Pagina 218 van 273 EersteEerste ... 118168208216217218219220228268 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.171 t/m 2.180 van 2729

Discussie: In de maak

  1. #2171
    Senior Member rudie20vt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 August 2009
    Locatie
    tukkerland
    Berichten
    439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door red devil Bekijk bericht
    even een vraagje:
    Zijn er al decals van een evo X rally te koop ?
    ik kan nml alleen de Hoendevangers evo X vinden.
    Er zullen er toch al wel meer wezen ??
    de van der heuvel evo 10 is ook klaar bij jawi.

  2. #2172
    Member red devil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 June 2009
    Locatie
    Putten
    Berichten
    47

    Standaard

    super !
    Alleen die staat nog niet op hun site.
    ik ga ze van de week eens mailen

    Bedankt

  3. #2173
    Senior Member opel sport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 December 2008
    Locatie
    Ooigem
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door red devil Bekijk bericht
    even een vraagje:
    Zijn er al decals van een evo X rally te koop ?
    ik kan nml alleen de Hoendevangers evo X vinden.
    Er zullen er toch al wel meer wezen ??

    Je hebt ook die van Viaene, maar een deftige basis op 1/43 is nog niet echt beschikbaar!

    Enkel Vitesse, maar is niet echt dat om te slopen.

  4. #2174
    Senior Member rudie20vt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 August 2009
    Locatie
    tukkerland
    Berichten
    439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door red devil Bekijk bericht
    super !
    Alleen die staat nog niet op hun site.
    ik ga ze van de week eens mailen

    Bedankt
    jawel efe beter kijken he op pagina 5 van modelautonieuws.

  5. #2175
    Senior Member opel sport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 December 2008
    Locatie
    Ooigem
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudie20vt Bekijk bericht
    jawel efe beter kijken he op pagina 5 van modelautonieuws.
    Maar ze staan nog niet op de webwinkel onder Van den Heuvel te koop, dus moeilijk te bestellen hé.

  6. #2176
    Senior Member Loixrallyfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 October 2008
    Berichten
    1.867

    Standaard

    De Sierra van Droogmans ligt in de vuilbak.
    Vandaag ben ik een beetje over de rooie gegaan, nadat ook de vensters totaal niet pasten in de wagen en had genoeg van al het gezever met deze wagen. Dus ging mijn platte hand erop en is't over en uit.
    Ik besef dan ook dat het even tijd is voor een serieuze break en ga dan ook voor onbepaalde duur stoppen met bouwen totdat de goesting en drijfkracht er weer inzit. Want dit kan en mag nietmeer gebeuren.
    Altijd probeer ik de problemen op te lossen en lukt dat ook, maar wat me nu overkwam hier is een duidelijk teken om er even mee te stoppen.
    Ik ga dan ook een tijdje zogoed als nietsmeer doen om dan binnen afzienbare tijd de draad terug op te nemen. Ik zit al een tijdje in een bouwdip en het is van kwaad naar erger gegaan.
    Ik wens iedereen veel bouwplezier en zal aanwezig blijven op het forum maar even zonder modellen.

    Grts, Guido

  7. #2177
    EldikFan Ferdi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 August 2008
    Locatie
    Hilversum NL
    Berichten
    2.756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loixrallyfan Bekijk bericht
    De Sierra van Droogmans ligt in de vuilbak.
    Vandaag ben ik een beetje over de rooie gegaan, nadat ook de vensters totaal niet pasten in de wagen en had genoeg van al het gezever met deze wagen. Dus ging mijn platte hand erop en is't over en uit.
    Ik besef dan ook dat het even tijd is voor een serieuze break en ga dan ook voor onbepaalde duur stoppen met bouwen totdat de goesting en drijfkracht er weer inzit. Want dit kan en mag nietmeer gebeuren.
    Altijd probeer ik de problemen op te lossen en lukt dat ook, maar wat me nu overkwam hier is een duidelijk teken om er even mee te stoppen.
    Ik ga dan ook een tijdje zogoed als nietsmeer doen om dan binnen afzienbare tijd de draad terug op te nemen. Ik zit al een tijdje in een bouwdip en het is van kwaad naar erger gegaan.
    Ik wens iedereen veel bouwplezier en zal aanwezig blijven op het forum maar even zonder modellen.

    Grts, Guido

    Hey makker

    Aaaa wat zonde zeg,en kan me goed voorstellen alles tegen zit met zo model dat je uiteindelijk gewoon klaar mee bent.
    Enja dan maar de vuilbak in,zonde van je mooie werk man.
    Maarja komt wel weer en neem idd een break dan kom je weer op ideeen en begint het misschien weer te jeuken om te bouwen.
    Spreek je snel maat

  8. #2178
    Senior Member opel sport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 December 2008
    Locatie
    Ooigem
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Jah Guido,

    spijtig dat je er voorlopig mee stopt!!!!!!
    Maar hoop ook dat het snel weer begint te jeuken en we weer kunnen genieten van jou builds.

  9. #2179
    Senior Member Giovanni's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Jammer Guido.
    Maar is de onderliggende reden niet het feit dat je altijd zodanig veel wil detaileren & er altijd maar verder wilt in gaan,dat het niet altijd lukt? Mijns inziens vertaalt zich dit dan in stress & doe je wel eens domme dingen,zoals dit nu.
    Doe eens gewoon zoals ik, standaard bouwen, enkel gordels verlengen & mss wat photoetch. Verder heb ik helemaal geen behoefte aan kabelkes leggen,knopjes monteren op 't dashboard & wat nog allemaal...
    Mss krijg je dan weer de smaak te pakken.
    WRC-prono 2023 kampioen.
    WRC-prono criterium 2023 kampioen.
    WRC-prono criterium 2020 kampioen.
    WRC-prono criterium 2011 kampioen.
    IRC-prono 2011 kampioen.
    IRC-prono 2010 kampioen.

  10. #2180
    #46# Doc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 April 2010
    Locatie
    Maasmechelen
    Berichten
    405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni Bekijk bericht
    Jammer Guido.
    Maar is de onderliggende reden niet het feit dat je altijd zodanig veel wil detaileren & er altijd maar verder wilt in gaan,dat het niet altijd lukt? Mijns inziens vertaalt zich dit dan in stress & doe je wel eens domme dingen,zoals dit nu.
    Doe eens gewoon zoals ik, standaard bouwen, enkel gordels verlengen & mss wat photoetch. Verder heb ik helemaal geen behoefte aan kabelkes leggen,knopjes monteren op 't dashboard & wat nog allemaal...
    Mss krijg je dan weer de smaak te pakken.
    Dit klopt deels Vanni. Het probleem is, en dat heb ik ook, dat als je besluit van standaard te gaan bouwen, we van veel onderdelen gewoon niet tevreden zijn. En die wil je dan gaan aanpassen en dan ben je weer aan het detailleren. Nu moet ik ook toegeven dat ik (nog) niet de details aanbreng die Guido aanbrengt, maar OOB, dat lukt mij zelfs niet meer.

    Het probleem bij Guido situeert zich ook meer op een ander vlak. Zolang als ik hem nu ken heeft hij heel veel tijd in zijn modelbouw gestoken. Met perioden zelfs iedere dag. Op een gegeven moment krijg je dan de onvermijdelijke burnout. Gaat vanzelf ook weer over. Ook blijft het belangrijk te onthouden dat het een hobby is, en blijft. Een dag geen zin is bij mij een dag niet gebouwd. Niets moet en alles mag. Zelf bouw ik trouwens maximum een dagje of 3 in de week.


    Morgen bij Domino komt de zin wel weer terug.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •