Pagina 304 van 376 EersteEerste ... 204254294302303304305306314354 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.031 t/m 3.040 van 3759

Discussie: Patattentijd

  1. #3031
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Robert is nu weer wakker en kan al zelfstandig ademen. Hij klaagt van hevige pijn in z'n been en hand wat eigenlijk goed is want dat bewijst dat er leven in z'n hand is en dat ie waarschijnlijk al zeker niet volledig verlamd is daar. Hij beseft dat hij nu in een slechte conditie is, maar herinnert zich niets van het ongeval.

    Hier een onboard van een deelnemer die achter hem gestart heeft



    Ziet er verschrikkelijk uit..

  2. #3032
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Waarschijnlijk muurtje aan binnenzijde bocht even geraakt of gewoonweg iets te hard (was glad te zien aan de onboardbeelden van de deelnemer daarachter) en dan recht op een tussenpunt van die vangrails gegaan, waarna de auto met vangrail erin nog eens een halve toer om de as gemaakt heeft.
    Als je ziet hoe die vangrail nog in de auto steekt dan kan ik me voorstellen hoe het er vanbinnen moet uitzien.
    Verschrikkelijk ongeluk met, gezien de omstandigheden, toch nog een positief te noemen afloop.
    Hij mag nog van geluk spreken, want dit kon echt op centimeters aangekomen zijn voor verschil in leven of dood.

  3. #3033
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    ff rap tussen het Kubica-nieuws een foto'ke van de Marussia Virgin Racing MVR02 waarmee Timo Glock en onze landgenoot Jerome D'Ambrosio gaan rondtoeren.


    Life is a highway to hell

  4. #3034
    Senior Member Giovanni's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Hij mag nog van geluk spreken, want dit kon echt op centimeters aangekomen zijn voor verschil in leven of dood.
    Als ik deze foto zie,kan ik niet anders dan je gelijk geven...

    WRC-prono 2023 kampioen.
    WRC-prono criterium 2023 kampioen.
    WRC-prono criterium 2020 kampioen.
    WRC-prono criterium 2011 kampioen.
    IRC-prono 2011 kampioen.
    IRC-prono 2010 kampioen.

  5. #3035
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Robert is nu weer wakker en kan al zelfstandig ademen. Hij klaagt van hevige pijn in z'n been en hand wat eigenlijk goed is want dat bewijst dat er leven in z'n hand is en dat ie waarschijnlijk al zeker niet volledig verlamd is daar. Hij beseft dat hij nu in een slechte conditie is, maar herinnert zich niets van het ongeval.

    Hier een onboard van een deelnemer die achter hem gestart heeft



    Ziet er verschrikkelijk uit..
    euh... vraag eens aan een geamputeerde of hij daar 'geen pijn' meer heeft. dat valt vies tegen vrees ik. dus de conclusie is een beetje bij de haren getrokken. ernstige zenuwschade kan ook immens veel pijn doen, bvb... bovendien valt zo vroeg niet te voorzien of er infecties zijn/komen, of alle onderdelen hun volledige functie behouden/terugvinden.

    wat het 'zelfstandig ademen' betreft... als ik het goed begrepen heb, werd hij in een kunstmatige coma gehouden, en hebben ze hem daar ook terug in laten zakken na een check. normaliter doen ze dat een paar dagen lang zo.

    écht nieuws zal nu een hele tijd wachten zijn

  6. #3036
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    euh... vraag eens aan een geamputeerde of hij daar 'geen pijn' meer heeft. dat valt vies tegen vrees ik. dus de conclusie is een beetje bij de haren getrokken. ernstige zenuwschade kan ook immens veel pijn doen, bvb... bovendien valt zo vroeg niet te voorzien of er infecties zijn/komen, of alle onderdelen hun volledige functie behouden/terugvinden.

    wat het 'zelfstandig ademen' betreft... als ik het goed begrepen heb, werd hij in een kunstmatige coma gehouden, en hebben ze hem daar ook terug in laten zakken na een check. normaliter doen ze dat een paar dagen lang zo.

    écht nieuws zal nu een hele tijd wachten zijn
    De dokter zelf vinden het een goed teken wat logisch want als er geen pijn is, dan is er al heel veel kans is dat het een verlamming is en dat wil niemand. Binnen 5 dagen weten we weer al veel meer.

    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  610x.jpg
Bekeken: 114
Grootte:  88,8 KB
ID: 15179

    Het is zoiezo al een geluk dat beiden er levend uit gekomen zijn zoals je hier ziet op de foto een paar cm's of mss zelfs mm's zou hen het leven kunnen gekost hebben.

  7. #3037
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    De dokter zelf vinden het een goed teken wat logisch want als er geen pijn is, dan is er al heel veel kans is dat het een verlamming is en dat wil niemand. Binnen 5 dagen weten we weer al veel meer.
    ik ga er geen welles/nietes spelletje van maken - ik ben geen arts, maar heb wat ervaring terzake en ken een paar goede traumatologen - maar het is verre van zo eenvoudig te zijn als je het wil voorstellen (of voorgesteld krijgt). hopelijk hoef je het nooit van te dichtbij mee te maken, laat het me zo zeggen
    er nog even aan toevoegen: het feit dat hij enkele bewegingetjes kon maken met zijn hand, is dan weer wél een teken dat als hoopgevend beschouwd kan worden. maar men spreekt over 'in het beste geval' één jaar revalidatie. en de beenfracturen alleen zouden drie tot vier maanden genezing vergen. ik vrees dat de vraag niet is of Kubica dit jaar zal racen in de F1, maar óf het ooit nog gebeurt
    Laatst gewijzigd door NewTown; 7 February 2011 om 23:32 Reden: addendum

  8. #3038
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    ik ga er geen welles/nietes spelletje van maken - ik ben geen arts, maar heb wat ervaring terzake en ken een paar goede traumatologen - maar het is verre van zo eenvoudig te zijn als je het wil voorstellen (of voorgesteld krijgt). hopelijk hoef je het nooit van te dichtbij mee te maken, laat het me zo zeggen
    Ik weet ongeveer wat je bedoelt, maar ik wou ermee zeggen dat de artsen met dit leven er in hopen en denken de hand weer 100 % functioneel te maken. Als er idd zoals je zegt blijvende zenuwschade en pijn is dan kan ik wel geloven dat dit geen lachertje is. Want de zenuwen zijn volgens mij de gevoeligste delen in je lichaam.

    En ja de revalidatie zeggen verschillende bronnen van 2 tot 1 jaar.. En als alle functionaliteit van de hand terug is natuurlijk denk ik dat we het in het midden moeten nemen rond de 6-7 maanden, dat ie weer wat kan trainen met een stuur. Maar dan nog niet met een krachtige F1 bolide gewoon misschien met een auto. Kubica wil zeker terug racen, want ie had het er al over met Flavio Briatore tijdens z'n bezoek.
    Laatst gewijzigd door mousti; 7 February 2011 om 23:37

  9. #3039
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Als deze reconstructie enigszins de waarheid weerspiegelt, denk ik dat onze vriend Kubica nog een accuut geval van 'geluk bij een ongeluk' heeft jom!


  10. #3040
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Zoals ikzelf en Dead_Man al vermoeden is het niet zeker dat Bruno Senna de plaats van Kubica gaat innemen. Renault heeft Nick Heidfeld aangesproken en die gaat alvast 2 dagen testen voor Renault tijdens de volgende test in Jerez. (Morgen tot zondag)
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •