Pagina 10 van 26 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 255

Discussie: Cafétalk

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro Bekijk bericht
    Binnenkort wordt het te duur om nog te gaan werken
    Wat is dat werken? Is dat besmettelijk?

  2. #92
    Senior Member Giovanni's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Wat is dat werken??
    Dat is een parochie nabij Zarren & Handzame

  3. #93
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro Bekijk bericht
    Binnenkort wordt het te duur om nog te gaan werken
    Ongelofelijk ,maar we zijn er niet meer ver vanaf .

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GoFastFreddy Bekijk bericht
    had die bereking gemaakt koen op 40000km aan 0.07 en kwam al aan zoveel , ewel de staat zal ze weer uit onze zak rollen
    Voor vele Nederlanders is dit blijkbaar goedkoper dan wat ze nu betalen.Daar moeten ze nu blijkbaar tot 50% van de aankoopprijs nog extra aan de staat betalen bij inschrijving.Ik heb toch zoiets gelezen in hbvl.Daar stond ook een tabel in met berekeningen en voor een kleine auto betaal je met het nederlandse tarief al vanaf 5000km meer als dat wat we momenteel betalen.Bij een wagen met groot vermogen betaal je zelfs bij veel km minder dan wat ze nu moeten betalen
    Dus als men hier hetzelfde systeem als in Nederland zou toepassen,dan is het goedkoper voor de mensen wat een dikke wagen kunnen aanschaffen.Voor de normale werkmens wordt het duurder

  5. #95
    Senior Member redcapPA's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 November 2008
    Locatie
    Ekeren
    Berichten
    665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Voor vele Nederlanders is dit blijkbaar goedkoper dan wat ze nu betalen.Daar moeten ze nu blijkbaar tot 50% van de aankoopprijs nog extra aan de staat betalen bij inschrijving.Ik heb toch zoiets gelezen in hbvl.Daar stond ook een tabel in met berekeningen en voor een kleine auto betaal je met het nederlandse tarief al vanaf 5000km meer als dat wat we momenteel betalen.Bij een wagen met groot vermogen betaal je zelfs bij veel km minder dan wat ze nu moeten betalen
    Dus als men hier hetzelfde systeem als in Nederland zou toepassen,dan is het goedkoper voor de mensen wat een dikke wagen kunnen aanschaffen.Voor de normale werkmens wordt het duurder
    das dan goe gezien van die mannen met hunnen dikke bak

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    324

    Standaard

    worden de auto's dan goedkoper bij onze noorderburen?
    (\__/)
    (='.'=)
    ('')_('')

    This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination!!!!!!!!!

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Ja, BPM wordt afgeschaft dacht ik.

  8. #98
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Dus... dan zullen er meer Ford Focus RS'en gaan opduiken in NL? Daar kost die nu namelijk 50.000€ en in België slechts 32.150€!
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

  9. #99
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CPWRC Bekijk bericht
    Dus... dan zullen er meer Ford Focus RS'en gaan opduiken in NL? Daar kost die nu namelijk 50.000€ en in België slechts 32.150€!

    Dat is te verklaren door die BPM he. Elke auto is zoveel duurder in NL. Geef mij dan maar de illegale Belgische BIV... Op vlak van autotaxen mogen we (voorlopig) nog niet klagen denk ik. Maar ook hier zullen de taxen op bezit langzaam aan vervangen worden door taxen op gebruik.

  10. #100
    Bleu Patrol GR Blackbird's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Dat is te verklaren door die BPM he. Elke auto is zoveel duurder in NL. Geef mij dan maar de illegale Belgische BIV... Op vlak van autotaxen mogen we (voorlopig) nog niet klagen denk ik. Maar ook hier zullen de taxen op bezit langzaam aan vervangen worden door taxen op gebruik.

    Waarom ze altijd alles moeilijk maken in België , ze weten niet meer van waar het geld gehaald , dus is de gewone werkende mens de makkelijkste prooi .
    Een Vlaming denk alleen aan zichzelf en kijkt niet om naar zijn buur en daar spelen de ministers zeker op in hier in ons Belgenland , wie kent de slogan "Verdeel en Heers "

    Zolang we niet samen iets ondernemen zal men verder de nobele werkende man uitzuigen .

    Althans , ik ben geen minister en ver van slim , maar dat ze dit eens doen .

    Laat de Benziene en Dieselprijsen naar de 1.50€ gaan , en laat de taks zoals hij is , dan betaald iedereen zoveel hij zelf wilt , meer u rijd , meer u betaald .

    Laat iedere niet Belgische wagen een wegentaks betalen op autosnelwegen van een 125 per jaar voor de vrachtwagens , en 80€ voor andere , zo zal iedereen betalen voor de wegen en de groene lucht , op een redelijke manier .
    Rally Events Simply The Best

    Bovenstaande post is mijn persoonlijke mening , maar gezien ik behoor tot het "MensDom" kan ik het Autosportforum niet verantwoordelijk stellen voor mijn fouten !!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •