Pagina 1 van 66 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 656

Discussie: T-shirts

  1. #1
    Senior Member Snijers fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Berichten
    750

    Standaard

    Ik denk dat we jou mening nu wel weten focuswrc, het forum is er om je mening te zeggen, maar niet om 20 keer hetzelfde te zeggen.. Laat iemand als Snijers doen wat hij wil, als hij sponers vindt die hem willen sponseren en dat hij kan starten met een goeie wagen, zal niemand daar rouwig om zijn.. En waarom moet crack bv hun geld steken in een buitenlander, die het parcours niet kent en op minuten word gereden?

    Westhoeker, we zouden moeten t-shirts laten maken.. Met voorop bv Rally is not a crime.. En dan op de achterzijde onze forumnaam, dan mss een afbeelding van een rallywagen en onderaan mss www.autosportforum.be.. Ik denk dat je een bedrijf hebt in Ieper die dat kan maken voor max 10 euro.. (het is maar een voorstel natuurlijk)

  2. #2
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    ja, initiatief nemen

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Locatie
    Hooglede
    Berichten
    930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snijers fan Bekijk bericht
    Ik denk dat we jou mening nu wel weten focuswrc, het forum is er om je mening te zeggen, maar niet om 20 keer hetzelfde te zeggen.. Laat iemand als Snijers doen wat hij wil, als hij sponers vindt die hem willen sponseren en dat hij kan starten met een goeie wagen, zal niemand daar rouwig om zijn.. En waarom moet crack bv hun geld steken in een buitenlander, die het parcours niet kent en op minuten word gereden?

    Westhoeker, we zouden moeten t-shirts laten maken.. Met voorop bv Rally is not a crime.. En dan op de achterzijde onze forumnaam, dan mss een afbeelding van een rallywagen en onderaan mss www.autosportforum.be.. Ik denk dat je een bedrijf hebt in Ieper die dat kan maken voor max 10 euro.. (het is maar een voorstel natuurlijk)
    No comment

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snijers fan Bekijk bericht
    Ik denk dat we jou mening nu wel weten focuswrc, het forum is er om je mening te zeggen, maar niet om 20 keer hetzelfde te zeggen.. Laat iemand als Snijers doen wat hij wil, als hij sponers vindt die hem willen sponseren en dat hij kan starten met een goeie wagen, zal niemand daar rouwig om zijn.. En waarom moet crack bv hun geld steken in een buitenlander, die het parcours niet kent en op minuten word gereden?

    Westhoeker, we zouden moeten t-shirts laten maken.. Met voorop bv Rally is not a crime.. En dan op de achterzijde onze forumnaam, dan mss een afbeelding van een rallywagen en onderaan mss www.autosportforum.be.. Ik denk dat je een bedrijf hebt in Ieper die dat kan maken voor max 10 euro.. (het is maar een voorstel natuurlijk)
    ik zou gewoon op de achter zijde van het t-shirt onze site naam vermelden met daaronder de vermelding rally is not a crime en wat westhoeker zei over de forumleden eens live ontmoeten.
    Waarom komen we niet eens samen op een avond in de tent van ieper lijkt mij de ideaale plaats om elkaar te spreken en te ontmoeten,iedereen of toch velen van het forum zullen wel afzakken naar ieper.

    en moesten er dan nog enkele zijn die een t-shirt dragen met onze site naam erop zal ons allen maar ten goede komen en kunne we nog meer leden aantrekken en mss meerdere sponsers

  5. #5
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    ik zou gewoon op de achter zijde van het t-shirt onze site naam vermelden met daaronder de vermelding rally is not a crime en wat westhoeker zei over de forumleden eens live ontmoeten.
    Waarom komen we niet eens samen op een avond in de tent van ieper lijkt mij de ideaale plaats om elkaar te spreken en te ontmoeten,iedereen of toch velen van het forum zullen wel afzakken naar ieper.

    en moesten er dan nog enkele zijn die een t-shirt dragen met onze site naam erop zal ons allen maar ten goede komen en kunne we nog meer leden aantrekken en mss meerdere sponsers
    Da zou wel makkelijk zijn moesten we al een t-shirt hebben van het forum en liefst met onze naam erop zodat we toch weten tegen wie we klappen hé

  6. #6
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Da zou wel makkelijk zijn moesten we al een t-shirt hebben van het forum en liefst met onze naam erop zodat we toch weten tegen wie we klappen hé
    Of tegen we eens goed ons gedacht moeten zeggen haha.

  7. #7
    RallyOnline.Be 555's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallyfreak Bekijk bericht
    Of tegen we eens goed ons gedacht moeten zeggen haha.

    Daar dacht ik ook meteen aan!!!


  8. #8
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 555 Bekijk bericht
    Daar dacht ik ook meteen aan!!!

    idd, bepaalde forummers zouden hun T-shirt nog nooit durven dragen denk ik

  9. #9
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    idd, bepaalde forummers zouden hun T-shirt nog nooit durven dragen denk ik
    Ja hier zijn er menings verschillen maar iedereen heeft dat é.
    Voor de ene is die rijder hot van hot voor de andere dan weer niet dusja.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Locatie
    Hooglede
    Berichten
    930

    Standaard

    We zijn allemaal geen kleine jongens meer zeker.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •