Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Resultaten enquête

  1. #1
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard Resultaten enquête

    Dit zijn de resultaten van de enquête die begin juni werd gehouden.
    In totaal hebben we 219 ingevulde formuliertjes geregistreerd. Dat is behoorlijk veel dus.

    Vraag 1: Wat vind je van de advertentiebanners hier op het forum?
    Gepast: 160
    Geen mening: 33
    Te veel banners: 15
    Meer banners mogen: 11

    Vraag 2: Vind je de reclame in de banners interessant/relevant?
    Geen mening: 101
    Nee: 81
    Ja: 35
    Blanco: 2

    Vraag 3: Heb je nog opmerkingen over de advertenties hier op het forum?
    14 reacties ontvangen

    Vraag 4: In de eerste maanden dat het forum actief was, werden er T-shirts gemaakt met het logo en te koop aangeboden. Enkele forumleden stelden voor om deze actie opnieuw te doen. Vind je dit een goed idee?

    Ja: 117
    Geen mening: 86
    Nee: 15
    Blanco: 1

    Vraag 5: Ben je van plan om (opnieuw) één of meerdere T-shirts te kopen?
    Nee: 88
    Ja: 66
    Geen mening: 63
    Blanco: 2

    Vraag 6: Heb je nog opmerkingen waar we rekening mee moeten houden als we opnieuw T-shirts verdelen?

    19 reacties ontvangen

    Vraag 7: Vind je dat er dit jaar nog een autosportforum meeting georganiseerd moet worden?

    Geen mening: 98
    Ja: 91
    Nee: 27
    Blanco: 3

    Vraag 8: Naar welke provincies wil je afzakken om naar de autosportforum meeting te komen?

    West-Vlaanderen: 95
    Oost-Vlaanderen: 57
    Limburg: 48
    Antwerpen: 47
    Vlaams Brabant: 46
    Brussel: 16

    Vraag 9: Wat zijn voor jou mogelijke tijdstippen waarop je naar een meeting wil afkomen?
    Zaterdagavond: 91
    Vrijdagavond: 79
    Zaterdagnamiddag: 61
    Zondagnamiddag: 41

    Vraag 10: Welke maanden passen voor jou het best om naar een forummeeting af te komen?
    Februari: 73
    Januari: 72
    November: 66
    December: 66
    Juli: 61
    Augustus: 58
    Oktober: 55
    Maart: 49
    September: 48
    Juni: 40
    April: 37
    Mei: 37

    Vraag 11: Vind je een karting een goed idee voor de volgende meeting?
    Ja: 99
    Geen mening: 88
    Nee: 13
    Blanco: 19

    Vraag 12: Heb je nog opmerkingen/voorkeuren waar we rekening mee moeten houden als we opnieuw een meeting organiseren?
    29 reacties ontvangen

    Vraag 13: Sinds kort heeft autosportforum.be een eigen Facebook groep. Ben je reeds lid van deze groep?
    Nee: 148
    Ja: 52
    Ik ken Facebook niet: 17
    Blanco: 2

    Vraag 14: Wat vind je van de moderatie op het forum?
    In orde: 174
    Er worden te veel ongepaste berichten toegelaten: 37
    Te streng, er worden te veel berichten gewist: 4
    Blanco: 4

    Vraag 15: Wat vind je van de snelheid van het forum?
    In orde: 174
    Het mag sneller maar over het algemeen ok: 43
    Te traag: 0
    Blanco: 2

    Vraag 16: Algemene opmerkingen
    19 reacties ontvangen

  2. #2
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Reacties op vraag 6:

    als ze mooi zijn en niet te duur
    eventueel als het echt een mooi iets is
    Forumleden hun naam op de rug vanachter!
    grote maten
    hangt natuurlijk af van het uitzicht en prijs
    Hangt van prijs af
    Ik ben eigenlijk ni zo ene om het t-shirt dragen, ik hoop dat jullie er veel zullen verkopen.
    Ja wat kleur kan geen kwaad. Ontwerp een model of 3 mening vragen aan de kopers dus de forummers hé?Misschien een poll daar voor organiseren en die met de meeste stemmen nemen
    Laat ze er maar goed uitzien
    Mijn weet het nog niet impliceert gewoon dat het af zal hangen wanneer de t-shirts verkocht zouden worden. Wanneer dit gebeurt in de eerst komende maanden zal het niet zo evident zijn om ene te kopen. Dit omdat er nogal wat rally's zijn en ik liever mijn laatste euros spendeer aan rally dan aan T-shirts. Maar op zich vind ik het wel een goed idee.
    Misschien de mensen laten kiezen tussen bepaalde kleuren
    Mss eens een andere versie maken ?
    rally is not a crime mag er op staan
    Rallycross foto of cartoon op het T-Shirt (wagens)
    Catchy spreuk op het T-Shirt
    rallykalender afdrukken op de achterkant ofzo ?
    of de t -shirt voorzien van een leuke uitspraak
    Vooral een rally- of rallycrossauto in verwerken?
    waarom worden er deze keer geen stickers gemaakt ? of bestaat dit al want ik ben nog niet zo lang lid
    zorg voor een zeer uniek ontwerp , zodat forumleden elkaar kunnen herkennen .
    Misschien een domme opmerking, maar aan windjacket's ( dunnen regenjasjes ) kan men in Belgie ook wel nood hebben tijdens autosport evenementen . Tevens de ideale kans om het forum te promoten.

  3. #3
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Reacties op vraag 12:

    AL mag dat ook gewoon een drink zijn, of een of ander event wat we samen bezoeken (bijv museum van D'ieteren, autoshow, ....)
    Catchy concept. Lokken van publiek door een uitgewerkt thema. Persoon die meer info naar het volgend seizoen toe weet, uitnodigen. Enkele piloten uitnodigen.
    Een 2 tal keer organiseren.
    Eentje in West-vlaanderen en ergens een in de Limburg zo kan je kiezen naar welke je gaat en wil je ze toch alletwee doen kan met dit nog doen.
    een babbelavond of een samenkomst op een of andere locatie met een drankgelegenheid
    Een meeting waarnaar elk met zijn eigen wagen komt. Sportwagens, Tuning, Olditimers. Kortom, de rallyliefhebbers "gekleed". Je kan er ook een Bolleke-Pijl rit van maken. Denk dat veel mensen interesse zullen hebben om hun wagen te showen ...
    Er mag nergens Rally zijn ('k doe nogal veel service).
    Heb hier niet alles ingevuld om de eenvoudige reden dat een forummeeting voor mij niet hoeft. En om de enquete niet te beinvloeden heb ik dit deel grotendeels overgeslagen.
    heb zeer onregelmatige werkuren...dus moeilijk om iemand te vragen hiermee rekening te houden...
    Het mag iets anders zijn dan karting, maar wat het dan moet zijn,...nog geen idee
    het mag ook iets anders zijn met een drankje en een hapje
    iets anders... maar moeilijk om een alternatief te geven...
    Ik ben al wat ouder en wet uit ervaring dat het moeilijk is om iets te organiseren waar iedereen zich in kan vinden. Ik ben de mening toegedaan dat, iedereen die ergens naartoe wil gaan dat ook doet en daarvoor de nodige inspanningen levert. Wie dat uit de grond van zijn hart niet wil doet er dan ook niets voor. Dus tijdstip, locatie, aard van de activiteit doen er weing aan toe...wie het wil komt, wie niet blijft thuis.
    Weet dat ik het respecteer dat er mensen inspanningen doen om dergelijke meetings te organiseren. Een samenkomst met een etentje zou k eerder zien zitten dan een karting race, maar dat is dan ook mijn persoonlijke visie.
    Ik kom niet op een meeting, aangezien ik uit Nederland kom.
    Ik kom uit oost nederland, en het zal zowiezo te ver rijden worden voor een meeting of kart avond. Succes met de organisatie, maar helaas zonder mijn deelname
    Ik zit met een dubbel gevoel ivm een meeting, hebben we vroeger op het forum waarvan ik moderator was ook es gedaan. Een geslaagde dag, maar dan ondervind je wel al vlug dat veel mensen zich op het forum anders voordoen dan als je ze ontmoet en dat kan rare effecten hebben voor de toekomst van een forum.
    is een beetje ver voor mij.
    vanuit nederland naar belgie voor een rally gaat nog ,maar karten doe ik hier wel.
    is mij algelijk
    Je kan ook een bowling doen met eten incluis das toch bekende formule datbij velen aanslaat en heb je meer contact met de mensen.
    Of is een avond over rally(videofilmpjes tonen) met ne bbq enzo bij
    Just for the fun. Meeting kan ook bijvoorbeeld een babbel café zijn waar leden hun hobby/sport een komen uitleggen : slalom wat houdt dat in, rittensport wat is dat nu juist, hoe werkt dat, waarvoor moet je opletten, ....
    karting mag voor mij als supporter dan , mijn rug apprecieert het niet zo
    Meeting in een grote stad bij speciaal evenement (bvb Kerstmarkt in Antwerpen, Gentse Feesten, gratis festival, ...). Afspraak om bepaald uur op vooraf afgesproken punt en dan een glas gaan drinken. ambiance verzekerd
    Misschien een raar idee, maar waarom geen infostandje op ene of andere rally (OVV via co-pilootje bijvoordbeeld)
    misschien ook enkele andere activiteiten tijdens de meeting?
    Paintball
    Vanwege een serieuze handicap vanaf de geboorte kan ik geen sporten beoefenen.
    voor mensen die minder goed op de been zijn ( slechte rug of dergelijke ) is dat niet de ideale manier om ook met de meerderheid mee kunnen te doen . Al moet het natuurlijk oo geen petanque-fuif worden
    voor mij hoeft dat niet een karting te zijn gewoon samen komen en ene drinken is ook al oke
    voor of na een of andere evenement
    Waarom niet eens een klein circuit afhuren (is natuurlijk duurder, maar dat kan je dan weer doorrekenen aan diegene die komen) en iedereen zich eens laten uitleven?

  4. #4
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Reacties op vraag 16:

    Als ik foto's uit m'n afbeeldingen verwijder, verdwijnen die ook in de discussies en da zou eigenlijk nie mogen. Hoe kan ik da vermijden?
    De moderator;
    Beroepsmatig heb ik ook een paar opleidingen gehad in die richting, wat me daar geleerd werd is dat een moderator een moderator is en blijft en vooral neutraal een discussie moet pogen te leiden.
    Toegegeven, een forum is toch wel moeilijker om in de hand te houden.
    Doe zo voort , top forum en 1 van de weinige die ik dagelijks bezoek .
    Er wordt regelmatig onderscheid gemaakt tussen reacties van Belgen en van bijvoorbeeld mensen uit Nederland. Waar Nederlanders direct een reprimande krijgen of posts verwijdert zien, mogen Belgen bijkans alles (en vooral negatief) richting Nederlanders zeggen. Daar moet m.i. één lijn in getrokken worden.
    het lijkt mij handig dat bij het openen van een topic als eerste de laatste pagina verschijnt zoals op het Nederlandse forum
    Ik post zelf ook foto's maar posts met 10 foto's om maar iets te zeggen belasten het forum denk ik onnodig. Op veel fora is een limiet van een foto of 3, leest makkelijker en doorlinken kan toch altijd
    Keep up the good work! 't is niet makkelijk om zoveel actieve leden in de hand te houden en alles goed te organiseren!
    bij deze een welgemeende dankuwel!!!!
    Men mag toch wat strenger zijn naar wat sommigen hier allemaal schrijven. Sommigen schrijven in hun eigen dialect of in smstaal en dat is soms een hele opgave om te ontcijferen. Het gaat me niet om schrijffouten want dat maakt iedereen wel eens, mezelf inbegrepen, maar als men een bericht plaats moet het toch voor iedereen leesbaar zijn.
    Worden de resultaten van deze enquete bekend gemaakt? Zoja, wanneer?
    Met alle respect voor de beheerder en moderatoren hun werk, maar ik vind dat het sfeer op het forum er minder goed is op geworden. Ik heb zo de indruk dat er, jammer genoeg, meer geruzied wordt voor pietluttigheden. Zoals Han zegt is een forum inderdaad om te discussiëren, maar vooral de onrespectloze commentaren storen me soms erg. Denk maar in de aard van "dat wist ik al langer". Dan volgt er een reply op "ben je nu preuts of wat?" Vooral zo een opmerkingen verzieken de sfeer. Met dit nu te vermelden wens ik zeker en vast geen kritiek te uiten op de moderatoren. Het kan best aan mij liggen, want als toekomstig leerkracht heb ik gewoon niet graag welles nietes discussies die tot niets leiden. Idem met onnozele, kinderachtige commentaren. Maar dit heb je op ieder forum. Toch vind ik dat de sfeer hier wel wat grimmiger is geworden dan dat hij vroeger was.

    Hierbij besluit ik mijn schrijven.

    Met vriendelijke groet
    misschien nog ietwat meer in detail onderverdelen. Zoals een appart deel voor modelbouw en rallycross.
    mooi forum, beter als rallysport.nl , hier altijd redelijke serieuze informatie, ga zo door
    om een pagina terug te gaan , gaat het zeer traag
    op het forum zelf is er niks aan te merken
    de gebruikers ervan ( sommigen toch )zou ik graag met wat meer hersenen zien
    maar iedereen is er welkom en dat maakt het mooi
    perfect, moderatie is goed maar er zijn er natuurlijk altijd die graag zeveren maar dit mag niet de overhand nemen ,maar voorlopig goed !
    Soms word door sommige forumleden neerkijkend gedaan over de prestaties van belgische piloten terwijl ze een belgische piloot altijd ophemelen die door vele fabrieksteams gehekeld word , laat ons de actieve piloten steunen maar dat moet ieder voor zich uitmaken daar kunnen jullie als forumbeheerders niks tegen beginnen , ik zou zeggen doe zo voort en laat de zeikerts links liggen
    Tof en informatief forum. Dik in orde!
    Voor volgend jaar zie ik graag voor de Rally van Ieper - als er dan nog een BF Goodrich stuur is - dat er een apart topic is alleen over dit initiatief, zodat het topic van Ieper niet nog meer onzinnige reacties krijgt.
    Wit moet verboden worden voor letters. Er zijn nog altijd mensen die met de vorige kleuren willen blijven werken
    Zo door gaan.

  5. #5
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Hierboven de reacties die ingestuurd zijn via het enquête formulier. Dit laat de ongezouten mening van iedereen zien. Er zijn geen reacties uitgefilterd. We kunnen uiteraard niet voor iedereen goed doen, maar de overwegend positieve reacties doen ons deugd! Bedankt daarvoor

    Wat de meeting betreft, kijken we best ergens uit om iets in de winter te organiseren aangezien zich dan het meeste mensen kunnen vrij maken.
    Wat mij betreft zullen er alleszins opnieuw t-shirts verkocht worden, alleen zijn er nog geen concrete details bekend: prijs, lay-out (zelfde als vorig jaar?), ...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Leuk eens om de resultaten te zien! Zo weten we ook eens wat de andere forumleden denken.

Soortgelijke discussies

  1. Resultaten Rallye du Var
    By fanmen in forum Rally buitenland
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 25 November 2007, 19:31
  2. Enquete sociologie
    By riddler in forum Café
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 3 May 2007, 09:07

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •