Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 100

Discussie: BK rallycross

  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 July 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    nog 5 maanden wachten mannen en je kan terug beginnen tellen wie en wat wel meetelt voor het kampioenschap
    EINDE DISCUSSIE zenne
    Pauwels kampioen.BASTA

  2. #82
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yariske Bekijk bericht
    nog 5 maanden wachten mannen en je kan terug beginnen tellen wie en wat wel meetelt voor het kampioenschap
    EINDE DISCUSSIE zenne
    Pauwels kampioen.BASTA
    een heel jaar spannend en dan die laatste cross de manier waarop

  3. #83
    Member kitcar's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 December 2007
    Locatie
    bergeijk
    Berichten
    35

    Standaard

    foto's laatste wedstrijd 2009 nationaal op 11 oktober
    gefotografeerd door "palm" op www.1-2knal.nl

  4. #84
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 October 2009
    Berichten
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Turboke Bekijk bericht
    is een tijd van komen , en een tijd van gaan , en de tijd van gaan is nu gekomen .. hahahhahaha
    puur geluk maris heeft gereden op een nieuwe afstelling en die is nie zo goe meegevallen en den tijd is nog niet gekomen

  5. #85
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvo man Bekijk bericht
    puur geluk maris heeft gereden op een nieuwe afstelling en die is nie zo goe meegevallen en den tijd is nog niet gekomen
    Oh ja, als er nen BMW wint is da puur geluk ofwa ??? Volgens mij heeft Leysen heel sterk gereden, en is hij verdient gewonnen.
    Net zoals Maris de verdiende kampioen is, is Leysen de verdiende winnaar van de laatste wedstrijd. En dat met nen BMW die door sommige mensen al was afgeschreven. Waar zaten dan de andere volvo's om Leysen van de eerste plaats te houden ????

  6. #86
    Senior Member waltie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 August 2009
    Locatie
    koersel-beringen
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Oh ja, als er nen BMW wint is da puur geluk ofwa ??? Volgens mij heeft Leysen heel sterk gereden, en is hij verdient gewonnen.
    Net zoals Maris de verdiende kampioen is, is Leysen de verdiende winnaar van de laatste wedstrijd. En dat met nen BMW die door sommige mensen al was afgeschreven. Waar zaten dan de andere volvo's om Leysen van de eerste plaats te houden ????

    ge zijt wel echt BMW - super minded hé sub zero , den bmw mag gewonnen hebben maar het kampioenschap telt meer dan 1 wedstrijd hé dus swedisch-volvo boven

  7. #87
    205 T16 evo2 sub zero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 September 2008
    Berichten
    268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waltie Bekijk bericht
    ge zijt wel echt BMW - super minded hé sub zero , den bmw mag gewonnen hebben maar het kampioenschap telt meer dan 1 wedstrijd hé dus swedisch-volvo boven
    Ik ben inderdaad BMW-minded ja, maar ik kan wel toegeven dat Luc Maris de verdiende kampioen is. Spijtig dat sommige mensen die volvo-minded zijn elke overwinning van een BMW moeten afdoen als " puur geluk ". En laat nog staan dat Luc met een andere afstelling gereden heeft en daardoor enkele fouten heeft gemaakt, waar zaten dan die andere zweedse supermachienen ??? Right, achter die ouden BMW

  8. #88
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Jongens, topic is BK Rallycross. Laten we het nu hierbij houden. Maak anders een divers of zever-topic aan als je eens wat wilt afwijken.

  9. #89
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 October 2009
    Berichten
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Oh ja, als er nen BMW wint is da puur geluk ofwa ??? Volgens mij heeft Leysen heel sterk gereden, en is hij verdient gewonnen.
    Net zoals Maris de verdiende kampioen is, is Leysen de verdiende winnaar van de laatste wedstrijd. En dat met nen BMW die door sommige mensen al was afgeschreven. Waar zaten dan de andere volvo's om Leysen van de eerste plaats te houden ????
    ik heb nie gezegd da leysen onverdiend gewonnen heeft hij rijd inderdaad goed proficiat leysen maar een seizoen wordt nie beslist op 1 cross bij div 3 bij div1 wel dit jaar

  10. #90
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 October 2009
    Berichten
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sub zero Bekijk bericht
    Ik ben inderdaad BMW-minded ja, maar ik kan wel toegeven dat Luc Maris de verdiende kampioen is. Spijtig dat sommige mensen die volvo-minded zijn elke overwinning van een BMW moeten afdoen als " puur geluk ". En laat nog staan dat Luc met een andere afstelling gereden heeft en daardoor enkele fouten heeft gemaakt, waar zaten dan die andere zweedse supermachienen ??? Right, achter die ouden BMW
    de enige andere volvo die meereed in de a finale was van fillip baelus en die rijd nog maar een seizoen mee en kent de auto nog niet goed dus

Soortgelijke discussies

  1. één rallycross front
    By masmarc in forum Rallycross
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 5 October 2009, 23:05
  2. rallycross freaks
    By DUVEL in forum Rallycross
    Reacties: 9460
    Laatste bericht: 5 October 2009, 20:29
  3. testdag rally&rallycross
    By pats rallycross in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 4 January 2008, 17:24

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •