Zegt uw leeg Duvelglas ook wie de overnemer is?
Als ik tussen de regels lees dan zal het wellicht Genii Capital worden.
WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015
Fry en de rest van het team en de f1 wereld hopen op een terugkeer van Schumacher naar de f1 en hij is ook de eerste keuze van Mercedes
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-...er-schumacher/
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-...ensdag-bekend/
Hier lees ik dat Genii Capital gewoon de naam willen behouden en dat Prodrive de naam Renault 2 jaar wil behouden en dan veranderen naar Aston Martin.
Onlangs stond er toch dat de nieuwe eigenaars na 2 jaar de naam gaan veranderen,zou het dan toch Prodrive worden ?
Is juist GeDi maar een tijdje terug heb ik gelezen dat Genii Capital het team voor 75 % wou overnemen en Prodrive daarentegen het volledig wou overnemen.
En nu lees ik "new majority shareholder" .... vandaar dat ik concludeer alsook Grungie dat het Genii Capital zal worden.
Life is a highway to hell
Zoals Dead_Man en ikzelf dus vermoeden is het Genii Capital geworden :
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80594
WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015
en als gevolg van het hogervermelde, blijft Red Bull met Renault motoren tuffen (http://www.autosport.com/news/report.php/id/80595)