Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 71

Discussie: Kompasrit 2009

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 March 2009
    Berichten
    262

    Standaard

    ook aanwezig. De peugeot ( T16 ) heeft zijn werk weer goed gedaan. Het eerste deel ( wanneer het nog wat warmer was ) kreeg hij heel soms een opstoot , maar dit werd dan opgelost door verstandig '' sneller '' te rijden zodat hij meer koudere lucht kon binnen trekken. Het 2de deel was ook zeer leuk en vooral het donker maakte dit toch wel weer speciaal. Onze trip moet een technische probleem gekend hebben en daardoor zonder trip gevallen in het begin van de wedstrijd wat dus luide tot zware inschattingsfout .

    Hopelijk volgend jaar weer hetzelfde van al dat goede.

  2. #52
    Member subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 June 2009
    Berichten
    97

    Standaard

    ik vond het dik in orde, wel massa's auto's en veel schoon materiaal gezien

    denk wel foutje in de roadbook in deel 2 toen we moesten inslaan aan het bord containerpark, maar uiteindelijk toch de weg gevonden

    volgend jaar probeer ik zeker terug te komen

    in de eerste lus dachten we dat we goed zaten kwa tijd, en letters op te schrijven maar jammergenoeg bleek het minder waar te zijn
    nu ja, maakt niks uit, het is toch voor de fun


    stroken onverhard waren ook wel leuk, wel paar keer blijven haperen met de voorbumper maar das risico é, maakt niks uit

    er stond ook iemand in een bocht foto's te nemen, denk bij de start ook
    en in de eerste lus nog iemand aan het filmen ook

    iemand een idee of dit op het internet komt?
    zou wel graag actiefoto willen :wink:
    Laatst gewijzigd door subarufreak; 23 August 2009 om 08:09

  3. #53
    Senior Member rikkert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Berichten
    422

    Standaard

    Foto's op www.vanda-team.be

  4. #54
    Member kennyrallylover's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 July 2009
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    79

    Standaard

    Prachtige rit! Ondanks het mindere resultaat toch heel veel plezier gehad! Proficiat aan de organisator(en). Volgend jaar zeker terug aanwezig!

  5. #55
    Member asconatje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Locatie
    Staden
    Berichten
    85

    Thumbs down

    Heel geslaagde rit! Proficiat aan de organisatie!!! We hebben ons geamuseerd. En dan nog op een mooie 14de plaats geëindigd. Volgend jaar komen we terug!

  6. #56
    Senior Member Rallyfan_072's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    2.058

    Standaard

    Volgend jaar komen we zeker terug, het was super. Veel deelnemers, schoon volk, mooie baantjes,goeie sfeer...

    Buiten dat er ne boer bijna ons van de weg reed met zijn Mercedes en ons verweet dat wij allemaal (de deelnemers) zijn baan aan het afpakken waren, was er geen enkel probleem

    Nuja, zeer goede organisatie en volgend jaar proberen Michel en mij terug te komen, maar dan met een iets minder gestandariseerde wagen
    Laatst gewijzigd door Rallyfan_072; 23 August 2009 om 10:34
    Website Rallyteam Casseyas-Vandersarren

    www.harelbeeksfriethuis.be/rally

  7. #57
    Senior Member mk2's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 August 2008
    Locatie
    west vloanders
    Berichten
    383

    Standaard

    alles was dik in orde,wat we mss wel konden gebruiken was af en toe een referentiepunt,volgend jaar komen we zeker terug.

  8. #58
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Thumbs down

    Tweede 'échte' rit voor mij (na 'De Schreve' begin juli) en opnieuw zeer goed meegevallen.

    Leuk parcours, verzorgd roadbook, vlot verloop van de wedstrijd ondanks de grote opkomst, verschillende mooie karretjes aan de start,... chapeau voor de organisatie.

    Tevreden ook met het resultaat, 16de op 97 (bij de startersklasse); zonder een 'beginnersfoutje' (intussen weer een kneepje van het vak bijgeleerd) van mij in het eerste deel zat er allicht wel een top 10 in.

    Volgend jaar probeer ik er zeker weer bij te zijn. (als het niet samenvalt met de Deutschland-rally die - voorlopig - geprogrammeerd staat voor het voorlaatste weekend van augustus)

  9. #59
    Senior Member BollieRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rallyfan_072 Bekijk bericht
    Volgend jaar komen we zeker terug, het was super. Veel deelnemers, schoon volk, mooie baantjes,goeie sfeer...

    Buiten dat er ne boer bijna ons van de weg reed met zijn Mercedes en ons verweet dat wij allemaal (de deelnemers) zijn baan aan het afpakken waren, was er geen enkel probleem

    Nuja, zeer goede organisatie en volgend jaar proberen Michel en mij terug te komen, maar dan met een iets minder gestandariseerde wagen
    ik heb hem nog juist zien weg rijden al tuuutn, skoon zicht wi

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 March 2009
    Berichten
    262

    Standaard

    weet er iemand waar ik de uitslag kan vinden ? Want ik ben vroeger moeten door gaan door omstandigheden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •