Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Peugeot cup

  1. #1
    samaeymotorsport pedrosamaey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 October 2008
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    32

    Standaard Peugeot cup

    Zoals er hier al enkel mensen weten hebben wij dit jaar geprobeerd een peugeot 205 cup in te richten.
    Ons idee om een cup in te richten is om de ( kleinere ) teams een kans te geven een eerlijk kamioenschap te rijden zodat iedereen kans maakt op een overwinning wat nu onmogelijk is als je met een 1300cc of 1600cc rijd in de div 3 klasse.
    Hierop zijn vele posetieve reaktie's gekomen toch zijn er weinig teams die wilde deelnemen , reden van de teams dat hun wagen niet comform was aan de cup en de meeste wilde eerste zien wie er nog mee deed een deze cup.

    Nu willen we in 2010 alles een beetje anders aanpakken en niet aleen de peugeot 205 laten deelnemen aan de cup maar een algemene peugeot cup inrichten.

    Daarom langs deze weg graag jullie reaktie en hoe jullie deze cup zouden willen zien of tips zijn altijd welkom.

    We hebben ondertussen enkel sponsers die deze cup willen helpen realiseren.

  2. #2
    Senior Member Duc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    2.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedrosamaey Bekijk bericht
    Zoals er hier al enkel mensen weten hebben wij dit jaar geprobeerd een peugeot 205 cup in te richten.
    Ons idee om een cup in te richten is om de ( kleinere ) teams een kans te geven een eerlijk kamioenschap te rijden zodat iedereen kans maakt op een overwinning wat nu onmogelijk is als je met een 1300cc of 1600cc rijd in de div 3 klasse.
    Hierop zijn vele posetieve reaktie's gekomen toch zijn er weinig teams die wilde deelnemen , reden van de teams dat hun wagen niet comform was aan de cup en de meeste wilde eerste zien wie er nog mee deed een deze cup.

    Nu willen we in 2010 alles een beetje anders aanpakken en niet aleen de peugeot 205 laten deelnemen aan de cup maar een algemene peugeot cup inrichten.

    Daarom langs deze weg graag jullie reaktie en hoe jullie deze cup zouden willen zien of tips zijn altijd welkom.

    We hebben ondertussen enkel sponsers die deze cup willen helpen realiseren.
    Goe initiatief om een cup te doen maar zolang er geen steun is door de invoerder zie ik nie in wat er van prijzen of premies er te verdelen valt .

    Neem gewoon een 206 en een 207 . Een cup met een wagen die al Jaaaaaaaaaaaren niet meer gemaakt wordt vind ik nie interessant . Maar een goe voorstel .

  3. #3
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Super initiatief voor de amateurs! Ook dat 205 model mag wel gezien worden Hopelijk komt er veel reactie!
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  4. #4
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    das inderdaad e supergoe gedacht , had ik zelf nog een 205 gehad zou ik daaraan wel mee doen.
    en tis juist die 1600 gti motor sta nog steeds bij jou é , je ga nu verzeker wel weten wie ik ben.

  5. #5
    samaeymotorsport pedrosamaey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 October 2008
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    32

    Standaard

    Op steun van de invoeren nog van de VAS kunnen we helaas niet rekenen.
    Dit werd ons in het begin van het jaar ons al duidelijk gemaakt.

    We hebben wel enkel sponsers gevonden die dit willen helpen realizeren en zo een betaalbaar kampioenschap in te richten voor (de kleinere teams)

    Het is de bedoeling dat je kan deelnemen aan een kampioenschap die voor iedereen haalbaar is Wat in een citroen C2 of een ford fiesta cup niet kan.

    We willen dit kamioenschap dan ook enkel proveciaal inrichten om zo de kleinere teams ook een kans te geven.

    Wagens die we zouden willen toelaten in de cup:

    -Peugeot 106
    -peugeot 205
    -peugeot 206
    -peugeot 309


    Dit alles in diverse klassen onderverdeeld .

    Meer info zal er binnenkort op onze site vinden zijn : http://www.samaeymotorsport.com
    Laatst gewijzigd door pedrosamaey; 17 July 2009 om 21:41

  6. #6
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Ga es met piloten uit de asaf horen .

  7. #7
    Senior Member kaze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 September 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedrosamaey Bekijk bericht

    Meer info zal er binnenkort op onze site vinden zijn : http://www.samaeymotorsport.com
    net even reglement doorgenomen...

    ik had er meer van verwacht. Tekstje wijst vooral in de richting van uw zaak. En waarom 100 euro cup geld zonder elders kortingen te geven (buiten die % wanneer iets bij u aangekocht wordt)

    En prijzengeld pas na de 3de wedstrijd...

    Ik wens u alvast het beste..maar vrees ervoor.
    Leuk iniatief, maar je had het misschien beter uit handen gegeven zodat een neutraler persoon het kon finaliseren.

    ps : ik vond ook typfoutjes

Soortgelijke discussies

  1. peugeot 306 gti
    By capri power in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 2 July 2009, 14:26
  2. foto's bf goodrich peugeot ieper 2008
    By opel_rally in forum Rally binnenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 27 May 2009, 16:31
  3. Peugeot 206 op 1/43
    By Loixrallyfan in forum Algemeen
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 26 April 2009, 11:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •