Pagina 62 van 80 EersteEerste ... 1252606162636472 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 611 t/m 620 van 794

Discussie: Irc 2010

  1. #611
    Member Bird's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2010
    Locatie
    Pops
    Berichten
    32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    en een demaerschalk. De Cecco blijft al iets te lang hangen vind ik persoonlijk.

    En de voorbije 2j heeft De Cecco veel pech gekend.

  2. #612
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    idd de cecco en maerschalck 2 rappe mannen met de fiesta. En mss toch beetje voordeel vaoor maerschalck, die is nog heel jong.
    Boon is voor mij ook iemand met talent, maar kvrees net dat ietske minder dan vb een neuvile en duval

  3. #613
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warlord Bekijk bericht
    Inderdaad volledig mee eens.Vouilloz heeft het al bewezen door irc kampioen te zijn en anderen moeten het nog bewijzen door het te worden.Denk dat sommigen hier wel erg fanatiek zijn maar dat wil niet zeggen dat neuville niet goed is he..
    Hmmm, ik denk dat sommige hier wat beter moeten lezen wat er staat. Volgens mij wordt Klinger hier gewoon geciteerd. Niemand zegt dus dat hij rapper is als Vouilloz, men zegt gewoon wat Klinger 'zou' gezegd hebbben. Zo interpreteer ik het toch



    @suzanne_express: Lees dit eens: http://www.autosportforum.be/search....853&pp=&page=2 in 90% van uw posts zit je kritiek te geven op Neuville.

    Ik ben gewoon tevreden dat hij aan de finish staat, en ja zijn tijden waren zeker niet top, maar 't is de eerste maal op deze ondergrond in een 4x4. Niet simpel als je ziet wie er tegenover hem stond.

    Feit is dat er een aantal mensen WEL in hem geloven en dat zijn ook niet van de minste (RACB, Kronos, Bugalski om er maar enkele te noemen). Maar wellicht ben jij met de gele vrachtwagen slimmer als die mannen, proficiat!


    Hoe dan ook, den Tiemen heeft het bij het rechte eind.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  4. #614
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    [QUOTE=HaCo;194688]Hmmm, ik denk dat sommige hier wat beter moeten lezen wat er staat. Volgens mij wordt Klinger hier gewoon geciteerd. Niemand zegt dus dat hij rapper is als Vouilloz, men zegt gewoon wat Klinger 'zou' gezegd hebbben. Zo interpreteer ik het toch



    HMMMMMMMMM,ik denk ook dat sommige hier beter wat moeten lezen.
    Ik ga akkoord met opel rally die enkel reageert op enkele vergelijkingen.

  5. #615
    Senior Member Duc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    2.416

    Standaard

    Blijkbaar zou Skoda een off stuur aangeboden hebben aan Freddy voor de Barum , Madeira en San Remo . Nice

  6. #616
    Senior Member Duc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    2.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den laagvlieger Bekijk bericht
    tot in ieper
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    De bedoeling nu is inderdaad dat hij die rally uitrijdt , eens hij dat treffelijk kan doen zullen ze dan toch serieus moeten werken eraan om de tijden te verbeteren , hij moet nu ook gewoon finishen omdat ze vrezen als hij sneller zou beginnen te rijden dat hij er weer zou afgaan en dat willen ze nu vermijden , maar hij zal zichzelf ook moeten aanpassen als hij wil mee draaien in de top van het IRC , qua tijden dan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den laagvlieger Bekijk bericht
    Daarin hebt gegelijk, maar vindt ook Neuville geen supertalent,anders zou hij nie op bijna 4min staan,ook al ist de eerste keer da ie daar start, in ieper gaan we meer weten,goe goed ie wel is
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jl3210 Bekijk bericht
    Kan me toch niet echt overtuigen ; er is 110km gereden en staat op +/- 3min... Wie/wat staat er nog achter hem ? Als het werkelijk zo'n immens talent is zou hij toch wel dichter mogen staan... Gebrek aan kilometers zal hij zeker en vast toch wel niet hebben !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Neuville heeft mij nog nooit kunnen overtuigen dat hij zo'n groot talent is , hij is goed in een c2 maar daar stopt het dan ook voor mij , maar ja das ieder z'n eigen ding daarover.
    Hij zelf word daar nu aangeraden denk ik om eerst en vooral eens te finishen , want als hij terug brokken maakt zou de supercarriere van Neuville wel es snel voorbij kunnen zijn zowel in het IRC als in het JWRC , hij draait wel goede tijden maar wat ben je ermee als je niet uitrijdt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den laagvlieger Bekijk bericht
    We zullen zien
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suzanne express Bekijk bericht
    heb alleen problemen met forummers , die zich uitgeven als de grote kenners die zich uitgeven als ontdekkers van supertalenten die op meer dan zes minuten gereden worden in een rally , en dan afgeven op iemand die niet overtuigd is van het supertalent en ja heb wel een probleem met anderstaligen nml. franstaligen die het voor het zeggen hebben bij de RACB die de waalse piloten blijven voortrekken en niet alleen in de rally , ik hoop alleen dat ze ferm op hun bek gaan al zal dat niks veranderen aan hun ingesteldheid ,

    Nog niets gevonden van opmerkingen over Neuville tijdens de Ypres rally :
    3e , 4e en 5e tijden algemeen met 1 uitzondering van een 6e tijd op Kp 2 .

    Dat bewijst genoeg volgens mij met zo weinig ervaring in Ieper .

  7. #617
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Bouffier in Barum rally met officiele Peugeot en nieuwe motor!
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  8. #618
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Bouffier in Barum rally met officiele Peugeot en nieuwe motor!
    Allemaal kijken naar de 1ste KP dan want ie rijd dus met de Peugeot waar er een vloek op is . Bryan is natuurlijk de ideale fransman om Juho puntjes af te snoepen, met het Poolse Kampioenschap heeft hij het ritme en zijn de wegen mss beetje vergelijkbaar met de Barum. Kopecky zal moeilijk worden denk dat ie nog meer favoriet daar is dat Loix was in Ieper.

  9. #619
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht
    Nog niets gevonden van opmerkingen over Neuville tijdens de Ypres rally :
    3e , 4e en 5e tijden algemeen met 1 uitzondering van een 6e tijd op Kp 2 .

    Dat bewijst genoeg volgens mij met zo weinig ervaring in Ieper .
    Akkoord in Ieper heeft hij goed gereden en is met het geluk van andere uitvallers op het podium geraakt , maar ik ben nog steeds niet overtuigd en meer wil ik er niet over kwijt dit om discussies te vermijden

  10. #620
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Akkoord in Ieper heeft hij goed gereden en is met het geluk van andere uitvallers op het podium geraakt , maar ik ben nog steeds niet overtuigd en meer wil ik er niet over kwijt dit om discussies te vermijden
    Met het geluk noem je dat, het was zijn missie om op de baan te blijven en snelle tijden te doen. Is daar dus goed in gelukt, is geen geluk heeft geen grote fouten gemaakt heel goed gereden dus iets wat velen in Ieper niet konden zeggen. En heeft dat in Bulgarij ondertussen overgedaan. Of was dat ook geluk?

Soortgelijke discussies

  1. ERC 2010
    By masmarc in forum Rallycross
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14 May 2010, 21:23
  2. ACP Classic Tour 2010 - 17/18/04/2010
    By dupanton in forum Rittensport
    Reacties: 49
    Laatste bericht: 28 April 2010, 23:13
  3. seizoen 2010
    By yariske in forum Rallycross
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 5 April 2010, 13:53
  4. boucles de spa 2010
    By filip deplancke in forum Rittensport
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 2 November 2009, 20:36
  5. Dakar 2010
    By r199 in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29 July 2009, 16:49

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •