Pagina 210 van 376 EersteEerste ... 110160200208209210211212220260310 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.091 t/m 2.100 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #2091
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Exit Barrichello graag!

  2. #2092
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Exit Barrichello graag!
    dat is tenminste een duidelijk mening

  3. #2093
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    sheds an interesting light upon the responsabilities of Piquet... http://www.autosport.com/news/report.php/id/78797

  4. #2094
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Allemaal weer een hele mic-mac -verhaal
    Maar k'denk dat Piquet nergens meer op een stuurtje zal moeten hopen

  5. #2095
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    mmmm. Een getuige-X die overal van af wist... FIA die immuniteit aanbood bij mensen voor hun informatie... Alonso die alle schijn tegen had en niet vervolgd werd... Dezelfde Alonso die volgend jaar toch weg gaat... Wil getuige 'FA'-X nu opstaan?

  6. #2096
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    mmmm. Een getuige-X die overal van af wist... FIA die immuniteit aanbood bij mensen voor hun informatie... Alonso die alle schijn tegen had en niet vervolgd werd... Dezelfde Alonso die volgend jaar toch weg gaat... Wil getuige 'FA'-X nu opstaan?
    een onbevooroordeelde mening lol

  7. #2097
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Ja en Nee. Ik zal niet zeggen dat ik Alonso graag mag. Het is een goede rijder, maar persoonlijkheid heeft hij totaal niet, tenzij je arrogantie ook een persoonlijkheid vind. Maar wat ik wel vind is dat er iemand met de staart tussen de benen wegloopt alsof zijn neus bloed (zo, 2 spreekwoorden door elkaar). Ik kan me niet voorstellen dat hij er niets mee te maken heeft. Ik kan niet geloven dat hij op dat moment zo'n strategie wil aanhouden. Hij stond 15de op de grid en had niets te verliezen, maar dan nog ga je niet op een strategie weg die in de basis je alleen maar 0 opleverd. Neem daarbij dat getuige-X alle details wist van de afspraak tussen Nelsinho, Flavio en Pat! Dat gaat in tegen wat Nelsinho altijd verteld heeft, dat hij bij Flavio en Pat op het matje moest komen en later nig door Pat aangespoken werd op welk punt hij de muur moest kussen.

    Dus, strategie, geen enkele blijdschap bij de winst, de koele reacties t.o.v. Flavio zorgen bij mij dat mijn gevoel zegt dat Alonso er van wist. Dat hij het er niet mee eens was, wil ik hem meegeven maar hij heeft er wel van geprofiteerd. En door uit de school te klappen heeft hij immuniteit verworven bij de FIA en kan hij volgend jaar gewoon bij Ferrari rijden.

  8. #2098
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Dat Alonso van niks wist lijkt me idd ook zéér onwaarschijnlijk. Anders zou hij met een volle tank vertrokken zijn en gegokt hebben op een éénstopper.

  9. #2099
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Dat Alonso van niks wist lijkt me idd ook zéér onwaarschijnlijk. Anders zou hij met een volle tank vertrokken zijn en gegokt hebben op een éénstopper.
    nog een zeer onbevooroordeelde poster lol

    mannen, kijken jullie eigenlijk naar de GP's? er zijn wel meer gok-strategies en de input van de renners in die dingen is al bij al redelijk beperkt geworden. gevolg van de Brawn doctrine, ging ik bijna schrijven... maar bon, meningen zijn vrij, uiteraard. het schrijven maakt het even goed niet perse waar


    nieuwtje: Bob Bell vervangt de verguisde Briatore tot het einde van het jaar. Rara, wie wordt het volgend jaar?

  10. #2100
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    nog een zeer onbevooroordeelde poster lol

    mannen, kijken jullie eigenlijk naar de GP's? er zijn wel meer gok-strategies en de input van de renners in die dingen is al bij al redelijk beperkt geworden. gevolg van de Brawn doctrine, ging ik bijna schrijven... maar bon, meningen zijn vrij, uiteraard. het schrijven maakt het even goed niet perse waar


    nieuwtje: Bob Bell vervangt de verguisde Briatore tot het einde van het jaar. Rara, wie wordt het volgend jaar?
    Ik kan best aannemen dat je zo'n strategie van een zéér lichte wagen toepast op een circuit waar er mogelijkheden zat zijn om in te halen. Maar niet op een smal stratencircuit als Singapore. En dan die crash van Piquet... Dit ruikt naar Franse tenenkaas met een sausje van Spaanse Paella erover Trouwens, al vergeten hoe Schumacher hier destijds 'onbevooroordeeld' te pas en te onpas werd beschuldigd van allerlei duistere praktijken?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •