Kuurne
    Berichten
    273

    Standaard

    Hou er rekening mee dat misschien ook circuit-gangers de T-shirt willen, dus dan is een slogan à la 'Rally is not a Crime' misschien minder op zijn plaats.
    Don't Think Of Your Car As A Cold Machine, Think Of It As A Hot-Blooded Horse -- J.-M. Fangio

  8. #128
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Gisterenavond geen goesting meet om dit topje door te lezen. Ik heb het geweten.

    Nu, ik vind het idee van een T-shirt niet slecht. Persoonlijk zou ik zwart verkiezen.
    En ik vind het 2e ontwerp ook beter dan het eerste.

    Maar zoals Lord hier opmerkte : Dit forum bestaat niet aleen uit rally-liefhebbers. Er zijn hier ook circuit liefhebbers. En die zullen niet zo gauw een t-shirt kopen met "rally is not a crime". En om de prijs te drukken is het wel interressant om zoveel mogelijk t-shirts te kopen.

    Nu, ik stel voor dat er een paar ontwerpen gemaakt worden. Met of zonder nick, vooraan autosportforum of achteraan, in verschillende kleurtjes... weet ik veel. Als er dan een stuk of 4-5 of meer ontwerpen zijn dan moet er hier iemand maar een poll maken en kunnen we allemaal stemmen. Lijkt me het eerlijkste.

    Maar eerst en vooral moet er dan wil iemand gevonden worden die zich alles wil aantrekken, die er zijn schouders wil onderzetten.
    En als we het eens zijn over een ontwerp en kleur kan er over gegaan worden tot bestellen. Voorwaarde zou wel moeten zijn dat al wie meestemd in de poll ook daadwerkelijk een shirt koopt, kwestie van de kosten onder controle te houden, dat je niet zomaar je op je woorden kan terugkomen.

    Tot slotte is er het probleem van de verdeling. Niet iedereen kan en wil naar een rally komen om zijn shirt op te halen. Zeker de circuit-mannen niet.
    Dus zal iemand moeten bereidt gevonden worden om die op te sturen, mits betaling van portkosten uiteraard.


    Voila, mijn gedacht.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  9. #129
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Ik zou als beheerder van dit forum hier graag mijn schouders onder dit project steken, maar binnen 2 weken moet mijn thesis binnen en in juni heb ik dan de verdediging + examens. Helaas kan ik er dus weinig tijd in steken. Maar ik vertrouw erop dat iemand anders hier wel de verantwoordelijkheid op zich zal nemen en deze taak degelijk uitvoert.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    dus eerst nu enkele ontwerpen maken en gelieve hier te posten zodat we een gedacht hebben

    wat moet erop FORUM NAAM ZEKER
    nick naam eventueel
    sponsers eventueel door hen hebben we dit forum uiteindelijk dus zei mogen ook wel in de belangstelling komen

    dus wie er een ontwerp heeft post het hier maar dan kunne we verder gaan stap voor stap maar nu eerst het ontwerp

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •