Pagina 226 van 376 EersteEerste ... 126176216224225226227228236276326 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.251 t/m 2.260 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #2251
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    er zijn nog al drive-throughs uitgedeeld voor "unsafe releases", dus zo ongewoon is het niet.
    De inconsistentie zit er natuurlijk in dat ze soms wel, soms niet een drive through geven voor een unsafe release en dat kan natuurlijk niet. Maar in principe heb ik geen probleem met die straf... op voorwaarde dat ze altijd gegeven wordt.
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  2. #2252
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Maar het gebeurde in de 1ste ronde van de wedstrijd (misschien net de 2de), hebben die gasten modder in de ogen gehad dat ze niet 70/69 rondes de tijd hebben gehad om hem even binnen te halen, of wilden ze zich niet mengen met het kampioenschap en geven ze daarom maar deze achteraf/straf

  3. #2253
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    er zijn nog al drive-throughs uitgedeeld voor "unsafe releases", dus zo ongewoon is het niet.
    De inconsistentie zit er natuurlijk in dat ze soms wel, soms niet een drive through geven voor een unsafe release en dat kan natuurlijk niet. Maar in principe heb ik geen probleem met die straf... op voorwaarde dat ze altijd gegeven wordt.
    consistentie & FIA...

    ik blijf consistent in m'n claim dat in zulk geval waar de piloot niets verkeerd deed (eerder zelf slachtoffer werd van het gevaar), deze geen straf verdient

  4. #2254
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Voor wie alsnog verwachtte Loeb in Abu Dhabi in de STR te zien plaatsnemen, de kogel is door de kerk: geen superlicentie voor Séb, kous af

  5. #2255
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    Voor wie alsnog verwachtte Loeb in Abu Dhabi in de STR te zien plaatsnemen, de kogel is door de kerk: geen superlicentie voor Séb, kous af
    En groot gelijk. Ze geven beter de kans aan een rijder die ook volgend jaar een volledig jaar kan meerijden.

    We hebben niks aan "gastrijders" volgens mij. Moest hij een volledig seizoen ambiëren dan zou dat al iets anders zijn...

  6. #2256
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Waarom? Het seizoen is toch voorbij (kampioenschappen) en een beetje positieve reclame kan niet kwaad na alle crash-gate achtige verhalen. Ik vind het vreemder dat ze een x-voudige rallykampioen/ Le-Mans rijder niet een superlicentie willen afgeven terwijl een persoon die 3 races in een Japans GP2 kampioenschap achteraan gereden heeft wel dat papiertje krijgt...

  7. #2257
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Waarom? Het seizoen is toch voorbij (kampioenschappen) en een beetje positieve reclame kan niet kwaad na alle crash-gate achtige verhalen. Ik vind het vreemder dat ze een x-voudige rallykampioen/ Le-Mans rijder niet een superlicentie willen afgeven terwijl een persoon die 3 races in een Japans GP2 kampioenschap achteraan gereden heeft wel dat papiertje krijgt...
    inderdaad...

    dit gezegd zijnde, diegene die een risico zou genomen hebben inzake imago was niet de F1, maar Loeb, imo, Henne

  8. #2258
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Gasten te jong voor een rijbewijs krijgen een licentie maar de misschien wel meest getalenteerde autopiloot van't moment krijgt dit niet


    Wat maakt het uit dat die volgend jaar meedoet of niet?

  9. #2259
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Gasten te jong voor een rijbewijs krijgen een licentie maar de misschien wel meest getalenteerde autopiloot van't moment krijgt dit niet
    Wat maakt het uit dat die volgend jaar meedoet of niet?
    Zo denk ik er ook over.
    5 maal wereldkampioen rally en geen superlicentie krijgen ,ze zouden zich moeten schamen

  10. #2260
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Mannen, rally en de eenzitterij zijn twee totaal verschillende klasses. Je kan niet verwachten dat Loeb zomaar in een F1 wagen kan stappen. Hij heeft totaal geen ervaring in zulk soort races en zou alleen maar in de weg rijden of ongelukken veroorzaken. Met wat testkilometers zou het waarschijnlijk wel beter lukken. Maar dat mag niet tijdens dit seizoen. Dus dat hij geen licentie krijgt vind ik normaal. Trouwens, ik ben geen voorstander van piloten die van raceklasse veranderen. Zowel als Rossi moet blijven waar hij is vind ik ook dat Loeb moet blijven waar hij is. Je hebt nu eenmaal gekozen voor iets. Stick to it!!!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •