Pagina 24 van 26 EersteEerste ... 142223242526 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 255

Discussie: Cafétalk

  1. #231
    Senior Member Nonkel Rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 September 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    696

    Standaard

    Iemand al één kalender tegen gekomen voor volgend rallyjaar (2015), het zou super handig zijn.

  2. #232
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Rally Bekijk bericht
    Iemand al één kalender tegen gekomen voor volgend rallyjaar (2015), het zou super handig zijn.
    Geduld, Nonkel.
    Het zal iets worden voor onder de kerstboom zeker? Dan is het nog niet te laat.

  3. #233
    Senior Member Thibaud's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 September 2007
    Locatie
    Maillen (Wallonie)
    Berichten
    2.196

    Standaard

    Kalender ASAF is al beschikbaar.
    Qua BRC, hebben we al enkele datums via google (Haspengouw, Wallonie, Sezoens, Ypres en OVV).

  4. #234
    Senior Member KURRIE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thibaud Bekijk bericht
    Kalender ASAF is al beschikbaar.
    Qua BRC, hebben we al enkele datums via google (Haspengouw, Wallonie, Sezoens, Ypres en OVV).

    Zal men uitkijken voor een nieuwe datum in Bocholt?????
    WK Rallycros op 17 mei in Mettet!
    LIFE IS 2 SHORT 4 SPEEDLIMITS!

  5. #235
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 May 2013
    Berichten
    12

    Standaard

    Dag mensen, ik las dat in het nieuwste nummer van Autonews een interview met Kevin Abbring is bijgevoegd. Helaas ben ik vanuit Nederland niet in de mogelijkheid om losse exemplaren van het magazine aan te schaffen.
    Ziet iemand misschien een mogelijkheid om eventueel het interview in te scannen en digitaal te sturen? Ik zou het ten zeerste waarderen.

  6. #236
    Senior Member Zdrie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 January 2009
    Berichten
    160

    Standaard

    Wil ik wel voor je doen. Stuur je me je mailadres, dan doe ik het in de komende dagen.

  7. #237
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 May 2013
    Berichten
    12

    Standaard

    Bedankt, ik heb mijn adres gestuurd. Hij komt echter niet op mijn 'verzonden berichten' pagina te staan dus ik weet niet of het goed is gegaan.

  8. #238
    Senior Member Zdrie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 January 2009
    Berichten
    160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EightGear Bekijk bericht
    Bedankt, ik heb mijn adres gestuurd. Hij komt echter niet op mijn 'verzonden berichten' pagina te staan dus ik weet niet of het goed is gegaan.
    Is ok, heb je adres ontvangen. Ik stuur je de scans door in de volgende dagen.

  9. #239
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Weet niet direct waar ik volgende vraag moet stellen, dus daarom maar hier he.
    Wij gaan volgend jaar met 7 vrienden (venten) op weekend. Het wordt ofwel rond het Gentse, ofwel ergens bij Ieper. We zouden graag een quad/buggy tocht maken daar ergens in de regio, iemand tips voor zoiets aan die kanten?

    Alle andere toptips (goei kroegen/activiteiten/festiviteiten/rally's/vakantiehuizen..) zeer welkom. Tis het weekend van 22-23-24 April 2016.
    Dank u!

  10. #240
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Weet niet direct waar ik volgende vraag moet stellen, dus daarom maar hier he.
    Wij gaan volgend jaar met 7 vrienden (venten) op weekend. Het wordt ofwel rond het Gentse, ofwel ergens bij Ieper. We zouden graag een quad/buggy tocht maken daar ergens in de regio, iemand tips voor zoiets aan die kanten?

    Alle andere toptips (goei kroegen/activiteiten/festiviteiten/rally's/vakantiehuizen..) zeer welkom. Tis het weekend van 22-23-24 April 2016.
    Dank u!
    In het Ieperse, Mesen en Heuvelland zijn de burgemeesters en zodoende ook de politiediensten niet zo tuk op Quad's en dergelijk gerij! Drinken en eten daarentegen is er in overvloed te vinden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •