Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 121

Discussie: website-nieuws

  1. #111
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Merci voor de commentaren

    @ Henne: Mijn doel was eerst de website online te krijgen, dan zal ik eens kijken voor de embedded stylesheet enz. Site is idd gemaakt met dreamweaver. Maar die codes, zien de bezoekers toch niet, als ze deze niet zoeken toch Maar merci om het nog eens te melden, zal zien of het nodig is deze te veranderen.
    Inderdaad, vele mensen zien je code nooit, maar browsers kunnen soms wel eens vallen over zo'n code. Ik heb het nog niet gecontroleerd maar het kan goed zijn dat je site er anders uitziet in een andere browser.

    Persoonlijk zie ik liever apparte CSS file als het over HTML pagina's gaat. Dan is het ook duidelijker om code te bekijken en om later wat lay-out werk te doen.

    Het zijn natuurlijk maar tips moest je ooit es wat hulp nodig hebben, laat het me maar weten.

  2. #112
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    De site eens 2-talig gemaakt... www.rally-image.be

  3. #113
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Vanaf heden steekt www.WRCplace.be ook in een nieuw kleedje, en is er voor u en mij een pak eenvoudiger op geworden... Het gaat hem immers om het nieuws, foto's,... Het ontbrak mij aan tijd en nu kan een update vlugger gebeuren. Hij staat nog niet helemaal op punt, neg. en pos. reacties welkom...

    Om er meteen in te vliegen zijn de foto's van Dakar te zien en een Best Of 2008 fotoalbum!


  4. #114
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 206WRC-ke Bekijk bericht
    Vanaf heden steekt www.WRCplace.be ook in een nieuw kleedje, en is er voor u en mij een pak eenvoudiger op geworden... Het gaat hem immers om het nieuws, foto's,... Het ontbrak mij aan tijd en nu kan een update vlugger gebeuren. Hij staat nog niet helemaal op punt, neg. en pos. reacties welkom...

    Om er meteen in te vliegen zijn de foto's van Dakar te zien en een Best Of 2008 fotoalbum!

    Eél mooie head-banner en lekker dat je het Birth of a Hero font gebruikt vind ik een zalig font

  5. #115
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    zeer mooi gedaan! Klasse!

  6. #116
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 206WRC-ke Bekijk bericht
    Vanaf heden steekt www.WRCplace.be ook in een nieuw kleedje, en is er voor u en mij een pak eenvoudiger op geworden... Het gaat hem immers om het nieuws, foto's,... Het ontbrak mij aan tijd en nu kan een update vlugger gebeuren. Hij staat nog niet helemaal op punt, neg. en pos. reacties welkom...

    Om er meteen in te vliegen zijn de foto's van Dakar te zien en een Best Of 2008 fotoalbum!

    Heel knap.

  7. #117
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    thx

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    ook nieuw www.mediarally.be samen met snijers FE proberen we zoveel mogelijk rally's in beeld te brengen

  9. #119
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat ik me afvraag ....

    Waarom maken ulder nu eens niet gezamelijk één website ipv elfendertig verschillende die over 't zelfde gaan.
    Life is a highway to hell

  10. #120
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag ....

    Waarom maken ulder nu eens niet gezamelijk één website ipv elfendertig verschillende die over 't zelfde gaan.
    Ja waarom zijn er elfendertig kleine rally's op een jaar, in plaats da ze een grote rally organiseren hé ...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •