Pagina 154 van 376 EersteEerste ... 54104144152153154155156164204254 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.531 t/m 1.540 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #1531
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil69 Bekijk bericht
    F1 is gedaan, Ferrari zal naar champcars gaan of hoe noemt die serie, de andere huidige teams gaan Ferrari volgen, F1 is dood, leve Champcars.Bye Mosley, Bye Ecclstone
    euh Phil .... de ChampCars serie bestaat niet meer zulle
    Die zijn failliet gegaan en bijna alle teams zijn overgegaan naar de IRL .... ge weet wel, die serie die op merendeels van hun races afwerkt op ovals.


    Een paar jaar geleden waren er toch plannen om een eigen serie op poten te zetten, GPWC of zoiets. Ron Dennis en Jean Todt waren daar toen mee bezig dacht ik .... en toevallig zijn die 2 nu van strijdtoneel verdwenen.
    Misschien word dat oude gedacht nu terug uit de wc pot gevist ....
    Life is a highway to hell

  2. #1532
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    euh Phil .... de ChampCars serie bestaat niet meer zulle
    Die zijn failliet gegaan en bijna alle teams zijn overgegaan naar de IRL .... ge weet wel, die serie die op merendeels van hun races afwerkt op ovals.


    Een paar jaar geleden waren er toch plannen om een eigen serie op poten te zetten, GPWC of zoiets. Ron Dennis en Jean Todt waren daar toen mee bezig dacht ik .... en toevallig zijn die 2 nu van strijdtoneel verdwenen.
    Misschien word dat oude gedacht nu terug uit de wc pot gevist ....
    k'was t'vergeten welke die serie was of hoe die nu noemde, IRL dan of zoals je zegt iets uit de wc-pot

  3. #1533
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil69 Bekijk bericht
    F1 is gedaan, Ferrari zal naar champcars gaan of hoe noemt die serie, de andere huidige teams gaan Ferrari volgen, F1 is dood, leve Champcars.Bye Mosley, Bye Ecclstone
    Wat een doemdenken...

    Geef het eerst even wat tijd, er zullen zeker nog veranderingen gebeuren waardoor de grote teams toch nog zullen overwegen om te blijven. Ze kunnen het zich niet verooloven dat teams zoals Ferrari én Renault én Toyota ervandoor gaan.

  4. #1534
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Wat een doemdenken...

    Geef het eerst even wat tijd, er zullen zeker nog veranderingen gebeuren waardoor de grote teams toch nog zullen overwegen om te blijven. Ze kunnen het zich niet verooloven dat teams zoals Ferrari én Renault én Toyota ervandoor gaan.
    Wij (de fans) vinden dat de F1 niet zonder Ferrari én Renault én nog een paar kan.
    Moss'ke Maxley vind van wel, hij wil niet liever dat alle fabrieksteams zich niet inschrijven voor 2010 .... én volgens de berichten zijn er 8 teams uit lagere series potentieel kandidaat om naar de "Formule Spanky Mosley" te komen dankzij die budgetregel.

    Eén persoon is opvallend stil in gans deze hetze ..... Ecclesteentje
    Life is a highway to hell

  5. #1535
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ecclesteentje ?

    Ecclestone worried Ferrari my leave F1 :
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/75461


    Als ik vind dat er hier iemand opvallend stil is in deze discussie is het wel McLaren en/of Mercedes.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #1536
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ecclesteentje ?

    Ecclestone worried Ferrari my leave F1 :
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/75461


    Als ik vind dat er hier iemand opvallend stil is in deze discussie is het wel McLaren en/of Mercedes.
    'k heb het ook just gelezen .....
    Natuurlijk is Ecclesteentje bang dat Ferrari vertrekt .....
    Bij een eventueel vertrek van Ferrari zal Ecclesteentje wel rekening kunnen houden met mindere inkomsten uit reclame, uitzendrechten, toeschouwersaantallen en prullaria.

    Zijn madam was de slimste .... Ecclesteentje aan de deur zetten, scheiden en den helft van zijn fortuin afsnoepen ..... als zijn inkomsten volgend jaar minder worden heeft zij het nu toch al.



    Wat betreft McLaren ..... ik peins dat Ron Dennis niet zomaar vertrokken is ..... hij is bezig diene GPWC uit de WC-pot te vissen
    Life is a highway to hell

  7. #1537
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat betreft McLaren ..... ik peins dat Ron Dennis niet zomaar vertrokken is ..... hij is bezig diene GPWC uit de WC-pot te vissen
    Als daar maar geen nattigheid van komt

  8. #1538
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    De soep wordt lang niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend....

    Effe een schoon vlaamsch gezegde gebruiken om te illustreren wat ik er van vind.

    Teams die zullen opstappen? Die soep wordt lang niet heet gegeten.... Al die teams die aankondigen te zullen opstappen..... als er al 1 zal opstappen zal het veel zijn. Ik geloof nooit dat er 5-6 of meer teams zullen opstappen.
    Niet op tijd inschrijven misschien wel. Maar als puntje bij paaltje komt zullen ze wel mogen meedoen denk ik.
    Alsof de FIA voorrang zou geven op een nieuw team en een bestaand team (dat nu al in de F1 uitkomt) zou uitsluiten. Maxie kan blaffen wat hij wil maar dit gaat volgens mij niemand slikken

    Hoeveel nieuwe teams zijn er nu al aangekondigd? 8? 9? 10?
    Ook die soep zal nog heel veel afkoelen.......
    Als er daadwerkelijk 1 nieuw team bijkomt dan zullen we mogen content zijn denk ik. USF1 is volgens mij de enige geloofwaardige kandidaat. Zij zijn er al langer dan vandaag mee bezig. Voor al de rest is het al veel te laat. Misschien dat voor 2011 nog een team of 2 in aanmerking komt en al de rest zal afhaken wegens te weinig know-how om het in de F1 te maken.

    Volgens mij zullen we dus volgend jaar in de F1 - als de soep is afgekoeld - terug met de huidige teams (of toch het meerendeel ervan) terugvinden. En misschien 1, hooguit 2 nieuwkomers.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  9. #1539
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    De soep wordt lang niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend....

    Effe een schoon vlaamsch gezegde gebruiken om te illustreren wat ik er van vind.

    Teams die zullen opstappen? Die soep wordt lang niet heet gegeten.... Al die teams die aankondigen te zullen opstappen..... als er al 1 zal opstappen zal het veel zijn. Ik geloof nooit dat er 5-6 of meer teams zullen opstappen.
    Niet op tijd inschrijven misschien wel. Maar als puntje bij paaltje komt zullen ze wel mogen meedoen denk ik.
    Alsof de FIA voorrang zou geven op een nieuw team en een bestaand team (dat nu al in de F1 uitkomt) zou uitsluiten. Maxie kan blaffen wat hij wil maar dit gaat volgens mij niemand slikken

    Hoeveel nieuwe teams zijn er nu al aangekondigd? 8? 9? 10?
    Ook die soep zal nog heel veel afkoelen.......
    Als er daadwerkelijk 1 nieuw team bijkomt dan zullen we mogen content zijn denk ik. USF1 is volgens mij de enige geloofwaardige kandidaat. Zij zijn er al langer dan vandaag mee bezig. Voor al de rest is het al veel te laat. Misschien dat voor 2011 nog een team of 2 in aanmerking komt en al de rest zal afhaken wegens te weinig know-how om het in de F1 te maken.

    Volgens mij zullen we dus volgend jaar in de F1 - als de soep is afgekoeld - terug met de huidige teams (of toch het meerendeel ervan) terugvinden. En misschien 1, hooguit 2 nieuwkomers.
    ik lees hier nergens iets over de twee lagen (wc-papier, om in de dead_man analogie te blijven), of de budgettering...

  10. #1540
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Ik volg Grungie: zoveel zal er niet gebeuren volgens mij...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •