Pagina 217 van 376 EersteEerste ... 117167207215216217218219227267317 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.161 t/m 2.170 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #2161
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    euh... toyota zou naar verluidt graag én Kubica én Raikkonen opstellen, volgend jaar

  2. #2162
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    euh... toyota zou naar verluidt graag én Kubica én Raikkonen opstellen, volgend jaar
    Met alle respect voor Glock,Trulli en hun voorgangers maar dees 2 zijn andere koek.

    Eentje zou al wel een mooie stunt zijn Toyota denk ik.

    Zonder een toppiloot is het team wel dood denk.

  3. #2163
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Briatore heeft zich niet verveeld na zijn verbanning uit de F1.
    Zijn madam, een 27 jarige italiaanse schone heeft ie al zwanger gemaakt.

    Da's de officiele versie hé
    Feit is dat zijn madam zwanger is ..... maar zij alleen weet van wie
    Life is a highway to hell

  4. #2164
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    euh... toyota zou naar verluidt graag én Kubica én Raikkonen opstellen, volgend jaar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Met alle respect voor Glock,Trulli en hun voorgangers maar dees 2 zijn andere koek.

    Eentje zou al wel een mooie stunt zijn Toyota denk ik.

    Zonder een toppiloot is het team wel dood denk.

    Als ze in Japan willen kunnen ze Raikkonen én Kubica een vetbetaald contract aanbieden. Toyota is naast Ferrari en McLaren een team dat zoiets kan.

    Indien deze 2 piloten voor hun gaan rijden pakweg de komende 2 jaar en het lukt hun dan nog niet om mee te strijden voor regelmatig een podium en een zege dan is het met Toyota binnen 3 jaar gedaan peins ik.
    Life is a highway to hell

  5. #2165
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Geen Toyota motoren meer voor Williams in 2010

    Na Campos, USF1, Manor en Lotus .... volgens jaar Wiiliams ook met Cosworth motoren ?
    Alhoewel ik hier en daar ook lees dat ze belangstelling hebben voor de Renault motor.
    Life is a highway to hell

  6. #2166
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Williams had nog een contract met Toyota voor motoren voor 2010 maar dat is vroegtijdig beindigd na onderling overleg.

    Ze azen op de Renault motor of die van Mercedes.
    Die laatste is in ieder geval in onderhandeling met Red Bull én Williams. Maar Mercedes heeft nog altijd geen formele toelating van de FIA (dacht ik toch) om 4 teams te bevoorraden.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  7. #2167
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik heb in de week gehoord of gelezen dat Mercedes geen interesse heeft om een 4de team een motor te bezorgen en dat Williams door die hele Renault affaire niet veel hoop meer heeft (had?) om daar een motor vast te krijgen.Dus was Cosworth de meest logische oplossing

  8. #2168
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Ik heb in de week gehoord of gelezen dat Mercedes geen interesse heeft om een 4de team een motor te bezorgen en dat Williams door die hele Renault affaire niet veel hoop meer heeft (had?) om daar een motor vast te krijgen.Dus was Cosworth de meest logische oplossing
    ze hadden willen eigenlijk die Renault omwille van het verbruik (veel lager, kijk naar de stops van Alonso), volgend jaar geen stops hé...
    maar ze waren natuurlijk even beangstigd dat renault eruit zou vliegen

  9. #2169
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    If vraag me af...Cosworth mag 5 teams bevoorraden met motoren maar Mercedes moet toestemming krijgen van de FIA om aan 4 teams te mogen leveren? Mosley weer zeker?

    De vraag is of Cosworth een motor gaat kunnen leveren die het 3 races volhoud. Daar hebben ze mijn gedacht nog geen ervaring mee.

  10. #2170
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    If vraag me af...Cosworth mag 5 teams bevoorraden met motoren maar Mercedes moet toestemming krijgen van de FIA om aan 4 teams te mogen leveren? Mosley weer zeker?

    De vraag is of Cosworth een motor gaat kunnen leveren die het 3 races volhoud. Daar hebben ze mijn gedacht nog geen ervaring mee.
    zijt gij nu écht op zoek naar logica in de F1-wereld? goed gek

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •